P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Tarttuuko hiivasienitulehdus masturboidessa? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Tarttuuko hiivasienitulehdus masturboidessa? :snotty:
Joo se tarttuu sormista. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:En usko että ilman sex saa , tää mun mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos vaikka vetäsee antibioottikuurin, niin siitäkin saa usein sukupuolitaudin?
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:En usko että ilman sex saa , tää mun mielipide
voi saada! Esim. kondylooma voi tarttua vaikka vessan pytystä!
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos vaikka vetäsee antibioottikuurin, niin siitäkin saa usein sukupuolitaudin?
hiiva EI ole sukupuolitauti!
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Mites tuo suuseksi?![]()
tarttuu.
Alkuperäinen kirjoittaja pöllämystynyt:Lisätään vielä, että ilman minkäänlaista kanssakäymistä.
Ettei edes kädestä ole pidetty kiinni.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hevonpaskaa:Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:En usko että ilman sex saa , tää mun mielipide
tää on kyllä kirjasta petettyjen puolisoiden puolustus.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:No miksipäs ei...
Tuttu sai genitaaliherpeksen suuhunsa, kun otti suihin. Kaippa se pussaamalla sais senkin tarttumaan eteenpäin...
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja hevonpaskaa:Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:En usko että ilman sex saa , tää mun mielipide
tää on kyllä kirjasta petettyjen puolisoiden puolustus.![]()
Ei muuten ole vaan aivan tosiasia! Soita vaikka lääkäriin ja kysy!