1
mutta kun meiän on pakko vaan jaksaa kysellä kaikkee tyhmää ku 7 lasta on kipeenä ni ei ehdi niitä hoitamaan ku pitää kirjotella kaksplussalaisille!!
pikaista paranemista pienelle :hug:Alkuperäinen kirjoittaja teeri:poika on nukkunut nyt rauhallisesti jo jonkun tovin,joi jopa puoli pullollista vettä ilman että oksensi.
toivotaan nyt et rupee oksennus hellittämään,kuume tosin oli taas nousussa.
lue ketju siellä vastaus!Alkuperäinen kirjoittaja ?:kai olet jo heti taudin alettua hakenut voimajuomaa apteekista,tai meillä sitä on aina varastossa.
niin mustakin tuntuu,tässä tulee melkeen semmonen olo ettei enää tiiä mihin harmaaseen voi enään luottaa....Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Noita harmaita päänsäaukojia on varmaan tasan yksi henkilö tuolla jolla on paha persoonallisuushäiriö
ap:lla on varmaan jo vähän pinna kireellä harmaisiin vastailijoihin, ymmärrät varmaan jos luet vähän ketjua taaksepäin...Alkuperäinen kirjoittaja ?:minä tulin kyllä vasta äsken mutta kiitos vaan ei ollut tarkoitus aukoa päätä.anteeksi että olin kiinnostunut teidän suljetusta ketjustanne!
anteeksi en pahalla,mustaa ittes et voidaan tunnistaa teidät muitten joukosta.Alkuperäinen kirjoittaja ?:minä tulin kyllä vasta äsken mutta kiitos vaan ei ollut tarkoitus aukoa päätä.anteeksi että olin kiinnostunut teidän suljetusta ketjustanne!
Suussa sulava särkylääke Pamol® FAlkuperäinen kirjoittaja hei:Pamolia ei saa antaa kun yli 6v.Kannasko mennä lääkäriin eikä kysellä täällä?sunhan se lapsi on.
kiitos sulle,oon yrittäny söttää poikaa jo vaikka millä...siis antanu sille ite käteen,heittää kaiken ruuan pois....nakit kurkut jätski....pari lusikallista meni kyllä hedelmäsosetta.Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:juota pieniä määriä, tyyliin 10-20ml kerrallaan 5minuutin välein, sit kun ei tule heti kaikki ylös ni pikkuhiljaa voi määrää nostaa. jos kaapissa on nakkeja ni anna imeksiä niitä, saa vähän suoloja, ja mehujää on kans hyvä kun se sulaa pikkuhiljaa ni pysyy paremmin sisällä. nämä ohjeet me saatiin muinoin kun esikko oli kipeenä alta vuoteisena.
samoin sanovat et voi antaa vaikka jäätelöö jos suostuu syömään, tosin sillon kun tuo ohje sanottiin ni oli pelkästään vihurirokko kera korkeen kuumeen mut neitillä oli sillon ikää vaan 8kk ja ohje siis saatiin sairaalan lastenosastolta.
Mut älä anna pinnan kiristyä liikaa,koska sitten harmaat ovat saaneet aikaan sen mitä halusivatkin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja teeri:kiitos niiskunen ku jaksat puolustella mua.... :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Johan se kertoi että se on töissä! Kato joillakin voi olla semmoinen työ ettei voi vastailla puhelimeen.Alkuperäinen kirjoittaja hih:kaikista eniten naurattaa että ap on lapsestaan huolissaan kaksplussan keskustelijoille,eikä esim.lapsen isälle.hah hah
mulla rupee kohta pinna kiristyy mutta sitähän nuo vissiin tahtovatkin.
poika kyllä paremassa kunnossa kun eilen,ajattelin kyllä soittaa päivystykseen ja kysellä mitä mieltä he ovat...Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Huomenta!'
anna lääke ruiskulla nesteitä... Vähän väliä ruittaat vähän (vaikka vissyä) suuhun..
Älä kato tilannetta liian pitkään kotosalla :hug:
Näin joku ketjussa kirjoitti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.nicehouse.fi/lastenhu/keskustelu1/nayta.php?id=25191
Täältä löytyi kotitekoisen ripulijuoman ohje:
"Hyvä lääke on niinsanottu kehitysmaiden ripulijuoma jota on helppo tehdä kotonakin. Keitä puolilitraa vettä ja kun vesi kiehuu lisää siihen yksi hyppysellinen suolaa. (sen verran mitä jää etusormen ja peukalon väliin) sekä kolme hyppysellistä sokeria. Jäähdytä neste jääkaapissa kylmäksi. Tarjoa lapselle sitä alkuun lusikallinen kerrallaan. Noin kymmenen minuutin välein. Ja kun se alkaa pysyä sisällä tarjoa yksneljäsosa desiä noin varttitunnin välein. Ripulijuomassa on lapselle tärkeää nestettä sekä suolaa ja sokeria."
tota yritin eilen yöllä,eihä se muutatehny ku syki tota vaan pois suustansa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Voi sitä tehdä itekkin..ripulijuomaa
Näin joku ketjussa kirjoitti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.nicehouse.fi/lastenhu/keskustelu1/nayta.php?id=25191
Täältä löytyi kotitekoisen ripulijuoman ohje:
"Hyvä lääke on niinsanottu kehitysmaiden ripulijuoma jota on helppo tehdä kotonakin. Keitä puolilitraa vettä ja kun vesi kiehuu lisää siihen yksi hyppysellinen suolaa. (sen verran mitä jää etusormen ja peukalon väliin) sekä kolme hyppysellistä sokeria. Jäähdytä neste jääkaapissa kylmäksi. Tarjoa lapselle sitä alkuun lusikallinen kerrallaan. Noin kymmenen minuutin välein. Ja kun se alkaa pysyä sisällä tarjoa yksneljäsosa desiä noin varttitunnin välein. Ripulijuomassa on lapselle tärkeää nestettä sekä suolaa ja sokeria."