Minun mieheni ei ole koskaan harrastanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
seksiä kenenkään muiden kuin minun kanssa. Onko kellään muulla vastaava tilanne? Itse olen harrastanut 5 eri miehen kanssa mieheni lisäksi (toki ennen kuin mieheni tuli elämääni). Harmittaa vaan jos mies päättää joskus kokeilla toista kun ei sitä ennen minua ole tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
mun miehellä sänkykavereita on ollut 2 ennen minua. Ootko keskustellut miehesi kanssa asiasta? onko ollut tyytyväinen seksielämäänne?

on tyytyväinen ja sanoo että ei pettäisi koskaan. seksi ei ole hänelle tärkeintä elämässä. mutta silti hiipii mieleen ajatus että jos hän joskus haluaa tietää millaista se on jonkun muun kanssa.

Mieheltä voi tietysti varovasti yrittää kysellä, miten hän asiaan suhtautuu. Vaikutusta lienee silläkin, onko hän ajautunut tilanteeseen vaikka oli ehkä nuorena kuvitellut hankkivansa paljon kokemuksia vai onko hänelle tällainen tilanne tavoiteltavampi. Mutta lopulta ei kai siinä auta muu kuin olettaa, että mitään ei tapahdu, ellei toisin todisteta.

Musta tommosia ei kannata miettiä ja huolehtia etukäteen. Aiheutat vaan itsellesi pahaamieltä ja mahdollisesti myös miehellesi miettiessä/epäillessä. Nimittäin monesti nuo jutut paisuu siellä omassa mielessää, kun niitä yksin pohtii. Jos pettää niin se on sitten sen ajan murhe, ei suinkaan nyt.

Mä olen miehelleni ainoa seksikumppani, mulla on ollut hänen lisäkseen neljä. Aiemmin mäkin pelkäsin sitä, että jonain päivänä se kyllästyy ja haluaa kokeilla muitakin. Mutta nyt ollaan oltu 16 vuotta yhdessä eikä ole vieläkään kokeillut muita :) . Hänellä ei ole siihen kuulemma tarvetta, vaan saa kotona sen mitä haluaakin. Ja vaikkei saisikaan, niin ei voisi tehdä sitä kenenkään muun kanssa, koska ei rakasta ketään muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Mieheltä voi tietysti varovasti yrittää kysellä, miten hän asiaan suhtautuu. Vaikutusta lienee silläkin, onko hän ajautunut tilanteeseen vaikka oli ehkä nuorena kuvitellut hankkivansa paljon kokemuksia vai onko hänelle tällainen tilanne tavoiteltavampi. Mutta lopulta ei kai siinä auta muu kuin olettaa, että mitään ei tapahdu, ellei toisin todisteta.

Kun me tavattiin, silloin hän oli 20-vuotias, eikä koskaan ollut löytänyt ketään joka kiinnostaisi enemmänkin. Oltiin oltu jo puoli vuotta yhdessä ennen kuin mekään harrastettiin seksiä ensimmäisen kerran. Hän rakastaa minua ja on tyytyväinen tilanteeseen. Nyt ollaan jo lähempänä 30 molemmat ja silti ajattelen että jos hän vielä joskus kokeilee vaikka ei itse sellaista sanojensa mukaan kaipaakaan.

Mä tapailin vuoden päivät ukkomiestä, jonka vaimo oli hänen ensimmäinen seksikumppani..

Luulen, että monelle tulee halua koittaa muita, jos ei sitä ole ehtinyt tehdä ennen perheen perustamista.

me kumpikaan ei oltu harrastettu seksiä ennen toisiamme.. eli molemmille olemme ainoat seksikumppanit.. eikä kiinnosta, onko ruoho aidan toisella puolella vihreämpää.. olemme tyytyväisiä tilanteeseemme..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
mun miehellä sänkykavereita on ollut 2 ennen minua. Ootko keskustellut miehesi kanssa asiasta? onko ollut tyytyväinen seksielämäänne?

on tyytyväinen ja sanoo että ei pettäisi koskaan. seksi ei ole hänelle tärkeintä elämässä. mutta silti hiipii mieleen ajatus että jos hän joskus haluaa tietää millaista se on jonkun muun kanssa.

Ajatuksen tasolla saattaa mieleen tulla, mutta ei se sitä lähde toteuttamaan, jos sinua rakastaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hrm:
Mä tapailin vuoden päivät ukkomiestä, jonka vaimo oli hänen ensimmäinen seksikumppani..

Luulen, että monelle tulee halua koittaa muita, jos ei sitä ole ehtinyt tehdä ennen perheen perustamista.

Mieheni on minulle ainoa, ja oikeastaan minäkin miehelleni, jos ei hänen yhtä teinisäätökännikertaa oteta mukaan. Haluja voi tulla, olenhan sitä itsekin miettinyt. Mutta seksielämämme on niin tyydyttävää, etten näe mitään järkeä heittää rakkauttamme hukkaan mieheni kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja hrm:

se halu kokeilla muita tulee vaikka olisi kerennyt kokeilla toistasataa naista vuodessa ennen perheen perustamista. Ainakin tuttavapiirin touhuista päätellen...

Yhteistyössä