Siis kyllä miehet on sikoja..(harmaat voi huorittelulle laittaa toisen ketjun, kiitos)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
No mut onx hän siis lyöttäytynyt yhteen myös sen naisen kanssa? Vai pannu vaan paksusks?

En sit ruvennu kyseleen sen kummemmin, mitäs se mulle kuuluu.
Totta, ei varmaan vois vähempää kiinnostaa :/

Hö, olen pahoillani... sikäli mikäli asia susta pahalta tuntuu :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Mitä sitä hyvää sopimusta yhden muksun takia muuttamaan.Miehet on aina sikoja ja tulee aina oleen.Niille riittää että ne saa pesää muista viis.

Höpön löpön. Järkyttävän katkeraa yleistämistä :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja ljl:
Mikäs siinä. Eihän hän välttämättä seurustele tämän tulevan lapsensa äidin kanssa vaan saattaa olla esim. yhden illan tai vp:n seuraus.

ja ps. Kaikki miehet eivät ole sikoja. ;) Osa onnistuu nappaamaan valioyksilön.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Totta, ei varmaan vois vähempää kiinnostaa :/

Hö, olen pahoillani... sikäli mikäli asia susta pahalta tuntuu :hug:

No ei musta nyt kyllä tunnu yhtään pahalle :o :o Mä oon aina luullu, että mä päästelen suustani, mitä vaan, mutta tuo oli... :o :o :o :o :o

Muoks. siis se, mitä se mulle ehdotti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Totta, ei varmaan vois vähempää kiinnostaa :/

Hö, olen pahoillani... sikäli mikäli asia susta pahalta tuntuu :hug:

No ei musta nyt kyllä tunnu yhtään pahalle :o :o Mä oon aina luullu, että mä päästelen suustani, mitä vaan, mutta tuo oli... :o :o :o :o :o

Muoks. siis se, mitä se mulle ehdotti.
Kamala, mä jo aloin kelaamaan, että mitä sanoin noin väärin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Kylläpä olit sinisilmäinen.

Miten niin? Ihan rehellisestihän tuo kertoi, ja samoin mä oon ollu sille rehellinen, ei meidän välillä ole koskaan ollutkaan muuta kuin seksiä.

Eli ihmettele miksi tämä vakiopanosi on menyt sun selän takana tulemaan isäksi ja vielä haluaa jatkaa panemista.

Ehkäpä mies ei ollut niin hyvä pano sitten kuitenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
No mut onx hän siis lyöttäytynyt yhteen myös sen naisen kanssa? Vai pannu vaan paksusks?

En sit ruvennu kyseleen sen kummemmin, mitäs se mulle kuuluu.

Mutta jos et kerran kysellyt, niin voihan olla ihan hyvin, että paksuksi on pamahtanut joku yhden illan juttu tai toinen vp. Mikäs siinä hänen ehdotuksessaan silloin olisi vikana? Jos hän ei ole edes yhdessä tulevan lapsensa äidin kanssa, niin mitä törkeää hänen ehdotuksessaan olisi ollut. :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Eli ihmettele miksi tämä vakiopanosi on menyt sun selän takana tulemaan isäksi ja vielä haluaa jatkaa panemista.

Ehkäpä mies ei ollut niin hyvä pano sitten kuitenkaan.

Ei se oo mulle tilivelvollinen mistään, mehän vaan ollaan pantu. Kiva kun kertoi, mutta hiukan ihmettelen tuota jatkoehdotusta. Ja seksi oli hyvää.

 
Justiinsa tästäkin syystä mä en ikinä halunnut, että mun vakipanot edes avaa suutaan. Mitä vähemmän niistä tietää, sitä parempi. Mun ykköshoito joskus kertoi, että hänelle tulee vauva ja kyllä mun moraali tai joku tökkäs niin pahasti, että se loppus siihen. Muksu on jo likeemmäs vuoden, mutta mies vonkaa edelleen. Jotkut miehet ei vaan koskaan muutu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Kylläpä olit sinisilmäinen.

Miten niin? Ihan rehellisestihän tuo kertoi, ja samoin mä oon ollu sille rehellinen, ei meidän välillä ole koskaan ollutkaan muuta kuin seksiä.

