saatiin,ja on se vissiin jonkin verran auttanut,en osaa oikeen sanoo...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saitteko lääkettä apteekista?Onko auttanut?
saatiin,ja on se vissiin jonkin verran auttanut,en osaa oikeen sanoo...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saitteko lääkettä apteekista?Onko auttanut?
Mulla tuli ihan tippa linssiin kun luin miten teidän pikkuinen on sairastunut.Pikaista toipumista pikkuiselle ja vanhemmille jaksujaAlkuperäinen kirjoittaja teeri:tässä tapauksessa todettiin että tämä ei ollut oksennustauti,vaan oire tosta suolijutusta.
veriarvoissa sun muuta ei ollut mitään oksennustautiin viittavaa.
loppujen lopuks ennen toimenpidettä ni poika rupes oksentamaan verta joka kuuluu kuulemma sairauden kuvaan kanssa.
itse suolelle ei tarvinnut muuta tekniikkaa kuin puhallusta,eli peräaukon kautta puhalsivat suolen suoraksi,mutta ne ajatteli ensin että olisi pahemmassa kunnossa koko suoli.
useitten röntgen ja ultra tuntien jälkeen niin voitiin vihdoinkin asialle tehdä jotakin.
kiitos teille haleista ja lukemisen jaksamisesta :hug:
höh,nehän käännytti mut tkasin viellä tuona iltana kotia,sanovat vaa et mitä nyt tavallista oksennustautia.Alkuperäinen kirjoittaja eli:olisko siis kannattanut mennä sillon heti käymään lääkärissä??mitäpä se enää auttaa..
kiitos,mullakin kokoajan itku herkässä mutta ku ei oo kerennyt vielä itkemäänkään....uupunut olen,mutta tänä yönä yritän nyt nukkuu ja sit aamulla sairaalaan.Alkuperäinen kirjoittaja Gepardi:Mulla tuli ihan tippa linssiin kun luin miten teidän pikkuinen on sairastunut.Pikaista toipumista pikkuiselle ja vanhemmille jaksujaAlkuperäinen kirjoittaja teeri:tässä tapauksessa todettiin että tämä ei ollut oksennustauti,vaan oire tosta suolijutusta.
veriarvoissa sun muuta ei ollut mitään oksennustautiin viittavaa.
loppujen lopuks ennen toimenpidettä ni poika rupes oksentamaan verta joka kuuluu kuulemma sairauden kuvaan kanssa.
itse suolelle ei tarvinnut muuta tekniikkaa kuin puhallusta,eli peräaukon kautta puhalsivat suolen suoraksi,mutta ne ajatteli ensin että olisi pahemmassa kunnossa koko suoli.
useitten röntgen ja ultra tuntien jälkeen niin voitiin vihdoinkin asialle tehdä jotakin.
kiitos teille haleista ja lukemisen jaksamisesta :hug:
:hug: :hug:
Älä välitä noista raakkujista, keksivät kuitenkin aina jotain vinkumista :hug:Alkuperäinen kirjoittaja teeri:höh,nehän käännytti mut tkasin viellä tuona iltana kotia,sanovat vaa et mitä nyt tavallista oksennustautia.Alkuperäinen kirjoittaja eli:olisko siis kannattanut mennä sillon heti käymään lääkärissä??mitäpä se enää auttaa..
ottivat vasta meidät tosissaan kun rupes tuota verta tulemaan pyllystä.