Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ääääh.. Oon ihan sekaisin! Eilen mieheni vei minut ravintolaan syömään, jossa juttelimme ja hän vakuutteli että ei ikinä selvinpäin tekisi tuommoista, ja aikoi lopettaa juomisen.
Asunnosta ei oo vielä kuulunut uutta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ääääh.. Oon ihan sekaisin! Eilen mieheni vei minut ravintolaan syömään, jossa juttelimme ja hän vakuutteli että ei ikinä selvinpäin tekisi tuommoista, ja aikoi lopettaa juomisen.
Asunnosta ei oo vielä kuulunut uutta

HÖPÖ-HÖPÖ,ET OO OIKEE AP!!!!!ÄLKÄÄ USKOKO KAIKKEA...HÖMPÄT!!!!!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ääääh.. Oon ihan sekaisin! Eilen mieheni vei minut ravintolaan syömään, jossa juttelimme ja hän vakuutteli että ei ikinä selvinpäin tekisi tuommoista, ja aikoi lopettaa juomisen.
Asunnosta ei oo vielä kuulunut uutta

HÖPÖ-HÖPÖ,ET OO OIKEE AP!!!!!ÄLKÄÄ USKOKO KAIKKEA...HÖMPÄT!!!!!
Mistä tiedät ettei ole ap, jotkut on oikeasti noin sinisilmäisiä...että mies pettää mennen tullen ja aina loppujenlopuksi annetetaan kaikki anteeksi.

Tai sit joku pelleilee ap:n kustannuksella, jotta se sais paskaa niskaansa.

 
ap
Onpas mua kaivattu... :)
Väärälle ap:lle et pari mustaa tuntee mut ja tietää tilanteen, et ei mee kaikki läpi...

Mut eilen siis tuli asuntopäätös :)
Huomenna haen sossusta sen takuuvuokrapäätöksen ja sit meen allekirjoittamaan vuokrasopimuksen. Tänää kävin ostaan taaperon huoneeseen verhokankaan :) Kauheesti tekis mieli sisustaa mut kukkaro ei ihan samaa mieltä :/
Mies on saanu ilmoittelua lähisuvulleen erosta. Jostain "kumman" syystä ei oo sanonut miksi, tai siis ainakaan maininnut synttärien tapahtumia, "kun ei silloin edes tapahtunut mitään"!
Lehtijutusta ei oo kumpikaan puhunut mitään. Perjantaina tapaan tämän ystävän, mulla on hänelle pari kysymystä...

Tänään oli ekaa kertaa vähän "tappelua" miehen kanssa. Ollaan vähän eri sivuikka osituksessa... mut eikö se siitä. Mitään suurta sotaan, ihan lasten takia, en haluaisi...

Mut tämä on niin pitkä ketju, aloitan varmaan jossain vaiheessa uuden....
 
ap
Niin joo, miehen ystävä oli sanonu (kun mies sanoi et mä haluan erota) et sillä on toinen mies, heitä se heti pihalle! :eek:
Vähän tekis mieli lähettää kuva... Mies vaatii et poistan kuvat koneelta + kaikki muut sammumis ym. kuvat hänestä. En oo vielä poistanu...
 
huh
Äläkä poista, ennenkuin olet lopioinut ne itsellesi jonnekin meilisivullesi tai omaan kuvagalleriaan salasanan taakse. -Tuollaisia sivustojahan on vaikka kuinka.

Sitten voit poistaa ne kuvat.
Ja toimi pian, ennenkuin miehesi ne poistaa..
-Ties milloin tarvitset niitä vielä..
 
muuan muori
Mulla on ne kuvat vielä tallessa kun ei ole tullut nakattua roskiin.
Täytyy varmaan säilyttää kaiken varalle jos ap sattuu tarvimaan.

Hitto tommosia ukkoja, kun ei ole ees sen vertaa miestä et tunnustaisi tekonsa.
Mut niinhän se on aina ollut et hyökkäys on paras puolustus.

ap:lle voimia:)
 
satunnainen lukija
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin joo, miehen ystävä oli sanonu (kun mies sanoi et mä haluan erota) et sillä on toinen mies, heitä se heti pihalle! :eek:
Vähän tekis mieli lähettää kuva... Mies vaatii et poistan kuvat koneelta + kaikki muut sammumis ym. kuvat hänestä. En oo vielä poistanu...
Ei koskaan tiedä, mihin niitä kuvia voit vielä tarvita. Jonain "kauniina" päivänä se vielä vaatii lapsen huoltajuutta tms. ja sillon on hyvä olla todistusaineistoa. Kuten joku tuossa jo ehdottikin, laitat ne itsellesi talteen jonnekin salasanan taakse ja poistat ne vain miehen näkyviltä, jos ne häntä häiritsee.
 
jaaha
Alkuperäinen kirjoittaja satunnainen lukija:
Ei koskaan tiedä, mihin niitä kuvia voit vielä tarvita. Jonain "kauniina" päivänä se vielä vaatii lapsen huoltajuutta tms. ja sillon on hyvä olla todistusaineistoa.
Ihan oikeesti? Te oksetatte mua, voi helvetti mitä jengiä. Mies pettää kännissä vaimoaan, miten siitä otettua kuvaa voi käyttää huoltajuuskiistassa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Alkuperäinen kirjoittaja satunnainen lukija:
Ei koskaan tiedä, mihin niitä kuvia voit vielä tarvita. Jonain "kauniina" päivänä se vielä vaatii lapsen huoltajuutta tms. ja sillon on hyvä olla todistusaineistoa.
Ihan oikeesti? Te oksetatte mua, voi helvetti mitä jengiä. Mies pettää kännissä vaimoaan, miten siitä otettua kuvaa voi käyttää huoltajuuskiistassa?
No ei nyt varmaan sitä kuvaa, mut miehestä on "miljoona" kuvaa kun sammunu ties minne. Ja video missä sammui olohuoneen lattialle ja reilu 1v yritää saada isiä hereille :(
Pelkään et se olis sit tuollaista miehen tapaamisilla...
 
minä
huh!

toivottavasti teillä asiat pian selvenee, ositukset yms. ja pääsette lapsen kanssa aloittamaan uutta elämää.. Erot on aina tosi ikäviä, mutta monesti se vaan on paras ratkaisu! ja kaiketi tässä tapauksessa ei muuta vaihtoehtoa ole. Mielestäni jo se että aikuinen ihminen ei osaa kontrolloida juomistaan, vaan sammuu kotiin, että lapset sen voi nähdä, on todella edesvastuutonta!

Kaikkea hyvää sinulle ap ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Alkuperäinen kirjoittaja satunnainen lukija:
Ei koskaan tiedä, mihin niitä kuvia voit vielä tarvita. Jonain "kauniina" päivänä se vielä vaatii lapsen huoltajuutta tms. ja sillon on hyvä olla todistusaineistoa.
Ihan oikeesti? Te oksetatte mua, voi helvetti mitä jengiä. Mies pettää kännissä vaimoaan, miten siitä otettua kuvaa voi käyttää huoltajuuskiistassa?
No ei nyt varmaan sitä kuvaa, mut miehestä on "miljoona" kuvaa kun sammunu ties minne. Ja video missä sammui olohuoneen lattialle ja reilu 1v yritää saada isiä hereille :(
Pelkään et se olis sit tuollaista miehen tapaamisilla...
No näitä ei kannata kyllä poistaa. Mistä sitä tietää millasia kapuloita mies vielä sun rattaisiin heittää, tapaamistten sun muiden muodossa, pidä ihmeessä itselläsi todistusaineistoa miehen käyttäytymisestä lasten läsnäollessa! Kokemuksesta voin sanoa ettei ne tapaamissoikeussodat ole lastenkaan mielestä hirveän kivoja...
 
Tsemppiä!
Kiitos kun kerrot meille miten sulla menee. Olet mielessä. Olet vahva nainen, älä vaan anna periksi nyt. pian teillä on uusi elämä ja oma koti. Tsemppiä! Kerro jatkostakin ajatuksiasi ja miten pärjäät.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
?

Mikä tilanne? Millasta asua miehen kanssa nyt? Onko se vieläkään pyytänyt anteeksi?
Ihan ok on asua vielä yhdessä. Jännä juttu et eropäätöksen jälkeen molemmat on jotenkin vapautunut ja ollaan pystytty puhumaan enemmän kuin parina viime vuonna yhteensä :)
Ja ei, vaikka vaikuttaa et menee paremmin, en peru eropäätöstä! Mut olishan se kiva jos ei ihan hirveesti tarttisi tapella :)
Uuteen asuntoon oon saanu jo avaimen, ens viikon alussa (nyt viikonloppuna syntäreitä ym. menoja) alkaa muutorumba, miehen tyttäret tulee muuttoavuksi :)

Mies ei oo pyytäny anteeksi, "kun mitään ei oo tapahtunut"! Enkä jaksa sitä enää edes odottaa. Uskon et itse sisimmässään tietää mitä on tapahtunut, mut jostain syystä ei halua sitä edes itselleen myöntää!
Ystävän kanssa yritin tavata perjantaina, olisin vähän kysellyt ym. mut hän perui meidän tapaamisen.
 
satunnainen lukija
Alkuperäinen kirjoittaja kyylä:
Selasin koko keskustelun läpi, ja oikein mikään linkki ei toimi, kuva on poistettu.

Voisiko joku vaikka linkittää jonkun kuvan ? ;)
Täältä tuntuu poistuvan linkit sitä myöten kun joku niitä jaksaa netistä kaivaa, sensuuri iskenyt...
 

Yhteistyössä