Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
Scarlett O'Whora
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtäväinen nainen:
Aivan. Siksi oikeastaan vain tuo varattu nainen on syyllinen, koska ilmeisimmin hän on valinnut väärän puolison itselleen. Miestä ei tästä tule syyttämän, minkäs miehet biologialle voivat.
Ei naisetkaan voi biologialle mitään, joten ei heitäkään tule syyttämän. Tuo varattu nainen olisi saanut itselleen uskottomuustaipuvaisen (ainakin joissain tilanteissa) miehen melko suurella todennäköisyydellä, vaikka olisi valinnut jonkun muun miehekseen (ja olisi joissain tilanteissa luultavasti itsekin uskoton).

Itse syyllisyyskäsityskin on vain luonnon ihmiseen asentama ohjelma, jolla ei ole mitään sen kummempaa perustaa missään "oikeassa" moraalissa. Luontoa ei kiinnosta muurahaisten moraali sinänsä, vaan muurahaisten lisääntyminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O'Whora:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtäväinen nainen:
Aivan. Siksi oikeastaan vain tuo varattu nainen on syyllinen, koska ilmeisimmin hän on valinnut väärän puolison itselleen. Miestä ei tästä tule syyttämän, minkäs miehet biologialle voivat.
Ei naisetkaan voi biologialle mitään, joten ei heitäkään tule syyttämän. Tuo varattu nainen olisi saanut itselleen uskottomuustaipuvaisen (ainakin joissain tilanteissa) miehen melko suurella todennäköisyydellä, vaikka olisi valinnut jonkun muun miehekseen (ja olisi joissain tilanteissa luultavasti itsekin uskoton).

Itse syyllisyyskäsityskin on vain luonnon ihmiseen asentama ohjelma, jolla ei ole mitään sen kummempaa perustaa missään "oikeassa" moraalissa. Luontoa ei kiinnosta muurahaisten moraali sinänsä, vaan muurahaisten lisääntyminen.
Mitä vattua sulla on tuollainen nikki!?!? |O :headwall:
 
Tsemppiä'
Ap, miten menee?

Ei kai ole pelkoa että miehesi alkaa aggressiiviseksi tai jotain muuta epätoivottavaa, kun se tajuaa että todella muutat pois ja eroat? Tai kun tajuaa peppunsa koristavan lööppejä? Onhan teillä kaikki hyvin lapsen kanssa?

Koska pääset muuttamaan?

Mä peesaan ideaa että kehystä se lööppi ja jätä seinälle miehen kotiin kun muutat pois.
 
tuhnu-johny
Voiko kliseisemmin päivän enää alkaa.. kaan?
Onko kliseisempää aamua kuin on tää?
Rakkain pani vierelläin,
ihan hiljaa lähelläin.
Onko kliseisempää niin kuin on tää?

http://www.youtube.com/watch?v=VDUy5R9LunE
 
Tsemppiä!
Ap, milloin muutat?!?

Mitä mies? Onko jo tunnustanut? Tosin eihän sillä ole väliä. Mutta todella luulisi hänen sua sen verran arvostavan että tunnustaisi viimein ja edes pyytäisi anteeksi, vaikkei se paljoa auttaisikaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppiä!:
Ap, milloin muutat?!?

Mitä mies? Onko jo tunnustanut? Tosin eihän sillä ole väliä. Mutta todella luulisi hänen sua sen verran arvostavan että tunnustaisi viimein ja edes pyytäisi anteeksi, vaikkei se paljoa auttaisikaan.
Kai muutetaan 1.8 tai vähä ennen, toi on virallinen päivä. Kunhan kunnantäti sais nyt sen päätöksen tehtyä.
Ei oo mies tunnustanut, edelleen väittää että hän on sammunu... Ystävä haukkui mut viestillä, kuinka yritän saada kaikki häntä vihaamaan, puhun hänestä paskaa ym. Vaikka en oo syyllistynyt kumpaankaan! :eek:
Kumpikaan ei oo vielä maininnut lehtijuttua. Otin eilen sen lööpin kaupasta... :)
"Jotenkin" sattui miehen puhelin mun käteen ja kellekäs hän oli soittanu aamulla?!
Aivan oikein, tälle ystävälle ja ystävä oli soittanu takaisin! Kun kysyin puhelusta? Ei hän oo mitään soittanu eikä hänelle oo soitettu... *päänhakkaushymiö*
On taidattu pitää mua pilkkana jo pitemmän aikaa :/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppiä!:
Ap, milloin muutat?!?

