Ja yllätys yllätys harmaana...Alkuperäinen kirjoittaja hö:kuinka teillä ihmiset riittää sympatiaa myös muiden lapsille?eikö omat kipeet riitä?
Kyllä mulla ainakin riittää sympatiaa toisille, varsinkin kun itsellä sama just takana. Tässä ketjussa vaan, kun noi harmaat on yrittänyt esittää jotain toooosi terävää...Alkuperäinen kirjoittaja hö:anteeksi mitä?onko sulla varaa kettuilla muille?
Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja hö:täällä on taas näköjään tällainen tätien oma itkuketju menossa.ulkopuoliset haukutaan heti.saatte itkeä yhdessä keskenänne ihan rauhassa.mä hakeudun sellaseen juttuketjuun johon pääsee ulkopuolisetkin.kiitos
Sanopppa muuta Hyviä nauruja on saanut täältä! Että melkein yöunet menetin.Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ei jumankauta mikä ketju
Mutta hyss, eihän täällä saa sanoa ettei tykkää tiettyjen harmaiden vittuilusta. Kun ei kaikki harmaat vittuile ja mustatkin osaa. Joo. Mutta tästäkin ketjusta sen taas näkee minkävärisiltä ne idioottimaisimmat tölväisyt tulee :xmas: . Ja parhaat neuvot tyyliin "ei pamolii saa alle kuusvuotiaalle antaa" :headwall:
Mä sain parhaat naurut "Kun lapsi nukkuu, nukun minäkin"- lauseesta. Muista äideistä en tiedä, mutta mun unentarpeeni EI ole 12-15 tuntia vuorokaudessa . Ja toisekseen, milloin nämä Äiti Täydelliset sitten palstailee, kun nukkuvat lapsen nukkuessa eivätkä roiku netissä, ja lapsen hereilläollessa tietty viettävät aikaa lapsensa kanssa sen sijaan että olisivat netissä. Joten...? :saint:
No pitikö edes aloittaa? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko taas pakko tapella :headwall:
Kukaan ei osaa missään ketjussa lopettaa ajoissa.
"Leikkii pamolitabletin kanssa"....Alkuperäinen kirjoittaja voi:teitä mustia täydellisiä!!eix oo ihan sama antaa 11 kuiselle nestemäistä panadolia kun leikkii pamolitabletin kanssa?tai kukin tavallaan.
On se vaan helpompi antaa tilkka nestettä lusikalla. Kun ruiskullinen ällöä liisteriäAlkuperäinen kirjoittaja voi:teitä mustia täydellisiä!!eix oo ihan sama antaa 11 kuiselle nestemäistä panadolia kun leikkii pamolitabletin kanssa?tai kukin tavallaan.
Mielestäni kirjoitin pari ihan asiallista kommenttia.Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:No pitikö edes aloittaa? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko taas pakko tapella :headwall:
Kukaan ei osaa missään ketjussa lopettaa ajoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tässä :Suussa sulava särkylääke Pamol® FAlkuperäinen kirjoittaja hei:Pamolia ei saa antaa kun yli 6v.Kannasko mennä lääkäriin eikä kysellä täällä?sunhan se lapsi on.
Vaihtoehto tableteille ja supoille.
Etenkin pienten lasten ja nielemisvaikeuksista kärsivien kivunlievitys helpottuu
Apteekeista on nyt saatavana aivan uudenlainen kipulääke PAMOL® F. Se on nopeasti suussa sulava tabletti, joka sopii koko perheen kivunlievitykseen ja kuumeen alentamiseen. Pamol® F sopii kaikille, lapsille jo 9 kg:sta ylöspäin. Banaanin- tai mustaherukanmakuisia, suussa sulavia tabletteja on helppo ja miellyttävä käyttää. Alle 6-vuotiaille lapsille Pamol® F suositellaan liuotettavaksi lusikalliseen vettä tai maitoa. Vaikuttava aine on parasetamoli.
http://www.nycomed.fi/fi/Menu/Kuluttajat/Products/Kivun+hoito/Pamol%C2%AE+F/