|O |O |O Se "mun" vp soitti.. Ei siitä aikoihin oo mitään kuulunutkaan, sovittiib nimittäin, että ei enää..ja ajattelin jo, että ei enää kuulukaan. Mutta paskat, se soitti... ja liha on niin heikkoa :headwall: :headwall: :headwall: |O |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon: