Ääääh.. Oon ihan sekaisin! Eilen mieheni vei minut ravintolaan syömään, jossa juttelimme ja hän vakuutteli että ei ikinä selvinpäin tekisi tuommoista, ja aikoi lopettaa juomisen.Alkuperäinen kirjoittaja minä:ap?!!
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ääääh.. Oon ihan sekaisin! Eilen mieheni vei minut ravintolaan syömään, jossa juttelimme ja hän vakuutteli että ei ikinä selvinpäin tekisi tuommoista, ja aikoi lopettaa juomisen.Alkuperäinen kirjoittaja minä:ap?!!
Asunnosta ei oo vielä kuulunut uutta
Mistä tiedät ettei ole ap, jotkut on oikeasti noin sinisilmäisiä...että mies pettää mennen tullen ja aina loppujenlopuksi annetetaan kaikki anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ääääh.. Oon ihan sekaisin! Eilen mieheni vei minut ravintolaan syömään, jossa juttelimme ja hän vakuutteli että ei ikinä selvinpäin tekisi tuommoista, ja aikoi lopettaa juomisen.Alkuperäinen kirjoittaja minä:ap?!!
Asunnosta ei oo vielä kuulunut uutta
HÖPÖ-HÖPÖ,ET OO OIKEE AP!!!!!ÄLKÄÄ USKOKO KAIKKEA...HÖMPÄT!!!!!
Ei koskaan tiedä, mihin niitä kuvia voit vielä tarvita. Jonain "kauniina" päivänä se vielä vaatii lapsen huoltajuutta tms. ja sillon on hyvä olla todistusaineistoa. Kuten joku tuossa jo ehdottikin, laitat ne itsellesi talteen jonnekin salasanan taakse ja poistat ne vain miehen näkyviltä, jos ne häntä häiritsee.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin joo, miehen ystävä oli sanonu (kun mies sanoi et mä haluan erota) et sillä on toinen mies, heitä se heti pihalle!
Vähän tekis mieli lähettää kuva... Mies vaatii et poistan kuvat koneelta + kaikki muut sammumis ym. kuvat hänestä. En oo vielä poistanu...
Ihan oikeesti? Te oksetatte mua, voi helvetti mitä jengiä. Mies pettää kännissä vaimoaan, miten siitä otettua kuvaa voi käyttää huoltajuuskiistassa?Alkuperäinen kirjoittaja satunnainen lukija:Ei koskaan tiedä, mihin niitä kuvia voit vielä tarvita. Jonain "kauniina" päivänä se vielä vaatii lapsen huoltajuutta tms. ja sillon on hyvä olla todistusaineistoa.
No ei nyt varmaan sitä kuvaa, mut miehestä on "miljoona" kuvaa kun sammunu ties minne. Ja video missä sammui olohuoneen lattialle ja reilu 1v yritää saada isiä hereilleAlkuperäinen kirjoittaja jaaha:Ihan oikeesti? Te oksetatte mua, voi helvetti mitä jengiä. Mies pettää kännissä vaimoaan, miten siitä otettua kuvaa voi käyttää huoltajuuskiistassa?Alkuperäinen kirjoittaja satunnainen lukija:Ei koskaan tiedä, mihin niitä kuvia voit vielä tarvita. Jonain "kauniina" päivänä se vielä vaatii lapsen huoltajuutta tms. ja sillon on hyvä olla todistusaineistoa.
No näitä ei kannata kyllä poistaa. Mistä sitä tietää millasia kapuloita mies vielä sun rattaisiin heittää, tapaamistten sun muiden muodossa, pidä ihmeessä itselläsi todistusaineistoa miehen käyttäytymisestä lasten läsnäollessa! Kokemuksesta voin sanoa ettei ne tapaamissoikeussodat ole lastenkaan mielestä hirveän kivoja...Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ei nyt varmaan sitä kuvaa, mut miehestä on "miljoona" kuvaa kun sammunu ties minne. Ja video missä sammui olohuoneen lattialle ja reilu 1v yritää saada isiä hereilleAlkuperäinen kirjoittaja jaaha:Ihan oikeesti? Te oksetatte mua, voi helvetti mitä jengiä. Mies pettää kännissä vaimoaan, miten siitä otettua kuvaa voi käyttää huoltajuuskiistassa?Alkuperäinen kirjoittaja satunnainen lukija:Ei koskaan tiedä, mihin niitä kuvia voit vielä tarvita. Jonain "kauniina" päivänä se vielä vaatii lapsen huoltajuutta tms. ja sillon on hyvä olla todistusaineistoa.
Pelkään et se olis sit tuollaista miehen tapaamisilla...
Ihan ok on asua vielä yhdessä. Jännä juttu et eropäätöksen jälkeen molemmat on jotenkin vapautunut ja ollaan pystytty puhumaan enemmän kuin parina viime vuonna yhteensäAlkuperäinen kirjoittaja ?:?
Mikä tilanne? Millasta asua miehen kanssa nyt? Onko se vieläkään pyytänyt anteeksi?
Täältä tuntuu poistuvan linkit sitä myöten kun joku niitä jaksaa netistä kaivaa, sensuuri iskenyt...Alkuperäinen kirjoittaja kyylä:Selasin koko keskustelun läpi, ja oikein mikään linkki ei toimi, kuva on poistettu.
Voisiko joku vaikka linkittää jonkun kuvan ?