voih,mun vauva on kipee....nyyyhhh

Niiskunen
Alkuperäinen kirjoittaja :
anteeksi mitä?onko sulla varaa kettuilla muille?
Kyllä mulla ainakin riittää sympatiaa toisille, varsinkin kun itsellä sama just takana. Tässä ketjussa vaan, kun noi harmaat on yrittänyt esittää jotain toooosi terävää...

täällä on taas näköjään tällainen tätien oma itkuketju menossa.ulkopuoliset haukutaan heti.saatte itkeä yhdessä keskenänne ihan rauhassa.mä hakeudun sellaseen juttuketjuun johon pääsee ulkopuolisetkin.kiitos

Niiskunen
Alkuperäinen kirjoittaja :
täällä on taas näköjään tällainen tätien oma itkuketju menossa.ulkopuoliset haukutaan heti.saatte itkeä yhdessä keskenänne ihan rauhassa.mä hakeudun sellaseen juttuketjuun johon pääsee ulkopuolisetkin.kiitos
Kiitos!

Ei jumankauta mikä ketju :LOL:

Mutta hyss, eihän täällä saa sanoa ettei tykkää tiettyjen harmaiden vittuilusta. Kun ei kaikki harmaat vittuile ja mustatkin osaa. Joo. Mutta tästäkin ketjusta sen taas näkee minkävärisiltä ne idioottimaisimmat tölväisyt tulee :xmas: . Ja parhaat neuvot tyyliin "ei pamolii saa alle kuusvuotiaalle antaa" :headwall:

Mä sain parhaat naurut "Kun lapsi nukkuu, nukun minäkin"- lauseesta. Muista äideistä en tiedä, mutta mun unentarpeeni EI ole 12-15 tuntia vuorokaudessa :D . Ja toisekseen, milloin nämä Äiti Täydelliset sitten palstailee, kun nukkuvat lapsen nukkuessa eivätkä roiku netissä, ja lapsen hereilläollessa tietty viettävät aikaa lapsensa kanssa sen sijaan että olisivat netissä. Joten...? :saint:

Niiskunen
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Ei jumankauta mikä ketju :LOL:

Mutta hyss, eihän täällä saa sanoa ettei tykkää tiettyjen harmaiden vittuilusta. Kun ei kaikki harmaat vittuile ja mustatkin osaa. Joo. Mutta tästäkin ketjusta sen taas näkee minkävärisiltä ne idioottimaisimmat tölväisyt tulee :xmas: . Ja parhaat neuvot tyyliin "ei pamolii saa alle kuusvuotiaalle antaa" :headwall:

Mä sain parhaat naurut "Kun lapsi nukkuu, nukun minäkin"- lauseesta. Muista äideistä en tiedä, mutta mun unentarpeeni EI ole 12-15 tuntia vuorokaudessa :D . Ja toisekseen, milloin nämä Äiti Täydelliset sitten palstailee, kun nukkuvat lapsen nukkuessa eivätkä roiku netissä, ja lapsen hereilläollessa tietty viettävät aikaa lapsensa kanssa sen sijaan että olisivat netissä. Joten...? :saint:
Sanopppa muuta :LOL: Hyviä nauruja on saanut täältä! Että melkein yöunet menetin. :)

vieras
Voi sitä tehdä itekkin..ripulijuomaa

vieras:

http://www.nicehouse.fi/lastenhu/keskustelu1/nayta.php?id=25191
Täältä löytyi kotitekoisen ripulijuoman ohje:
"Hyvä lääke on niinsanottu kehitysmaiden ripulijuoma jota on helppo tehdä kotonakin. Keitä puolilitraa vettä ja kun vesi kiehuu lisää siihen yksi hyppysellinen suolaa. (sen verran mitä jää etusormen ja peukalon väliin) sekä kolme hyppysellistä sokeria. Jäähdytä neste jääkaapissa kylmäksi. Tarjoa lapselle sitä alkuun lusikallinen kerrallaan. Noin kymmenen minuutin välein. Ja kun se alkaa pysyä sisällä tarjoa yksneljäsosa desiä noin varttitunnin välein. Ripulijuomassa on lapselle tärkeää nestettä sekä suolaa ja sokeria."

Näin joku ketjussa kirjoitti.

Tuon seoksen olisi voinut sekoittaa laimeaan mehuun. Olisi varmaan mennyt paremmin alas.

Alkuperäinen kirjoittaja voi:
teitä mustia täydellisiä!!eix oo ihan sama antaa 11 kuiselle nestemäistä panadolia kun leikkii pamolitabletin kanssa?tai kukin tavallaan.
"Leikkii pamolitabletin kanssa"....
Pamol F on täysin sallittu lääke vauvaikäiselle, joka painaa yli tietyn kilomäärän. Vaikuttava aine on precis sama kuin Panadolissakin.
Nestemäinen Panadol on siirappimaista, ja sitä täytyy antaa aika paljon. Yksi Pamol liuotettuna lusikalliseen vettä ajaa saman asian. Helppoa, ei sotkuista, ja meillä ei ainakaan tenavat ole yökkäilleet Pamolille mutta Panadolille kyllä.
Se nyt vaan on tyhmää alkaa mussuttamaan siitä, ettei Pamolia saisi antaa alle kuusivuotiaalle, sillä se väite ei pidä lainkaan paikkansa! :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tässä :
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Pamolia ei saa antaa kun yli 6v.Kannasko mennä lääkäriin eikä kysellä täällä?sunhan se lapsi on.
Suussa sulava särkylääke Pamol® F

Vaihtoehto tableteille ja supoille.
Etenkin pienten lasten ja nielemisvaikeuksista kärsivien kivunlievitys helpottuu

Apteekeista on nyt saatavana aivan uudenlainen kipulääke PAMOL® F. Se on nopeasti suussa sulava tabletti, joka sopii koko perheen kivunlievitykseen ja kuumeen alentamiseen. Pamol® F sopii kaikille, lapsille jo 9 kg:sta ylöspäin. Banaanin- tai mustaherukanmakuisia, suussa sulavia tabletteja on helppo ja miellyttävä käyttää. Alle 6-vuotiaille lapsille Pamol® F suositellaan liuotettavaksi lusikalliseen vettä tai maitoa. Vaikuttava aine on parasetamoli.

http://www.nycomed.fi/fi/Menu/Kuluttajat/Products/Kivun+hoito/Pamol%C2%AE+F/

:LOL: musta on hauskaa et jossain vaiheessa ap saa jo sontaa niskaan siinäkin et istuu netissä vaik vauva nukkuu. täähän on loistava paikaa pitäytyä hereillä jos valvoo vierellä nukkuvaa lasta. kokeilkaapa pysyä kirjan kaa hereillä..

eli soitin 2 tuntii sit päivystykseen ja kerroin tilanteen,siellä joku hysteerinen hoitaja sanoi että soittakaa ambulanssi että saatte asianmukaista hoitoa jo kotona ja sitten kiireesti sairaalaan.

mentiin kumminkin omalla autolla ku matkaa on vain 10min,istuttiin sit siel päivystyksessä/sairaalassa 50min kunnes lääkäri sanoi vaan että menkää kotiin ja tarkkailkaa lapsen vointia.

eli silleen :D

Yhteistyössä