Voiko kliseisempää olla?!

• Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja itsestäänselvää?:
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
miksi tuon naisen naama on sotkettu? paras kosto se olis jos ei kuvaa olis sensuroitu..
Siksi, että ei tunnista, siksi ettei voi nostaa oikeusjuttua kunnianloukkauksesta.
Kenenköhän kunniaa tässä on loukattu? Ei kummankaan kuvassa olevan henkilön vaan ap:n. Mä olisin varmaan julkaissut kuvan, enkä olisi välittänyt mahdollisista syytteistä. Olisiko kuvan naisella olllut pokkaa ensin "nukkua" toisen miehen kanssa ja sen jälkeen vielä haastaa tämä oikeuteen?

ins.
Itse olisin julkaissut kuvat sellaisenaan ja jos olisi tullut jälkiseuraamuksia niin "mitä sitte". Sitäpaitsi mahdolliset oikeuden asiakirjat olisin julkaissut myös sensuroimattomana, nehän olisivat muutenkin julkisia.

Hatun kohotus
Ei voi muuta kuin nauraa tämän kiinni jäänneen parin typeryyttä..täydet propsit Ap:lle käytöksestä löydettyään heidät..itse en olisi pystynyt kyllä samaan :D Lisäpropsit kuvien julkaisusta ilman tunnistettavia kasvoja..Itse varmaan olisin julkaisut kasvojen ja nimien kera :p

Tsemppiä tulevaisuuteen lasten kanssa ilman tuota hörhöä. Alku on varmasti rankkaa, mutta helpottuu vuosien mittaan..

Naisellisesti sanoen; Nosta leukas, niistä nenäs ja oo niinkuin muutkin Ämmät ;)

Kuvista
Jotka kuvia nyt enää kyselee on kyllä säälittäviä haaskalintuja joita asia kiinnostaa vaan kun lehdet kirjoitteli siitä. Sensaationhakuisia haaskalintuja, hyi.

Ap:lle: Hienoa, miten olet päässyt asiassa eteenpäin näin nopeasti! Iso hatunnosto sinulle ja onnea uuteen elämään!

buahahahaha
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
Löysin miehen ja parhaan ystävän pannuhuoneen lattialta nukkumasta päällekäin! Kummallakaan ei ollu housuja!Näin päättyi sit mun synttäripippalot!

Voi v*ttu! Todistukseksi otin pari valokuvaa, koittavat kumminkin kiistää...
Ai mitä, sulla sitten on likanen ja sotkunen kämppä! Hyi olkoon, miten nyt tollasta elämää?

Alkuperäinen kirjoittaja buahahahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
Löysin miehen ja parhaan ystävän pannuhuoneen lattialta nukkumasta päällekäin! Kummallakaan ei ollu housuja!Näin päättyi sit mun synttäripippalot!

Voi v*ttu! Todistukseksi otin pari valokuvaa, koittavat kumminkin kiistää...
Ai mitä, sulla sitten on likanen ja sotkunen kämppä! Hyi olkoon, miten nyt tollasta elämää?
Osaatko lukia? Kyse pannuhuoneesta eikä mistään normaalista asuintilasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuvista:
Jotka kuvia nyt enää kyselee on kyllä säälittäviä haaskalintuja joita asia kiinnostaa vaan kun lehdet kirjoitteli siitä. Sensaationhakuisia haaskalintuja, hyi.

Ap:lle: Hienoa, miten olet päässyt asiassa eteenpäin näin nopeasti! Iso hatunnosto sinulle ja onnea uuteen elämään!
Niin kannattaa olla paikalla silloin, kun tapahtuu! :D ;)

Mäkin toivotan kaikkia hyvää ap:n uuteen elämään ja toivottavasti kaikkia asiat selkiää ilman liikoja takkuja.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Oliko todisteita yhdynnästä?
Miksi tarvii todisteita yhdynnästä, jos toisilleen vieraat makaavat alasti toistensa haaroissa?
Ei ole normaalia maata vieraiden kanssa, jos elää normaalissa parisuhteessa toisen kanssa.

Mulle pelkkä suuteleminenkin olis pettämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi tarvii todisteita yhdynnästä, jos toisilleen vieraat makaavat alasti toistensa haaroissa?
Ei ole normaalia maata vieraiden kanssa, jos elää normaalissa parisuhteessa toisen kanssa.

Niin ei ole kyllä munkaan mielestä normaalia maata alasti toisen haaroovälissä. Ja vaikka olisivat olleet vain vierekkäinkin, mutta alasti niin ei hyvä heiluisi silloinkaan. Enkä kyllä kehuisi sittenkään vaikka olisi vaatteet päällä nukuttu, koska mua olisi helvetin vaikia saada uskomaan ettei mitään ole tapahtunut.

myy
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin ei ole kyllä munkaan mielestä normaalia maata alasti toisen haaroovälissä. Ja vaikka olisivat olleet vain vierekkäinkin, mutta alasti niin ei hyvä heiluisi silloinkaan. Enkä kyllä kehuisi sittenkään vaikka olisi vaatteet päällä nukuttu, koska mua olisi helvetin vaikia saada uskomaan ettei mitään ole tapahtunut.

Juu en kyllä minäkään oikein mitään sellasta vaihtoehtoa keksi että miten tollaseen tilanteeseen päätyminen "kaverin" kanssa olis jotenkin hyväksyttävää. Vaikka tietäisinkin ettei olisi tapahtunut varsinaista yhdyntää, niin mulle ainakin olis liikaa jo tuokin. Siis että vedetään tollaset kännit ja noin sekoillaan. En jaksais enää sellasta katella. Kuuluu jotenkin sellaseen teinimeininkiin eikä enää jaksa sitä.

Yhteistyössä