En ole koskaan syönyt ravintolassa tai pitseriassa, en seurustellut ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olisiko tässä sinulle kiinnostava kumppani?

En ole koskaan käynyt ravintolassa taikka pitseriassa syömässä. En edes osaisi käyttäytyä tai tilata niissä paikoissa mitään. Menisin hoomoilasena seisomaan tiskille ja miettisin että mitä nyt ... Seurustellut en ole koskasan, en suudellut, enkä harrastanut seksiä, en edes pitänyt kädestä kiinni.
Ystäviä tai edes kavereita ei yhtäkään. En osaa edes puhua juuri mistään naisia kiinnostavasta aiheesta. Miehillekin puheenaiheeni rajoittuvat autoihin ja urheiluun sekä tekniikkan.
MInulla ei ole koskaan käynyt asunnossani yhtäkään vierasta, vaikka olen asunut tässä samassa pikkuyksiössä jo 22 vuotta. Alkoholia en ole koskaan käyttänyt tippaakaan, enkä tupakasta vetänyt henkostakaan.
Millaisia ajatuksia tämän perusteella? Ikää 49 vuotta jo.

En ole koskaan käynyt ravintolassa taikka pitseriassa syömässä. En edes osaisi käyttäytyä tai tilata niissä paikoissa mitään. Menisin hoomoilasena seisomaan tiskille ja miettisin että mitä nyt ... Seurustellut en ole koskasan, en suudellut, enkä harrastanut seksiä, en edes pitänyt kädestä kiinni.
Ystäviä tai edes kavereita ei yhtäkään. En osaa edes puhua juuri mistään naisia kiinnostavasta aiheesta. Miehillekin puheenaiheeni rajoittuvat autoihin ja urheiluun sekä tekniikkan.
MInulla ei ole koskaan käynyt asunnossani yhtäkään vierasta, vaikka olen asunut tässä samassa pikkuyksiössä jo 22 vuotta. Alkoholia en ole koskaan käyttänyt tippaakaan, enkä tupakasta vetänyt henkostakaan.
Ok siihen asti kunnes paljastuit olevasi mies. Ei minua haittaisi ainakaan yhtään ihmisen kokemattomuus. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja puhumisen aiheita pitäisi olla, mitä urheilu ja autot nyt ei ainakaan itselle ole.

Mitä ihmettä oikein pelkäät? Otapa itseä niskasta kiinni ja käy syömässä pizzeriassa. Kävelet tiskille ja hoidat asian rauhallisesti loppuun saakka. Ellei onnistu esilläolevan perusteella voit sanoa asiakaspalvelijalle ihan suoraan että olet ensimmäistä kertaa pizzeriassa ja et tiedä kuinka menetellä. Ei se sen kummempaa ole.

Ilmeisesti osaat laittaa ruokaa? Ja siivota jotenkuten? Ikävä kyllä olen aviossa ja uskollisena ihmisenä aion pysyäkkin mutta jos ero tulis olisit mulle unelmamies!:love: mun mies kun ei kotona tee yhtään mitään:unsure:

Yhteistyössä