täällä lohjalla ne käännytäis vaan kotiin tarkkailemaan tilanetta,mutta olen tarkkaavainen ja lähen heti jos menee huonommaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:mä varmaan oisin jo siel päivystyksessä pienen kans..
ite oon kans seuraillu tääl poikaa ku on kuumeessa eikä laske ku korkeintaan hetkeks kuume pamolilla :| no jos se nytei tänä yönä kiipeilis yli 40 se kuume ni jos sais pikkusen nukkuu, miettikää, vähänkö oon itsekäs!
en oo,ku ei meillä oo sitä kotona.Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Ootko antanut sille Osmosalia?
yritän jaksaa valvoo kaksplussan avullaAlkuperäinen kirjoittaja muhvi:Toivottavasti ette joudu päivystykseen lähteä näin yöllä :/
On todella kurjaa kun oma pieni sairastaa eikä asialle oikein voi paljoa tehdä vaikka sen kivun tahtoisi pieneltä pois ottaa
Voimia teille ja koita jaksaa valvoa :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:etkö olleskaan lapses takia vaan kaksplussan..heh
kiitos sulle tietoiskusta =)Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2002/291002_c.htm
Katoppas toi!
Mäkin käytin poikaa lääkäris kun se oli niin väsynyt. Silloin vielä juottivat suun kautta sitä nestettä, mut sit seuraavana päivänä mentiin takas tiputukseen.Alkuperäinen kirjoittaja teeri:kiitos sulle tietoiskusta =)Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2002/291002_c.htm
Katoppas toi!
nyt tuli hepuli,herättääkö lapsi ja lähteäkkö sairaalaan....
tossa luki että litran verran nestettä päivässä vatsataudin aikana,ja että jo väsymys on oire kuivumiselle.
MÄ SOITAN NYT ENSIAPUUN JA KYSELEN SIELTÄ,oottakaa hetki.....
No eiköhän se lapsi ole nukkumassa! Ei kait kukaan sängyn vieressä istu ja tuijota sitä lasta kokoaikaa! Haloo...Alkuperäinen kirjoittaja pph:Mä kyllä jaksan ihmetellä miten joku ehtii täällä istua ja kirjoitella kun lapsi on kovasti sairas, mä en ole ehtinyt niin tehdä vaan olen lähinnä keskittynyt hoitamaan sitä pikkuista!!
sanovat että voidaan olla tän yön vielä kotona,jos ei vointi muutu huonommaks.Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mäkin käytin poikaa lääkäris kun se oli niin väsynyt. Silloin vielä juottivat suun kautta sitä nestettä, mut sit seuraavana päivänä mentiin takas tiputukseen.Alkuperäinen kirjoittaja teeri:kiitos sulle tietoiskusta =)Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2002/291002_c.htm
Katoppas toi!
nyt tuli hepuli,herättääkö lapsi ja lähteäkkö sairaalaan....
tossa luki että litran verran nestettä päivässä vatsataudin aikana,ja että jo väsymys on oire kuivumiselle.
MÄ SOITAN NYT ENSIAPUUN JA KYSELEN SIELTÄ,oottakaa hetki.....
Mitäs tää on? Muistatko nimeä?Alkuperäinen kirjoittaja nii:tai sitten sitä uutta banaaninmakuista juomaa,siis samaa kun osmosal
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Mä kyllä jaksan ihmetellä miten joku ehtii täällä istua ja kirjoitella kun lapsi on kovasti sairas, mä en ole ehtinyt niin tehdä vaan olen lähinnä keskittynyt hoitamaan sitä pikkuista!!
oota mä käyn kattomassa...Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mitäs tää on? Muistatko nimeä?Alkuperäinen kirjoittaja nii:tai sitten sitä uutta banaaninmakuista juomaa,siis samaa kun osmosal
Itellä lentää laatta, kun yritän Osmosalia juoda niin olis lapselle kiva tietää jotain paremman makusta, jos sattuis tarviimaan.
Meillä onneksi vaan nuhanpoikasta, ainakin toistaseksi :snotty: *koputtaa puuta*
Se on Floridral nimistä.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mitäs tää on? Muistatko nimeä?Alkuperäinen kirjoittaja nii:tai sitten sitä uutta banaaninmakuista juomaa,siis samaa kun osmosal
Itellä lentää laatta, kun yritän Osmosalia juoda niin olis lapselle kiva tietää jotain paremman makusta, jos sattuis tarviimaan.
Meillä onneksi vaan nuhanpoikasta, ainakin toistaseksi :snotty: *koputtaa puuta*
se on FLORIDRALAlkuperäinen kirjoittaja +:oota mä käyn kattomassa...Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mitäs tää on? Muistatko nimeä?Alkuperäinen kirjoittaja nii:tai sitten sitä uutta banaaninmakuista juomaa,siis samaa kun osmosal
Kiitos Pitää laittaa muistiin.Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Se on Floridral nimistä.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mitäs tää on? Muistatko nimeä?Alkuperäinen kirjoittaja nii:tai sitten sitä uutta banaaninmakuista juomaa,siis samaa kun osmosal
no,meillä on koti 53neliöö ja vaikka mä istun täällä olohuoneessa koneen edessä ni mulla on selvä näkö ja kuuloyhteys lapseen,ja tällä hetkellä pikkunen nukkuu taas viidentoista minuutin torkut kunnes haluu hieman halita tai oksentaa ja sitten takasin nukkumaan....kyllä mä tässä lapsenki luona käyn.Alkuperäinen kirjoittaja pph:Mä kyllä jaksan ihmetellä miten joku ehtii täällä istua ja kirjoitella kun lapsi on kovasti sairas, mä en ole ehtinyt niin tehdä vaan olen lähinnä keskittynyt hoitamaan sitä pikkuista!!