P
perhoinen84
Vieras
tässä maailmassa tapahtuu niin paljon uskomattomia asioita että eiköhän kaikki oo melkein mahdollista 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:siitähän tuli ohjelma telkkarista, että voiko vessanpöntöltä saada mitään tauteja, ja siinä ne sanoivat, että se on ERITTÄIN harvinaista sen takia, että vessan istuinrinkula on niin kuiva kasvualusta bakteerikannalle..siinä sanottiin, että ainoa miten sieltä pöntöstä voi saada jonkun taudin (ei siis sukupuolitautia välttämättä) on se, että pitäis nuolla sitä pöntön sisäpintaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Sukupuoliherpeksen voi saada ilman yhdyntää esim suuseksistä. Samoin jos itseään räpeltää heti vuotavaa huuliherpes rakkulaa kosketeltuaan. N.20% sukupuolielimillä esiintyvästä herpeksestä on herpes simplex 1 aiheuttama. Normaalistihan sukupuolielinherpeksen aiheuttaa herpes simplex virus 2.
Kuten toisessa ketjussa tänään jo kerroin on minulle pari lääkäriä sanonut että huuliherpesvirus voi siirtyä myös sukupuolielimiin ilman mekaanista tartuttamista. En tiedä pitääkö tämä paikkansa mutta näin väittivät. On kuulemman harvinaista mutta mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinä pölvästeille, lukekaa kunnolla koko teksti. Kiitos.
http://www.poliklinikka.fi/?page=7724434&id=7819771
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:Mutta miksei tuolla sitten ole kerrottu, että sen voi myös saada syömällä jonkun vieraan käytetyn kondomin?
:x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Sukupuoliherpeksen voi saada ilman yhdyntää esim suuseksistä. Samoin jos itseään räpeltää heti vuotavaa huuliherpes rakkulaa kosketeltuaan. N.20% sukupuolielimillä esiintyvästä herpeksestä on herpes simplex 1 aiheuttama. Normaalistihan sukupuolielinherpeksen aiheuttaa herpes simplex virus 2.
Kuten toisessa ketjussa tänään jo kerroin on minulle pari lääkäriä sanonut että huuliherpesvirus voi siirtyä myös sukupuolielimiin ilman mekaanista tartuttamista. En tiedä pitääkö tämä paikkansa mutta näin väittivät. On kuulemman harvinaista mutta mahdollista.
Totta kai herpekset voivat vaihtaa ns. paikka suuSEKSISSÄ.
Ja hsv1 (huuliherpes) tarttua esim. suutelussa. Huuliherpes ei sinänsä ole sukupuolitauti. Hsv2 on useimmiten alapäässä ja on siis sp-tauti. Mutta voivat siis vaihtaa paikkaa suuseksissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:Mutta miksei tuolla sitten ole kerrottu, että sen voi myös saada syömällä jonkun vieraan käytetyn kondomin?
:x
no hyi helkkari
![]()
:x :x ihana mielikuva...
niin, tai entäpä jos syötkin autuaan tietämättömänä esim kurkkua tai porkkanaa, jolla joku olisikin masturboinut......hmmm... :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Tarttuuko hiivasienitulehdus masturboidessa? :snotty:
Joo se tarttuu sormista. :headwall:
Tai jos käyttää pesemätöntä kaverin dildoa :kieh:
Ja kuka noin muka tekee :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja pöllämystynyt:Lisätään vielä, että ilman minkäänlaista kanssakäymistä.
Ettei edes kädestä ole pidetty kiinni.![]()
Ei voi saada. Mutta hiiva ei ole sukupuolitauti..
Oon 12vee tyttö ja en oo harrastanut seksiä todellakaa.
epäilin että mulla on hiivatulehdus kun on tälläisiä oireita;
valkovuotoa paljon
kutinaa ja näppylöitä alapäässä
haisevaa tuo valkovuoto
Ja mä kokeilin jo kerran hiivalääkettä ja Se auttoi vähän mutta
vieläkin oireita. Mitä mun Pitäs tehä kun en haluu lääkäriin mennä
voiko mulla siis olla joku tauti?!
mitä poikaystäväni aatteleekaan näppylöistä?!?
sanokaa pliis jtain