Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:"... miksi naiset aina rakastuvat renttuihin..."
Olenko minä ainoa, jonka ei tarvitse hävetä exieni älynlahjoja?
Oi. Miksi ne kultakimpaleet on exiä? :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:"... miksi naiset aina rakastuvat renttuihin..."
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:"... miksi naiset aina rakastuvat renttuihin..."
Oi. Miksi ne kultakimpaleet on exiä? :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:tuli sovintoratkaisu ehdotus hänen asianajajalta
- kun ex on kotona ei lasta tarvitse viedä esikouluun, myös jos hänen avopuoliso on kotona ei lasta tarvitse viedä eskariin
- lasta ei tarvitse käyttää hänen luona ollessaan harrastuksissa ollenkaan
- minu pitää hakea lapsi heiltä, minun jolla ei ole omaa autoa ja heille ei pääse julkisilla
- hän on VALMIS maksamaan 100? elareita, koska minä olen paremmin toimeen tuleva
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuhun lopputulokseen ei voi tulla kun luki sun vuodatuksia "mistähän v*** mä revin rahaa" ketjusta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:"... miksi naiset aina rakastuvat renttuihin..."
No ei sun varmaan exiesi älynläahjoja tarvii hävetä mut omas onkin sitten asia erikseen :xmas:...
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuhun lopputulokseen ei voi tulla kun luki sun vuodatuksia "mistähän v*** mä revin rahaa" ketjusta.
![]()
![]()
mitäs seuraavaks
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:"
Mutta ihan totta, miten voi olla, että mies, joka ensin on ihana ja hurmaava, muuttuu kamalaksi ja inhottavaksi tullessaan exäksi? Kertooko se jotain arvostelukyvystä tai sen puutteesta?
Ehkäpä tässä pätee se et mitä rakkaampi eksä oli suhteen kukoistaessa, sitä idioottimaisemmaksi hän sitten muuttuu suhteen kariutuessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkäpä tässä pätee se et mitä rakkaampi eksä oli suhteen kukoistaessa, sitä idioottimaisemmaksi hän sitten muuttuu suhteen kariutuessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuhun lopputulokseen ei voi tulla kun luki sun vuodatuksia "mistähän v*** mä revin rahaa" ketjusta.
![]()
![]()
mitäs seuraavaks
Mitä se kertoo ihmisestä jos on tehnyt lapsen idiootin kanssa? Lapsikin tajuaa, huomatessaan äitinsä pitävän hänen isäänsä idioottina, olevansa idiootin lapsena vähintäänkin puoli-idiootti.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Mutta ihan totta, miten voi olla, että mies, joka ensin on ihana ja hurmaava, muuttuu kamalaksi ja inhottavaksi tullessaan exäksi? Kertooko se jotain arvostelukyvystä tai sen puutteesta?
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkäpä tässä pätee se et mitä rakkaampi eksä oli suhteen kukoistaessa, sitä idioottimaisemmaksi hän sitten muuttuu suhteen kariutuessa.
Hmm. Saattaa olla totuuden siemen tuossakin... Tai sitten naiset kasvavat ihmisinä ja häpeävät aiempia valintojaan. Tai jotain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Mutta ihan totta, miten voi olla, että mies, joka ensin on ihana ja hurmaava, muuttuu kamalaksi ja inhottavaksi tullessaan exäksi? Kertooko se jotain arvostelukyvystä tai sen puutteesta?
Voisin kuvitella että vaikkapa niin, että mies on hurmaava ja kohtelias ja huomioon ottava suhteen alussa ja kaikki on oikeen hienosti. Siinä keretään jo ipanakin laittaa alulle, joko tarkotuksella tai vahingossa. ja sitten se ukko alkaa pikkuhiljaa näyttää todellista luonnettaan. Ei kertarysäyksenä ja sitä voi ehkä toivoa että se todellisen luonteen esiin tulo onkin vaan joku ohimenevä vaihe tai kriisi ja odottelee toivekkaana kärsivällisesti aikansa kunnes tajuaa että ei se mikään vaihe oo, vaan sellanen kuspää se ukko todellisuudessa on, ei ollenkaan ellanen mitä on antanut luulla suhteen alkaessa ja muuttuessa vakavaksi.
Kyllä mä luulen että usein ne ukot muuttuu kamaliks (ja akat) jo ennen kun ovat exiä, ei kai siinä olis muuta syytä tehdä niistä eksiä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmettelen, että asianajaja on lähtenyt viemään tuollaista edes eteenpäin...
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmettelen, että asianajaja on lähtenyt viemään tuollaista edes eteenpäin...
sitä minäkin ihmettlen. tosin meidän eron aikaa mun ex:n asianajaja oli sanonut et elatusmaksuista pitää sit vähentää esim ruokien hinta kun lapset ovat isällään :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Mutta ihan totta, miten voi olla, että mies, joka ensin on ihana ja hurmaava, muuttuu kamalaksi ja inhottavaksi tullessaan exäksi? Kertooko se jotain arvostelukyvystä tai sen puutteesta?
Voisin kuvitella että vaikkapa niin, että mies on hurmaava ja kohtelias ja huomioon ottava suhteen alussa ja kaikki on oikeen hienosti. Siinä keretään jo ipanakin laittaa alulle, joko tarkotuksella tai vahingossa. ja sitten se ukko alkaa pikkuhiljaa näyttää todellista luonnettaan. Ei kertarysäyksenä ja sitä voi ehkä toivoa että se todellisen luonteen esiin tulo onkin vaan joku ohimenevä vaihe tai kriisi ja odottelee toivekkaana kärsivällisesti aikansa kunnes tajuaa että ei se mikään vaihe oo, vaan sellanen kuspää se ukko todellisuudessa on, ei ollenkaan ellanen mitä on antanut luulla suhteen alkaessa ja muuttuessa vakavaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihmettelen, että asianajaja on lähtenyt viemään tuollaista edes eteenpäin...
sitä minäkin ihmettlen. tosin meidän eron aikaa mun ex:n asianajaja oli sanonut et elatusmaksuista pitää sit vähentää esim ruokien hinta kun lapset ovat isällään :headwall:
Saahan sitä aina yrittää... Joku reppana voi mennäkin halpaan.
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Mutta ihan totta, miten voi olla, että mies, joka ensin on ihana ja hurmaava, muuttuu kamalaksi ja inhottavaksi tullessaan exäksi? Kertooko se jotain arvostelukyvystä tai sen puutteesta?
Näin mäkin ajattelin.....ja sit lisäx katkeruus voi myös tehdä tehtävänsä. Mies on tullut jätetyksi ja kostetaan sitten lapsen kautta. Surullista.
Mut ap:lle ei sun tarvii tollaseen suostua. Kyllä eskari on hyvä käydä ennen koulua.