Voiko tälläisiä naisia olla? ( miehen ex)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyksä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun täytyy aloittajaa kiittää siitä, että ensimmäistä kertaa luen elämäntarinaa, joka on hieman samanakaltainen kanssani.
Paitsi että minä en ole kovin varakas ja teen matalapalkkaista työtä. Mutta olen erittäin säästäväinen ja mieheni kanssa olemme hankkineet yhteisen asunnon jne.
Minun mieheni ex-vaimo yritti kalastella lisää rahaa, kun me ostimme asunnon ja hän siis näki asian niin, että meillä on selkeästi "liian paljon enemmän" kun on varaa ostaa asunto ja he asuvat (kiituuttavat) vuokralla.

Oli jopa maininnut, että kyllähän me miehen kanssa tienataan huomattavasti enemmän, kuin hän. Niinku aloittajakin, sanoin miehelleni suoraan että MINUN rahani, eivät kuulu hänen ex-vaimolleen millään tavalla, ei niihin elareihin Minun tulot tai varallisuus vaikuta. Mutta siis oikeasti, tällaisia kateellisia exiä löytyy. En viitsi edes mainita, mitä kaikkea hänkin on koittanut tehdä häätääkseen Isän lastensa elämästä (mm. muuttanut toiselle paikkakunnalle)
Onneksi miehelleni Isänä olo on erosta huolimatta niin tärkeää, että hän on taistellut ja tehnyt kompromisseja, että saa tavata lapsiaan säännöllisesti (joka toinen vkloppu)
Suosittelen, että miehesi pitää kiinni lapsistaan, tosiaan sitten vaikka viranomaisten avustuksella, koska jokaisella lapsella on vain se yksi Isä.

Mun täytyy aloittajaa kiittää siitä, että ensimmäistä kertaa luen elämäntarinaa, joka on hieman samanakaltainen kanssani.
Paitsi että minä en ole kovin varakas ja teen matalapalkkaista työtä. Mutta olen erittäin säästäväinen ja mieheni kanssa olemme hankkineet yhteisen asunnon jne.
Minun mieheni ex-vaimo yritti kalastella lisää rahaa, kun me ostimme asunnon ja hän siis näki asian niin, että meillä on selkeästi "liian paljon enemmän" kun on varaa ostaa asunto ja he asuvat (kiituuttavat) vuokralla.

Oli jopa maininnut, että kyllähän me miehen kanssa tienataan huomattavasti enemmän, kuin hän. Niinku aloittajakin, sanoin miehelleni suoraan että MINUN rahani, eivät kuulu hänen ex-vaimolleen millään tavalla, ei niihin elareihin Minun tulot tai varallisuus vaikuta. Mutta siis oikeasti, tällaisia kateellisia exiä löytyy. En viitsi edes mainita, mitä kaikkea hänkin on koittanut tehdä häätääkseen Isän lastensa elämästä (mm. muuttanut toiselle paikkakunnalle)
Onneksi miehelleni Isänä olo on erosta huolimatta niin tärkeää, että hän on taistellut ja tehnyt kompromisseja, että saa tavata lapsiaan säännöllisesti (joka toinen vkloppu)
Suosittelen, että miehesi pitää kiinni lapsistaan, tosiaan sitten vaikka viranomaisten avustuksella, koska jokaisella lapsella on vain se yksi Isä.

Mulla on sama tilanne. Olen koko elämäni säästänyt ja saanut kasaan kivan potin jolla voin antaa lapselleni hyvän tulevaisuuden vaikka en paljoa töistä tienaakkaan. Vaikka lapsi on vasta pieni olen alkanut jo säästämään esim. ajokorttiin. Eli käytän rahani lapseen en omiin huveihin.
Miehellä menee rahat elareihin ja meidän asumiseen niin on minun vastuulla hoitaa lapselle tarvittavat asiat. Miehen exä on sitä mieltä, että minun rahani ovat hänen. On epäreilua, että voin ostaa lapselleni asioita ja hän ei pysty (tuhlaa rahat itseensä).
Aivan käsittämätöntä ajatusmaailmaa.

Jos tämä nainen ei ole suostunut lastenvalvojan luo niin miten elatusmaksut ovat määräytyneet? Omituisen paljon mies maksaa. En tiedä ketään lähipiiristäni, joka noin isoja elareita maksaisi. Korkeimmat ovat jotain 250 euroa/lapsi ja silläkin isällä on jo melkoisen hyvät tulot.

Dääm, miten en ole tajunnut, että voisin nyhtää ex:ltä enempi elareita, kun ajavat nyksän kanssa mersulla??

Ei vaan, onhan toi ihan naurettavaa käytöstä!! On hyvä isä lapsilleen, ei tulis mieleenkää tollanen kiusanteko :/

Tsemppiä ap ja muut kiusankohteet, kamalaa..

Sulla ei nähtävästi ole käsitystä millasta on erota "sekopäästä". Mun ex-vaimo hakuu minua lapsille mulkuksi, kusipääksi, väittää etten rakasta lapsiani jne. jne. Tätä tapahtuu aina jos en hypi hänen pillin mukaan. Pakko on hyppiä muuten lapset joutuvat kuuntelemaan valheita minusta. Ei mikään oikeus voi pakottaa toista käyttäytymään asiallisesti. Tosiasia on ettei miehillä ole oikeuksia lapsiinsa.

Sun ex-vaimo kuulostaa mun miesystävän exältä. Otan osaa. Paitsi että heillä yleisin haukkumasana taitaa olla munaton luuseri. Ja tämä lasten edessä. Lisäksi miesystäväni on maailman hirvein ihminen, narsisti ja pilannut exänsä elämän. Kuulemma.

Näitä sekopäisiä ex-vaimoja tuntuu riittävän joka oksalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Ex-vaimot on käsittämättömiä;29055657:
Sun ex-vaimo kuulostaa mun miesystävän exältä. Otan osaa. Paitsi että heillä yleisin haukkumasana taitaa olla munaton luuseri. Ja tämä lasten edessä. Lisäksi miesystäväni on maailman hirvein ihminen, narsisti ja pilannut exänsä elämän. Kuulemma.

Näitä sekopäisiä ex-vaimoja tuntuu riittävän joka oksalle.

Mun mies onkin narsisti, psykopaatti ja maanisdepresiivinen jos on hänen ex:ää uskomista. Itse en ole viiden vuoden aikana näitä piirteitä kyllä huomannut, mikä tarkoittaa sitä, että minä olen mielenvikainen suttura :-)

Yhteistyössä