Voi kyättä.. Kauanhan sitä kestikin..

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
|O |O |O Se "mun" vp soitti.. Ei siitä aikoihin oo mitään kuulunutkaan, sovittiib nimittäin, että ei enää..ja ajattelin jo, että ei enää kuulukaan. Mutta paskat, se soitti... ja liha on niin heikkoa :headwall: :headwall: :headwall: |O |O
 

Yhteistyössä