Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
ap
Vihdoin ja viimein on muutettu! :)
Nettiä ei vielä ole, siskon koneella olen nyt. Taapero ei meinannu oikein nukkua ekana yönä, mut eikö se siitä :/
kirjoitan lisää kun saan netin toimimaan :D
 
ap
Siskon luota taas kirjoittelen. Mies kävi eilen meillä katsomassa. Pahoillaan tuntui olevan ja nyt jo myönsikin kaikenlaista tapahtuneen heidän välillään. Oon nyt kahden vaiheilla pitäisikö katsoa rauhassa vielä tätä juttua vai siirtyä eteenpäin. Toisaalta rakkautta on meidän suhteessa jäljellä vielä paljon, luottamusta taas ei.
 
äksyärjy
Onnea muutosta!
No tulihan sitä ( osa- ) totuutta miehen suusta vihdoinkin kun alkoi todellisuus painaa päälle...

Älä ihmeessä ala vatvoa palatakko vai ei kun ei luottamusta mieheen ole eikä varmaankaan tule.
 
mie
Voimia sinulle ap! Eiköhän tuo ole aivan normaalia, että alkaa haikailemaan vanhaa takaisin, mutta suosittelen kuitenkin suuntaamaan katseen tulevaan. Siellä sua odottaa aivan uudet haasteet ja ehkä jossain vaiheessa uusi mies, joka on sun luottamuksen arvoinen ja kohtelee sua, kuten naista ja ihmistä kuuluukin =)
 
samanlainen
itsekin vastaavassa tilanteessa ollut, ja onhan se välimatkan päästä tuntunut taas kivalta ja ihanalta ja... soutelua ja huopailua oli kolme vuotta. Välillä muutin pois, välillä takas. Mies lähti Englantiin opiskelemaan ja silti muutin välillä sinne ja välillä tuli taas niin paha olla, että varasin lentoliput kotiin. Jotka jäivät muutamaan otteeseen käyttämättä kun mies rupesi olemaan pahoillaan ja kultainenkin... Petti silti.

Viimeinen tikki oli vahinkoraskaus, josta masennuin täysin, itkin ja oksensin monta viikkoa. Kunnes viime hetkellä tein abortin. Siihen loppui vihdoin meidän suhde. En toivo saamaa päättämättömyyttä kellekään, jos siitä tulee yhtä paha olo kuin mulle silloin. Mietithän siis tarkkaan, please.
 
neuvoja
Puoli vuotta meni, että pystyin lopullisesti sanomaan että miehen ja minun suhde on ohi. Petetty myös minua, salasuhteita ollut selkäni takana.

Mielialalääkitys teki gutaa ja tunteet eivät seilaa edestakaisin.

Eipä niitä tunteita puolisoaan kohtaan heti saa katki, aikaa se vie.
 

Yhteistyössä