voih,mun vauva on kipee....nyyyhhh

:hug: Yritähän jaksaa valvoa ja voimia molemmille! Toivottavasti aamulla on jo kaikki parempaan päin.

Ps. Ihme kommentteja joillakuilla harmailla täällä... Varmaan joku yksinäinen onneton ihminen joka käy toisia aina kiusaamassa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
Aika erikoista sekin että ea.sta pystyivät sun kuvailun perusteella sanomaan että voit vielä tämän yön olla kotona..kuka pystyy puhelimessa sanomaan miten pahasti sen sun lapsesi on jo kuivunut..täällä kyllä kehoitetaan noin pienen kanssa aika nopeasti näytille..ennemmin vaikka turhaankin..kuin liian myöhään
ihan hyvin pystyivät neuvomaan minua puhelimen välityksellä,kyselivät eri kuivumiseen liittyviä kysymyksiä ja minä kerroin päivän tapahtumat lyhyesti ja kerroin lapsen tarkan voinnin.
Ei vaan mene läpi..sen verran munkin lapset ovat sairastaneet että puhelimessa he eivät voi tuollaista luvata tuolla oksentelulla mitä olet sanonut tapahtuneen..
en jaksa nyt jankkaa sun kanssa....kai mä olisin menny jo jos he olisivat suositelleet lähtemään sairalaan yöllä...suositteli katsomaan yön yli!

Niiskunen
Aika erikoista sekin että ea.sta pystyivät sun kuvailun perusteella sanomaan että voit vielä tämän yön olla kotona..kuka pystyy puhelimessa sanomaan miten pahasti sen sun lapsesi on jo kuivunut..täällä kyllä kehoitetaan noin pienen kanssa aika nopeasti näytille..ennemmin vaikka turhaankin..kuin liian myöhään
ihan hyvin pystyivät neuvomaan minua puhelimen välityksellä,kyselivät eri kuivumiseen liittyviä kysymyksiä ja minä kerroin päivän tapahtumat lyhyesti ja kerroin lapsen tarkan voinnin.
Ei vaan mene läpi..sen verran munkin lapset ovat sairastaneet että puhelimessa he eivät voi tuollaista luvata tuolla oksentelulla mitä olet sanonut tapahtuneen..

Pitäisköhän pph:n mennä nyt nukkumaan, kun tuntuu tuo pipo olevan vähän kireällä. Ensinnäkin, ei sun tarvi huolehtia muiden lapsista. Ja tuskin tänne kukaan tulee tuollaista kertomaan, jos ei pidä paikkansa.
Kyllä minäkin monta kertaa soitin terveysneuvontaan ja käskivät sieltä tarkkailla lasta. Et viittis jo lopettaa tuota aukomista!

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
:hug: Yritähän jaksaa valvoa ja voimia molemmille! Toivottavasti aamulla on jo kaikki parempaan päin.

Ps. Ihme kommentteja joillakuilla harmailla täällä... Varmaan joku yksinäinen onneton ihminen joka käy toisia aina kiusaamassa :snotty:
kiitos myös sulle.
no jotku harmaat ny vaan on tommosii....tällä hetkellä sama se mulle...

pph
No edelleenkään mä en ehtisi tänne marisemaan enkä ole ehtinyt kun omat tällä viikollakin olivat kipeänä, huolehdin heistä ja lepäsin muut ajat!! Ja nyt mä tosiaan menen nukkumaan enkä tosiaankaan huolehdi kuin omista! Hyvät yöt!

Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
täällä sitä jotkut jaksaa näyttää taas epäempaattisuutensa :/ :/
Ap kovilla ja huolissaan lapsensa takia ja tollasia törkykommentteja todellakaan kaipaa!!!! |O
on taito asettua toisen ihmisen asemaan......
niinpä,tosi kiva fiilis... :D
toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tyylillä täällä nyt mennään.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
kaikista eniten naurattaa että ap on lapsestaan huolissaan kaksplussan keskustelijoille,eikä esim.lapsen isälle.hah hah
lasten isä töissä ja tunneittain ollaan soiteltu toisillemme...että on kyllä isi myös huolissaan.
tyhmänäkö mua pidät?

Niiskunen
kaikista eniten naurattaa että ap on lapsestaan huolissaan kaksplussan keskustelijoille,eikä esim.lapsen isälle.hah hah
Johan se kertoi että se on töissä! Kato joillakin voi olla semmoinen työ ettei voi vastailla puhelimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Johan se kertoi että se on töissä! Kato joillakin voi olla semmoinen työ ettei voi vastailla puhelimeen.
kiitos niiskunen ku jaksat puolustella mua.... :flower:
mulla rupee kohta pinna kiristyy mutta sitähän nuo vissiin tahtovatkin.

Niiskunen
Alkuperäinen kirjoittaja +:
ja koht ku tarpeex jankataan ni ei se sun lapses ookkaa kipee kunhan vaa huviksee jankkaat!!
Tätä minäkin epäilen!! Näin se menee kun tarvitaan vain huomiota yms.
taidatte olla hieman itse huomion kipeitä ku jaksatte tota :LOL:
Aivan! :) Nyt mä poistun oikeesti... Suu repee kohta. Öitä ja koita jaksaa tapella noiden harmaiden kans. :LOL:

Niiskunen
Oli ihan pakko jäädä. On itellä sellanen fiilis et kiva aukoo päätä toisille :) Ja puolustaa sua. :saint:

Oli ihan pakko jäädä. On itellä sellanen fiilis et kiva aukoo päätä toisille :) Ja puolustaa sua. :saint:
kiitos,sä oot ihana :hug:

outo
onko tuo "aukoa päätä" joku uusi muotijuttu?kun mehän vaan ollaan huolissaa ap:n lapsesta kun se ei itse taida olla tarpeeksi.ei tää kyl mitään pään aukomista voi olla!!

Niiskunen
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
onko tuo "aukoa päätä" joku uusi muotijuttu?kun mehän vaan ollaan huolissaa ap:n lapsesta kun se ei itse taida olla tarpeeksi.ei tää kyl mitään pään aukomista voi olla!!
No hohhoijaa... PItäsköhän teidän nyt soittaa jollekkin sossutädille, että menevät äkkiä hakemaan lapsen pois? Kuule kyllä täällä pitäis monista muista olla enempi huolissaan!

Mee
Alkuperäinen kirjoittaja +:
ja koht ku tarpeex jankataan ni ei se sun lapses ookkaa kipee kunhan vaa huviksee jankkaat!!
Tätä minäkin epäilen!! Näin se menee kun tarvitaan vain huomiota yms.
sä nyt pph vaan jo sinne nukkumaan, jotta tuo sädekehä ei unen puutteen takia harmaannu! :headwall:

Ap:lle tsemppiä valvomiseen ja toivottavasti lapsi paranee, eikä käyntiä sairaalassa tarvita. Juottele vauvaa yönkin aikana pikkuisen!

Yhteistyössä