Mitä mies? Onko jo tunnustanut? Tosin eihän sillä ole väliä. Mutta todella luulisi hänen sua sen verran arvostavan että tunnustaisi viimein ja edes pyytäisi anteeksi, vaikkei se paljoa auttaisikaan.
Kai muutetaan 1.8 tai vähä ennen, toi on virallinen päivä. Kunhan kunnantäti sais nyt sen päätöksen tehtyä.
Ei oo mies tunnustanut, edelleen väittää että hän on sammunu... Ystävä haukkui mut viestillä, kuinka yritän saada kaikki häntä vihaamaan, puhun hänestä paskaa ym. Vaikka en oo syyllistynyt kumpaankaan! :eek:
Kumpikaan ei oo vielä maininnut lehtijuttua. Otin eilen sen lööpin kaupasta... :)
"Jotenkin" sattui miehen puhelin mun käteen ja kellekäs hän oli soittanu aamulla?!
Aivan oikein, tälle ystävälle ja ystävä oli soittanu takaisin! Kun kysyin puhelusta? Ei hän oo mitään soittanu eikä hänelle oo soitettu... *päänhakkaushymiö*
On taidettu pitää mua pilkkana jo pitemmän aikaa :/
*muoks*
 
Tsemppiä!
Olen täysin sun puolella. Mutta siis tuli jotenkin hyvä mieli että näit puhelutiedot ja miehesi valehteli niistäkin. Nyt siis tiedät että valehtelee ja huijaa ihan päin naamaa. Ja että "ystäväsi" ja miehesi kumpikin vehkeilevät selkäsi takana.

Miehesi puolesta sääli, ettei ymmärrä että nyt olisi viimeiset hetket saada sut takaisin. Voisi olla rehellinen, katua, pyytää anteeksi ja olla 100% rehellinen.

En tarkoita että sun pitäisi tietenkään anteeksi antaa. Mutta on vaikea edes pohtia anteeksiantoa kun toinen ei sitä edes pyydä. Ja jatkaa kusetusta. Hienoa että jätät miehen ja aloitat puhtaalta pöydältä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miten menee, ap? Toivottavasti hyvin. Olosuhteisiin nähden siis.
Kai ihan ok. Lauantaina itkin ekaa kertaa... Tuli joku itsesääli kohtaus: Miksi mä en riittänyt, mikä mussa on vikana kun mies juo, en enää koskaan löydä miestä ym.
Vähän yllätyin omaa reaktiotani.
Pakata pitäis mut ei yhtään inspiroi, siis siksi tätä tavaraa on niin h*lvetin paljon! Minne mä laitan kaikki?! Pitäis vain malttaa laittaa roskinn mut "tätä voi tarvita vielä joskus"! :/
Ositusta pitäis kans suunnitella/ miettiä... Ehkä toi pakkausinto löytyy sitten kun saan varmuuden siitä kämpästä.
 
jup
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Nää... ei ap lähde mihinkään, uskoo selittelyt, koska ei halua nähdä totuutta. Mutta kurja tilanne silti.
näin tässä taas käy kuten aina kun kyseessä palstan kynnysmatto vaimot. ei minkäänlaista selkärankaa.
 
bb
Alkuperäinen kirjoittaja sosiaalitarkkailija:
Minkälainen kasvuympäristö tuo on lapselle? Jos tietäisin henkilöllisyydet niin paukauttaisin lastensuojeluilmoituksen välittömästi sossuun.
Mistä?
Pettävästä isästä vai sotkuisesta pannuhuoneesta?
 

Yhteistyössä