Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miehet ovat MYÖS huonoja puhumaan "henkeviä". Jos miehesi on edes suunnilleen yhtä nuori kuin sinä, ei hän välttämättä ole vielä ollut valmis viettämään perhe-elämää. Ainakaan itse en olisi ollut valmis vanhemmuuteen 21-vuotiaana.
no mies on jo kolmenkymmenen. ehkä ei ollut valmis perhe-elämään, tiedä häntä. silloin ei lapsia pitäisi tehdä, enkä minä pakottanut ole mihinkään. lapset on tehty yhteisestä päätöksestä, kuopus jopa ex:n omasta aloitteesta. ja jos mies ei ollut valmis perhe-elämään niin tuskin hänellä olisi ollut raskaana olevaa naista odottamassa kun ilmoitti erosta.
Minusta olisi kyllä tuntunut tosi pahalta jos puoliso olisi ottanut noin lentävän lähdön, uusi jo valmiiksi raskaana, liitosta. Siis mä en yksinkertaisesti kykenisi tollaseen tekoon. Murskaa kyllä petetyn aika totaalisesti. Ei voi muuta kuin toivottaa parempaa tulevaisuutta sulle ja toivoa että tulevaisuudessa löydät selkärangan omaavan miehen.
kyllä minä uskon et niitä ja luotettavia ystäviä on olemassa. tämä toinen nainen olis paras ystäväni ja kyllä, rikki olen ollut. onneks olen saanut ammatti-ihmisiltä ja läheisiltäni paljon tukea. ja plääh.. älä vaan suostu tuollaiseen, kyllä niissä tapaamiskuvioissa joku tolkku on oltava.