Siksi, että ei tunnista, siksi ettei voi nostaa oikeusjuttua kunnianloukkauksesta.Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:miksi tuon naisen naama on sotkettu? paras kosto se olis jos ei kuvaa olis sensuroitu..
Kenenköhän kunniaa tässä on loukattu? Ei kummankaan kuvassa olevan henkilön vaan ap:n. Mä olisin varmaan julkaissut kuvan, enkä olisi välittänyt mahdollisista syytteistä. Olisiko kuvan naisella olllut pokkaa ensin "nukkua" toisen miehen kanssa ja sen jälkeen vielä haastaa tämä oikeuteen?Alkuperäinen kirjoittaja itsestäänselvää?:Siksi, että ei tunnista, siksi ettei voi nostaa oikeusjuttua kunnianloukkauksesta.Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:miksi tuon naisen naama on sotkettu? paras kosto se olis jos ei kuvaa olis sensuroitu..
Hyvä juttu ap! Pysy vahvana :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Päivitän sen verran et avioerohakemuksen on allekirjoittanut molemmet. Postiin vien sen tänään
Hienoa ap! Onnea uudelle elämälle! Ethän enää suostu kynnysmatoksi koskaan?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Päivitän sen verran et avioerohakemuksen on allekirjoittanut molemmet. Postiin vien sen tänään
:flower: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Päivitän sen verran et avioerohakemuksen on allekirjoittanut molemmet. Postiin vien sen tänään
Ai mitä, sulla sitten on likanen ja sotkunen kämppä! Hyi olkoon, miten nyt tollasta elämää?Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:Löysin miehen ja parhaan ystävän pannuhuoneen lattialta nukkumasta päällekäin! Kummallakaan ei ollu housuja!Näin päättyi sit mun synttäripippalot!
Voi v*ttu! Todistukseksi otin pari valokuvaa, koittavat kumminkin kiistää...
Osaatko lukia? Kyse pannuhuoneesta eikä mistään normaalista asuintilasta.Alkuperäinen kirjoittaja buahahahaha:Ai mitä, sulla sitten on likanen ja sotkunen kämppä! Hyi olkoon, miten nyt tollasta elämää?Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:Löysin miehen ja parhaan ystävän pannuhuoneen lattialta nukkumasta päällekäin! Kummallakaan ei ollu housuja!Näin päättyi sit mun synttäripippalot!
Voi v*ttu! Todistukseksi otin pari valokuvaa, koittavat kumminkin kiistää...
Niin kannattaa olla paikalla silloin, kun tapahtuu!Alkuperäinen kirjoittaja Kuvista:Jotka kuvia nyt enää kyselee on kyllä säälittäviä haaskalintuja joita asia kiinnostaa vaan kun lehdet kirjoitteli siitä. Sensaationhakuisia haaskalintuja, hyi.
Ap:lle: Hienoa, miten olet päässyt asiassa eteenpäin näin nopeasti! Iso hatunnosto sinulle ja onnea uuteen elämään!
Miksi tarvii todisteita yhdynnästä, jos toisilleen vieraat makaavat alasti toistensa haaroissa?Alkuperäinen kirjoittaja M:Oliko todisteita yhdynnästä?
Niin ei ole kyllä munkaan mielestä normaalia maata alasti toisen haaroovälissä. Ja vaikka olisivat olleet vain vierekkäinkin, mutta alasti niin ei hyvä heiluisi silloinkaan. Enkä kyllä kehuisi sittenkään vaikka olisi vaatteet päällä nukuttu, koska mua olisi helvetin vaikia saada uskomaan ettei mitään ole tapahtunut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi tarvii todisteita yhdynnästä, jos toisilleen vieraat makaavat alasti toistensa haaroissa?Alkuperäinen kirjoittaja M:Oliko todisteita yhdynnästä?
Ei ole normaalia maata vieraiden kanssa, jos elää normaalissa parisuhteessa toisen kanssa.
Mulle pelkkä suuteleminenkin olis pettämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin ei ole kyllä munkaan mielestä normaalia maata alasti toisen haaroovälissä. Ja vaikka olisivat olleet vain vierekkäinkin, mutta alasti niin ei hyvä heiluisi silloinkaan. Enkä kyllä kehuisi sittenkään vaikka olisi vaatteet päällä nukuttu, koska mua olisi helvetin vaikia saada uskomaan ettei mitään ole tapahtunut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi tarvii todisteita yhdynnästä, jos toisilleen vieraat makaavat alasti toistensa haaroissa?Alkuperäinen kirjoittaja M:Oliko todisteita yhdynnästä?
Ei ole normaalia maata vieraiden kanssa, jos elää normaalissa parisuhteessa toisen kanssa.
Mulle pelkkä suuteleminenkin olis pettämistä.