Pamol on sama kuin panadol ja sitä on myös pienille tarkoitettuja tabletteja. Kannattaiskohan ottaa asioista ensin selvää, ennen kuin täällä esittää tietäväistä.Alkuperäinen kirjoittaja hei:Pamolia ei saa antaa kun yli 6v.Kannasko mennä lääkäriin eikä kysellä täällä?sunhan se lapsi on.
tätä käyn minäki sitten hakemassa heti maanantaiaamuna. kumpa vältyttäis koko tauti, mutta ikinä ei tiedä..Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Se on Floridral nimistä.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mitäs tää on? Muistatko nimeä?Alkuperäinen kirjoittaja nii:tai sitten sitä uutta banaaninmakuista juomaa,siis samaa kun osmosal
Itellä lentää laatta, kun yritän Osmosalia juoda niin olis lapselle kiva tietää jotain paremman makusta, jos sattuis tarviimaan.
Meillä onneksi vaan nuhanpoikasta, ainakin toistaseksi :snotty: *koputtaa puuta*
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mitäs tää on? Muistatko nimeä?Alkuperäinen kirjoittaja nii:tai sitten sitä uutta banaaninmakuista juomaa,siis samaa kun osmosal
Itellä lentää laatta, kun yritän Osmosalia juoda niin olis lapselle kiva tietää jotain paremman makusta, jos sattuis tarviimaan.
Meillä onneksi vaan nuhanpoikasta, ainakin toistaseksi :snotty: *koputtaa puuta*
Kyllä mulle se lapsi on tärkeämpi tämä paskanjauhanta täällä että kyllä mieluummin istun sen lapseni luona senkin ajan ja koitan helpottaa sen oloa. Ja kiitos tuon sädekehän kannan mielelläni!!Alkuperäinen kirjoittaja pph:Mä kyllä jaksan ihmetellä miten joku ehtii täällä istua ja kirjoitella kun lapsi on kovasti sairas, mä en ole ehtinyt niin tehdä vaan olen lähinnä keskittynyt hoitamaan sitä pikkuista!!
:saint:
Tuosta saat sädekehän itellesi, kun olet niiiiiin hyvä äiti, ettet hetkeksikään siirry mihinkään sairaan lapsen vuoteen vierestä. Kyllä me muut (lue: ihan paskat) mammat palvotaan maata siun jalkojes alla.
...dorka....
Opettele lukemaan.Alkuperäinen kirjoittaja ??:etkö olleskaan lapses takia vaan kaksplussan..heh
Näin just!!Alkuperäinen kirjoittaja hui:mut sit yleensä ku muksu nukkuu ni nukun kyllä itekkin enkä istu koneella.
jos olisit lukenut ketjun niin tietäisit että minä en nuku tänä yönä,kuka pystyy muka nukkumaan ja samalla tarkkailla tilannetta?Alkuperäinen kirjoittaja hui:mut sit yleensä ku muksu nukkuu ni nukun kyllä itekkin enkä istu koneella.
kiitos sulle viellä,nuku hyvinAlkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Toivottavasti se lapsi ei mene huonompaan kuntoon. Tule kertomaan jos joudut lähtemään.
Anteeks vaan, mutta minä poistun nukkumaan. On vielä tuoreessa muistissa tuo valvominen.
Voimia sulle ja pikkuiselle ja :hug:
En minäkään nukkunut, kun pelkäsin että tukehtuu oksennukseen. Kyseessä on kuitenkin niin pieni lapsi. en olis satavarma heräänkö siihen ku oksentaa. Ei meinaan kuulunut paljon ääniä kun oksenteli.Alkuperäinen kirjoittaja teeri:jos olisit lukenut ketjun niin tietäisit että minä en nuku tänä yönä,kuka pystyy muka nukkumaan ja samalla tarkkailla tilannetta?Alkuperäinen kirjoittaja hui:mut sit yleensä ku muksu nukkuu ni nukun kyllä itekkin enkä istu koneella.
en ota riskejä,mitä jos vauva vaikka oksentaa mun nukkuessa ja tukehtuu siihen?tai sit en huomaa jos vauva menee veltoks tai jotain....
hei,tää on vakava tilanne ja ajattelenlapseni parasta.
Missäs sun lapset on, kun siinä istut?Alkuperäinen kirjoittaja a:mutta kun toisille on kaksplus-keskustelupalsta viisaine ihmisineen tärkeämpi kuin oma sairas lapsi niin eihän sille sitten mitään voi!!
jep,juuri näin....ei kuulu kuin pientä heikkoa kakomista...Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:En minäkään nukkunut, kun pelkäsin että tukehtuu oksennukseen. Kyseessä on kuitenkin niin pieni lapsi. en olis satavarma heräänkö siihen ku oksentaa. Ei meinaan kuulunut paljon ääniä kun oksenteli.Alkuperäinen kirjoittaja teeri:jos olisit lukenut ketjun niin tietäisit että minä en nuku tänä yönä,kuka pystyy muka nukkumaan ja samalla tarkkailla tilannetta?Alkuperäinen kirjoittaja hui:mut sit yleensä ku muksu nukkuu ni nukun kyllä itekkin enkä istu koneella.
en ota riskejä,mitä jos vauva vaikka oksentaa mun nukkuessa ja tukehtuu siihen?tai sit en huomaa jos vauva menee veltoks tai jotain....
hei,tää on vakava tilanne ja ajattelenlapseni parasta.
ihan hyvin pystyivät neuvomaan minua puhelimen välityksellä,kyselivät eri kuivumiseen liittyviä kysymyksiä ja minä kerroin päivän tapahtumat lyhyesti ja kerroin lapsen tarkan voinnin.Alkuperäinen kirjoittaja pph:Aika erikoista sekin että ea.sta pystyivät sun kuvailun perusteella sanomaan että voit vielä tämän yön olla kotona..kuka pystyy puhelimessa sanomaan miten pahasti sen sun lapsesi on jo kuivunut..täällä kyllä kehoitetaan noin pienen kanssa aika nopeasti näytille..ennemmin vaikka turhaankin..kuin liian myöhään
kiitos...Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:voi pikkusta
pikaista paranemista ja voimahalit lapselle sekä sinulle :hug:
Ei vaan mene läpi..sen verran munkin lapset ovat sairastaneet että puhelimessa he eivät voi tuollaista luvata tuolla oksentelulla mitä olet sanonut tapahtuneen..Alkuperäinen kirjoittaja teeri:ihan hyvin pystyivät neuvomaan minua puhelimen välityksellä,kyselivät eri kuivumiseen liittyviä kysymyksiä ja minä kerroin päivän tapahtumat lyhyesti ja kerroin lapsen tarkan voinnin.Alkuperäinen kirjoittaja pph:Aika erikoista sekin että ea.sta pystyivät sun kuvailun perusteella sanomaan että voit vielä tämän yön olla kotona..kuka pystyy puhelimessa sanomaan miten pahasti sen sun lapsesi on jo kuivunut..täällä kyllä kehoitetaan noin pienen kanssa aika nopeasti näytille..ennemmin vaikka turhaankin..kuin liian myöhään