Voi jumalautasaatana nyt mä sanon sopimukseni irti!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Tää on joka kerta tää sama juttu.Jos exälle tulee pienikin syy olla ottamatta tai jos sitä ei vähääkään huvita niin se ei sillon ota.Esim jos sillä on kipee olo tai just nyt ku se on eronnu ja jos sitä väsyttää yms.Se vo kattokaas valita koska on isä ja koska ei.Mä sitten en.Et jos mulla on ryppyjä rakkaudessa(niinkun on ollutkin ) niin ei se exää kiinnosta sen enempää ku mun sairastelutkaan tms.Mut jos hänelle sattuu tällanen vaiva niin se on eri asia.Ja samaten jos tyttö on kipeenä niin ei sillon oteta yöks ku menee yöunet hällä.Mä voisin oikeesti kuristaa sen ukon,niin kyllästyny mä olen.Mun oma isä makaa sairaaalassa kuolemanporteilla ja nukkumisesta ei ole tullu moneen aikaan mitään,mut kyllähän mun nyt pitää jaksaa kun en ole etävanhempi.

näinhän se tuppaa menemään :|

Mulle muuten sanoi lastenvalvoja että se ei ole sun tehtäväsi hyvitellä jos exä ei lapsia sopimuksen mukaan hae,että se on exän tehtävä itse selvittää se asia.Ja nyt voin sanoa jo sen verran että kun mulla on noi kaksi 14 ja koht 16 vuotiaat niin ne ei enää luota eikä usko isänsä juttuihin.Kun ne lapset myös aikuistuu joskus ja oppii ymmärtään itse asioita.

Yhteistyössä