Tämmöstäkö tää nyt on sitte aikojen loppuun asti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cassyput
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cassyput

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
11 131
0
36
Siis.... :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O Tää hormonaalinen/biologinen tarve tulla raskaaksi on niin uskomattoman syvä etten edes voi uskoa tätä. Tämmöstäkö tää nyt sitten on mun koko lisääntymiskykyisen ikäni vai? |O

Mulla on jo burnout kahden lapsen kanssa, eikä mies halua enempää. :( Tuntuu että tähän sekoo.

Kohtalotovereita? Tai edes jotain järjen sanoja?

täällä kohtalotoveri ilman niitä järjen sanoja!
tai mä olen 2pienen totaali yh, hyvä et selviän nää päivät,mut ihan tajuton vauvakuume. älytöntä,mut minkäs teet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täällä kohtalotoveri ilman niitä järjen sanoja!
tai mä olen 2pienen totaali yh, hyvä et selviän nää päivät,mut ihan tajuton vauvakuume. älytöntä,mut minkäs teet.

Huh. Eli meitä on muitakin. Mutta sä voit vielä löytää miehen joka haluaa sun kanssa lisää lapsia. Mä en. :|

Voin vaan kuvitella, olen vuoden ollut niin vauvakuumeessa, mutta mies haluu käydä koulut loppuun. Siis olen niin sekasin, En tee mitään muuta kun mietin tulevaisuutta ja lapsia, olen niin sekasin ja välillä itken hulluna miehelleni että miksei jo.

Mä halusin kolmannen, mies ei. Voi sitä itkua, parkua, kitinää, kiristystä ja jäkätystä, mitä siitä seuras... Mulla oli niin kova halu saada vielä se yksi lapsi. Ei mitään järjellistä syytä siihen, vaan ihan hirvittävä, järkyttävä halu saada vielä se yksi lapsi. Yhden syksyn itkin monet itkut ja tein surutyön siitä, että en enää koskaan tule raskaaksi, enkä saa kokea enää pienen vauvan ihmettä. Se oli kamalaa.

Onneks elämä yllättää ja sain vielä sen kolmannen :) Nyt tuntuu, että meidän perhe on täysi, aikasemmin jotenkin vaan tuntui kuin se yksi olisi puuttunut. Ihmeellisiä asioita :)

Mä halusin kolmannen, mies ei. Voi sitä itkua, parkua, kitinää, kiristystä ja jäkätystä, mitä siitä seuras... Mulla oli niin kova halu saada vielä se yksi lapsi. Ei mitään järjellistä syytä siihen, vaan ihan hirvittävä, järkyttävä halu saada vielä se yksi lapsi. Yhden syksyn itkin monet itkut ja tein surutyön siitä, että en enää koskaan tule raskaaksi, enkä saa kokea enää pienen vauvan ihmettä. Se oli kamalaa.

Onneks elämä yllättää ja sain vielä sen kolmannen :) Nyt tuntuu, että meidän perhe on täysi, aikasemmin jotenkin vaan tuntui kuin se yksi olisi puuttunut. Ihmeellisiä asioita :)

Kuinka sait miehen suostumaan? Mun mieheen ei kyllä mikään pure, mutta ihan mielenkiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:

Kuinka sait miehen suostumaan? Mun mieheen ei kyllä mikään pure, mutta ihan mielenkiinnosta.

No itseasiassa tämä ei ole mikään kaunis kertomus, mutta mies petti ja tunnusti ja siinä syyllisyyden tunnontuskissaan itse ehdotti kolmatta lasta. Vähän aikaa piti miettiä, kun olin tosiaan jo tottunut ajatukseen, ettei sitä kolmatta tule, mutta kyllä se halu oli siellä jossain syvällä sisimmässä vielä voimissaan ;) siis siinä samalla mietin suhteemme jatkuvuutta jne, että ei ollut sinänsä helppo päätös, mutta halu voitti ja päätin kokeilla onneani ja kannatti :)

No koittakaa miettiä asia niin ettei ne oo kauaa vauvoja! Ja lopuksi niistä kasvaa teini hirmuja!

Vauvakuume on vain yksi osa tätä.... Itse asiassa meidän kuopuksen pikkuvauva-aika oli niin hirveää, että en ole siitä vieläkään toipunut. Miksi, OI MIKSI se ei hillitse mun tarvetta yhtään?

Minä haluan (haluan, haluan, haluan) kolme lasta, mies kaksi. Mitä tehdä? :|

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Onko se miehesi sanonut ehdottoman ei:n? Eli että ei enää, koskaan, milloinkaan?
Vai että ei nyt heti, tyyliin vuoteen?

Tyyliin "Kaksi lasta on ainoa oikea määrä, enempää ei tule nyt eikä ikinä. Koskaan. Milloinkaan."

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Onko se miehesi sanonut ehdottoman ei:n? Eli että ei enää, koskaan, milloinkaan?
Vai että ei nyt heti, tyyliin vuoteen?

Tyyliin "Kaksi lasta on ainoa oikea määrä, enempää ei tule nyt eikä ikinä. Koskaan. Milloinkaan."

Ok. No sitten ymmärrän oikein hyvin että haluat/kaipaat ehkä vielä voimakkaammin. :/
Mut, joskus asiat vaan muuttuvatkin, oman mieheni tuntien sen absoluuttinen ei onkin joskus ja joissain tapauksissa" ehkä sittenkin".. :whistle:

meillä sama tilanne, mies ei halua enempää. Mä olen tehnyt surutyöni ja päättänyt ajatella asiaa vain ja ainoastaan järjellä. Mieti kahden lapsen hyvät puolet ja ole onnellinen siitä mitä sulla on. Tää on ainoa mikä mulla toimii:) Kuitenkin ihana mies ja mahtava isä, vaikka ei enää haluakaan lisääntyä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
meillä sama tilanne, mies ei halua enempää. Mä olen tehnyt surutyöni ja päättänyt ajatella asiaa vain ja ainoastaan järjellä. Mieti kahden lapsen hyvät puolet ja ole onnellinen siitä mitä sulla on. Tää on ainoa mikä mulla toimii:) Kuitenkin ihana mies ja mahtava isä, vaikka ei enää haluakaan lisääntyä!!!

Joo... Toi ei kuulu mun vahvimpiin puoliin. :whistle: Mä yritän mutta hitto... Tää tekee mut hulluks. Mä oon aina ollut kovasti hormonien vietävissä.

Illuusia, mun mies on joustava ja mahtava mies mutta tässä asiassa ehdoton. Tosin se vähän, ihan minimaalisen vähän raotti ovea tässä pari pv sitten... Mä hämmennyin, mutta en uskalla kysyä enää tarkemmin. Se kuitenkin sanoo ettei tarkoittanut sitä silleen ja että mun pitää unohtaa koko juttu. :'(

Meilläkin kaksi (toinen vasta 8,5kk) ja hirrrrveä vauvakuume taas! Mutta meillä kyllä varmaan jossakin vaiheessa yritetään sitä kolmattakin, joten en voi sanoa muuta, kuin että koeta kestää, jospa se sun mies vielä muuttaisi mieltään!

Mutta tuo vauvakuume on oikeesti jotain kauheata, kun se kunnolla iskee. Ei voi ajatella muuta, se tuntuu ihan fyysisenä kipuna, kokemusta on tästäkin. :(

Sama täällä, olen kahden ikiliikkujan (4,5v ja 2v) äippä. ja ihan tajuton vauvakuume päällä, mutta mies ei ole oikein lämmennyt asialle.. kun tuo meidän 4v on aikas vilkas tapaus, uhma pahimmillaan menossa ja olo muutenkin ihan väsy koko ajan, mutta silti ois niin ihanaa ku ois se kolmas lapsi :)

Tsiisus! Eiks niitä teidän miehiä pelota tuollainen järjetön käyttäytyminen? :o

Miksi sitä pitäisi pelottaa?

On tää uskomatonta settiä. Meillä nyt molemmat lapset tosi sairaina ja antibiooteilla, ja mies myös flunssassa. Ja mun oviskivut muistuttelee, että mitä mun kropan onkaan tarkoitus tehdä...

Mä olen kuullut, että perheessä olisi silloin "oikea" määrä lapsia, kun äidille jää olo, että yksi jäi syntymättä. Itse sain sen haluamani kolmannen ja välistä tunnen huonoa omaatuntoa, kun en meinaa näiden kanssa jaksaa. Että jaksaisinko paremmin, jos ei olisi tuota pahnanpohjimmaista. Toisaalta taas olisi jäänyt maailman ihanin pikkumies syntymättä.

Joo mä ymmärrän.Se on ihan kamala fyysinen tarve saada olla raskaana ja synnyttää.Mulla on myös kokoajan kauhea vauvakuume vaikka lapsia onkin jo kolme.Ja mies on neljättä vastaan :( Se on puhuttu että jos joskus ehkäisy pettää niin lapsi on tervetullut.Jas niinpä mä aina toivon että se ehkäisy pettäisi *noloa*

Yhteistyössä