Voin ylpeänä ilmoittaa, että en koskaan ole harrastanut yhdenillan juttua!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja beautiful.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo, en ole minäkään harrastanut yhden illan juttuja. Kaikista hassuinta tässä asiassa on se, että musta liikkui vaikka mitä juttuja kylillä, vaikka olin oikeesti vielä neitsyt.. olin siis maannu ties monenko jätkän kanssa jnejne.. no nykyään yli 20v neitsyet on kai aika harvassa.... nykyään olen jo naimisissa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja beautiful.:
Periaatepäätös, koskaan en ole harrastanut seksiä yhdenillanjuttuna.

Ja voin sanoa ihan rehellisesti, että olen normaalipainoinen ja kaunis. Sain sinkkuaikoinani paljon ihailua miehiltä, kun kerroin, että seksiä en harrasta enkä lähde yökylään. He sanoivat, että olisipa moni muukin nainen tuollainen ja että he arvostavat tuollaista tosi paljon! Pörräsin ahkeraan ravintoloissa ja miehet yrittivät iskeä ja tulivat sanomaan kauniiksi. Kävin kyllä treffeillä ja seurustelin monienkin kanssa, seksi tuli kuvioihin, jos seurustelu kesti yli 2 kk. Nyt olen jo ollut naimisissa 4 vuotta. Olen todella ylpeä siitä, että en koskaan harrastanut yhden illan juttuja.

Voin kertoa etten ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja - vaikka olen yrittänyt! Ovat aina jääneet roikkumaan pidemmäksi aikaa. ;D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voin ylpeänä ilmoittaa, että en ole milloinkaan harrastanut seksiä ennen avioliittoa! Ja mitään en tunne menettäneeni! Yli kymmenen vuotta ollaan oltu naimisissa ja seksi vain paranee!

Mies tuskin samaa mieltä seksin paranemisesta? :D

Mä olenkin koko elämässäni harrastanut seksiä ainoastaan yhden miehen kanssa. Nyt 15 yhteistä vuotta takana. MUTTA en mä siitä mitenkään erityisin ylpeä ole, se on ollut vaan minun tapani, enkä mä sitä huutele ympäriinsä (paitsi nyt). Muut tekevät niin kuin heistä tuntuu parhaalta.

Alkuperäinen kirjoittaja kollo:
Voin ylpeänä ilmoittaa, että en ole milloinkaan harrastanut seksiä ennen avioliittoa! Ja mitään en tunne menettäneeni! Yli kymmenen vuotta ollaan oltu naimisissa ja seksi vain paranee!

justiinsa taas...

Alkuperäinen kirjoittaja kollo:

Millä perusteella tämä älynväläys?

Yhteistyössä