voih,mun vauva on kipee....nyyyhhh

mii
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Pamolia ei saa antaa kun yli 6v.Kannasko mennä lääkäriin eikä kysellä täällä?sunhan se lapsi on.
Pamol on sama kuin panadol ja sitä on myös pienille tarkoitettuja tabletteja. Kannattaiskohan ottaa asioista ensin selvää, ennen kuin täällä esittää tietäväistä.

vierastaja
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
tai sitten sitä uutta banaaninmakuista juomaa,siis samaa kun osmosal
Mitäs tää on? Muistatko nimeä?
Itellä lentää laatta, kun yritän Osmosalia juoda niin olis lapselle kiva tietää jotain paremman makusta, jos sattuis tarviimaan.
Meillä onneksi vaan nuhanpoikasta, ainakin toistaseksi :snotty: *koputtaa puuta*
Se on Floridral nimistä.
tätä käyn minäki sitten hakemassa heti maanantaiaamuna. kumpa vältyttäis koko tauti, mutta ikinä ei tiedä..

teerin (teeren) lapselle paranemisia!!

Niiskunen
Toivottavasti se lapsi ei mene huonompaan kuntoon. Tule kertomaan jos joudut lähtemään.
Anteeks vaan, mutta minä poistun nukkumaan. On vielä tuoreessa muistissa tuo valvominen.
Voimia sulle ja pikkuiselle ja :hug:

pph
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
tai sitten sitä uutta banaaninmakuista juomaa,siis samaa kun osmosal
Mitäs tää on? Muistatko nimeä?
Itellä lentää laatta, kun yritän Osmosalia juoda niin olis lapselle kiva tietää jotain paremman makusta, jos sattuis tarviimaan.
Meillä onneksi vaan nuhanpoikasta, ainakin toistaseksi :snotty: *koputtaa puuta*

Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Mä kyllä jaksan ihmetellä miten joku ehtii täällä istua ja kirjoitella kun lapsi on kovasti sairas, mä en ole ehtinyt niin tehdä vaan olen lähinnä keskittynyt hoitamaan sitä pikkuista!!
Kyllä mulle se lapsi on tärkeämpi tämä paskanjauhanta täällä että kyllä mieluummin istun sen lapseni luona senkin ajan ja koitan helpottaa sen oloa. Ja kiitos tuon sädekehän kannan mielelläni!!

:saint:

Tuosta saat sädekehän itellesi, kun olet niiiiiin hyvä äiti, ettet hetkeksikään siirry mihinkään sairaan lapsen vuoteen vierestä. Kyllä me muut (lue: ihan paskat) mammat palvotaan maata siun jalkojes alla.

...dorka....

mii
Kannattaiskohan sun ap kuitenkin yrittää itsekin nukkua vähän! Laita vaikka kello herättämään tunnin tai kolmen vartin välein. Jos lapsi nukkuu, eikä oksenna, niin ei se nukkuessaan kuivu!

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
mut sit yleensä ku muksu nukkuu ni nukun kyllä itekkin enkä istu koneella.
jos olisit lukenut ketjun niin tietäisit että minä en nuku tänä yönä,kuka pystyy muka nukkumaan ja samalla tarkkailla tilannetta?
en ota riskejä,mitä jos vauva vaikka oksentaa mun nukkuessa ja tukehtuu siihen?tai sit en huomaa jos vauva menee veltoks tai jotain....
hei,tää on vakava tilanne ja ajattelenlapseni parasta.

Toivottavasti se lapsi ei mene huonompaan kuntoon. Tule kertomaan jos joudut lähtemään.
Anteeks vaan, mutta minä poistun nukkumaan. On vielä tuoreessa muistissa tuo valvominen.
Voimia sulle ja pikkuiselle ja :hug:
kiitos sulle viellä,nuku hyvin :D

Niiskunen
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
jos olisit lukenut ketjun niin tietäisit että minä en nuku tänä yönä,kuka pystyy muka nukkumaan ja samalla tarkkailla tilannetta?
en ota riskejä,mitä jos vauva vaikka oksentaa mun nukkuessa ja tukehtuu siihen?tai sit en huomaa jos vauva menee veltoks tai jotain....
En minäkään nukkunut, kun pelkäsin että tukehtuu oksennukseen. Kyseessä on kuitenkin niin pieni lapsi. en olis satavarma heräänkö siihen ku oksentaa. Ei meinaan kuulunut paljon ääniä kun oksenteli.

pph
Aika erikoista sekin että ea.sta pystyivät sun kuvailun perusteella sanomaan että voit vielä tämän yön olla kotona..kuka pystyy puhelimessa sanomaan miten pahasti sen sun lapsesi on jo kuivunut..täällä kyllä kehoitetaan noin pienen kanssa aika nopeasti näytille..ennemmin vaikka turhaankin..kuin liian myöhään

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja a:
mutta kun toisille on kaksplus-keskustelupalsta viisaine ihmisineen tärkeämpi kuin oma sairas lapsi niin eihän sille sitten mitään voi!!
Missäs sun lapset on, kun siinä istut?
Tämä plussa auttaa apta pysymään hereillä, että voi valvoa koko ajan lapsensa vierellä. Mitä sun mielestä nukkuvaa lasta auttaa, jos äiti istuu vieressä ja katsoo nukkuvaa lasta?

Niiskunen
Voi että mua ärsyttää nuo harmaat viisastelijat jo ihan ap:nkin puolesta! Alkaa nyt vielä haukkumaan toista, kun muutenkin on rankkaa sairaan lapsen kanssa. Menkää muualle aukomaan!

:attn: tietoisku :attn:
kaikki harmaat jotka kettuilee,on turha yrittää syyllistää minua huonoksi äidiksi.
en mene tuohon ansaan....ja tästä lähtien en ota kantaa teidän kettuiluille.
tämä ei ollut tarkoitettu hyville harmaille...

En minäkään nukkunut, kun pelkäsin että tukehtuu oksennukseen. Kyseessä on kuitenkin niin pieni lapsi. en olis satavarma heräänkö siihen ku oksentaa. Ei meinaan kuulunut paljon ääniä kun oksenteli.
jep,juuri näin....ei kuulu kuin pientä heikkoa kakomista...

Aika erikoista sekin että ea.sta pystyivät sun kuvailun perusteella sanomaan että voit vielä tämän yön olla kotona..kuka pystyy puhelimessa sanomaan miten pahasti sen sun lapsesi on jo kuivunut..täällä kyllä kehoitetaan noin pienen kanssa aika nopeasti näytille..ennemmin vaikka turhaankin..kuin liian myöhään
ihan hyvin pystyivät neuvomaan minua puhelimen välityksellä,kyselivät eri kuivumiseen liittyviä kysymyksiä ja minä kerroin päivän tapahtumat lyhyesti ja kerroin lapsen tarkan voinnin.

pph
ihan hyvin pystyivät neuvomaan minua puhelimen välityksellä,kyselivät eri kuivumiseen liittyviä kysymyksiä ja minä kerroin päivän tapahtumat lyhyesti ja kerroin lapsen tarkan voinnin.
Ei vaan mene läpi..sen verran munkin lapset ovat sairastaneet että puhelimessa he eivät voi tuollaista luvata tuolla oksentelulla mitä olet sanonut tapahtuneen..

Yhteistyössä