Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:mä varmaan oisin jo siel päivystyksessä pienen kans..
ite oon kans seuraillu tääl poikaa ku on kuumeessa eikä laske ku korkeintaan hetkeks kuume pamolilla :| no jos se nytei tänä yönä kiipeilis yli 40 se kuume ni jos sais pikkusen nukkuu, miettikää, vähänkö oon itsekäs!
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Ootko antanut sille Osmosalia?
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Toivottavasti ette joudu päivystykseen lähteä näin yöllä :/
On todella kurjaa kun oma pieni sairastaa eikä asialle oikein voi paljoa tehdä vaikka sen kivun tahtoisi pieneltä pois ottaa![]()
Voimia teille ja koita jaksaa valvoa :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2002/291002_c.htm
Katoppas toi!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2002/291002_c.htm
Katoppas toi!![]()
kiitos sulle tietoiskusta =)
nyt tuli hepuli,herättääkö lapsi ja lähteäkkö sairaalaan....
tossa luki että litran verran nestettä päivässä vatsataudin aikana,ja että jo väsymys on oire kuivumiselle.
MÄ SOITAN NYT ENSIAPUUN JA KYSELEN SIELTÄ,oottakaa hetki.....
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Mä kyllä jaksan ihmetellä miten joku ehtii täällä istua ja kirjoitella kun lapsi on kovasti sairas, mä en ole ehtinyt niin tehdä vaan olen lähinnä keskittynyt hoitamaan sitä pikkuista!!
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja teeri:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2002/291002_c.htm
Katoppas toi!![]()
kiitos sulle tietoiskusta =)
nyt tuli hepuli,herättääkö lapsi ja lähteäkkö sairaalaan....
tossa luki että litran verran nestettä päivässä vatsataudin aikana,ja että jo väsymys on oire kuivumiselle.
MÄ SOITAN NYT ENSIAPUUN JA KYSELEN SIELTÄ,oottakaa hetki.....
Mäkin käytin poikaa lääkäris kun se oli niin väsynyt. Silloin vielä juottivat suun kautta sitä nestettä, mut sit seuraavana päivänä mentiin takas tiputukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja nii:tai sitten sitä uutta banaaninmakuista juomaa,siis samaa kun osmosal
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Mä kyllä jaksan ihmetellä miten joku ehtii täällä istua ja kirjoitella kun lapsi on kovasti sairas, mä en ole ehtinyt niin tehdä vaan olen lähinnä keskittynyt hoitamaan sitä pikkuista!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja nii:tai sitten sitä uutta banaaninmakuista juomaa,siis samaa kun osmosal
Mitäs tää on? Muistatko nimeä?
Itellä lentää laatta, kun yritän Osmosalia juoda niin olis lapselle kiva tietää jotain paremman makusta, jos sattuis tarviimaan.
Meillä onneksi vaan nuhanpoikasta, ainakin toistaseksi :snotty: *koputtaa puuta*
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja nii:tai sitten sitä uutta banaaninmakuista juomaa,siis samaa kun osmosal
Itellä lentää laatta, kun yritän Osmosalia juoda niin olis lapselle kiva tietää jotain paremman makusta, jos sattuis tarviimaan.
Meillä onneksi vaan nuhanpoikasta, ainakin toistaseksi :snotty: *koputtaa puuta*
Alkuperäinen kirjoittaja +:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja nii:tai sitten sitä uutta banaaninmakuista juomaa,siis samaa kun osmosal
oota mä käyn kattomassa...
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja nii:tai sitten sitä uutta banaaninmakuista juomaa,siis samaa kun osmosal
Se on Floridral nimistä.