No minä jäin miettimään aivan samaa. Sain sen käsityksen, että tämä mies on ollut vakipanosi ja kunpikin omasta vapaasta tahdostanne ilman sitoutumista (toisiinne ja muutenkin vapaina) olette tätä harrastaneet "tarpeen vaatiessa". Ja nyt sitten selvisikin ettei ukko ehkä olekaan ollut ihan vapailla markkinoilla, mutta haluais edelleen jatkaa paneskelua kun sattuu huvittamaan.

Eli siis tulkitsin näin: ap on ihan vapaa ollut panemaan ketä haluaa ja sitä tämän yhden kanssa harrastanut ilman että halusi parisuhdetta, eikä kuitenkaan jatkossa huvita panna varattua ukkoa

Eli jos ymmärsin oikein, ei ap ole tehnyt mitään mielestäni väärää, pikemminkin suoraselkäistä ettei halua jonkinlaiseessakaan suhteessa olevaan sekaantua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Justiinsa tästäkin syystä mä en ikinä halunnut, että mun vakipanot edes avaa suutaan. Mitä vähemmän niistä tietää, sitä parempi. Mun ykköshoito joskus kertoi, että hänelle tulee vauva ja kyllä mun moraali tai joku tökkäs niin pahasti, että se loppus siihen. Muksu on jo likeemmäs vuoden, mutta mies vonkaa edelleen. Jotkut miehet ei vaan koskaan muutu.

Mä en halua sekaantua mihinkään kuvioon, missä vp:lle on tulossa lapsi. Olkoon lapsen äidin kanssa yhdessä tai ei, mutta ei moiseen soppaan kiinnosta lusikkaansa laittaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Justiinsa tästäkin syystä mä en ikinä halunnut, että mun vakipanot edes avaa suutaan. Mitä vähemmän niistä tietää, sitä parempi. Mun ykköshoito joskus kertoi, että hänelle tulee vauva ja kyllä mun moraali tai joku tökkäs niin pahasti, että se loppus siihen. Muksu on jo likeemmäs vuoden, mutta mies vonkaa edelleen. Jotkut miehet ei vaan koskaan muutu.

Mä en halua sekaantua mihinkään kuvioon, missä vp:lle on tulossa lapsi. Olkoon lapsen äidin kanssa yhdessä tai ei, mutta ei moiseen soppaan kiinnosta lusikkaansa laittaa.

Siis oikeastaan tämän ketjun tarkoitus oli vain mainostaa, että sinulla on vakipano. :D Hurjaa! Muutoin mahdollisesti vapaan miehen isäksi tuleminen ei varmaan olisi vakipanokumppanille mikään ongelma.
 
Mutta eikö nainen joka panee vakituisesti varatun miehen kanssa ole "toinen nainen" eikä mikään vakiopano? Musta vakiopano terminä viittaisi sinkkuihin jotka panee sopimuksesta keskenään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ljl:
Siis oikeastaan tämän ketjun tarkoitus oli vain mainostaa, että sinulla on vakipano. :D Hurjaa! Muutoin mahdollisesti vapaan miehen isäksi tuleminen ei varmaan olisi vakipanokumppanille mikään ongelma.



:o :o :o :o Ootko sä jotenkin hidas? Vai et muuten vaan halua ymmärtää?

Mulla ei ole mitään ongelmaa siinä, että hän isäksi tulee. Vauva on aina iloinen asia. Se on mun ongelma, tai paremmin suuren ihmetyksen aihe, että kertoo vauvasta, ja samaan hengenvetoon kysyy, että kai me voidaan tapailla?
 
Onko tämä sun vp siis suhteessa vai onko lehtolapsi tulossa? Itse laittaisin suhteen jäihin jos mie virittelee toisaalla jotain vakavampaa perheyritelmää mutta jos ei aio olla lapsensa äidin kanssa pari, niin miksipäs ei sitten jatkaisi sun kanssa jos kerran seksi natsas...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Eli ihmettele miksi tämä vakiopanosi on menyt sun selän takana tulemaan isäksi ja vielä haluaa jatkaa panemista.

Ehkäpä mies ei ollut niin hyvä pano sitten kuitenkaan.

Ei se oo mulle tilivelvollinen mistään, mehän vaan ollaan pantu. Kiva kun kertoi, mutta hiukan ihmettelen tuota jatkoehdotusta. Ja seksi oli hyvää.

No mikä suuri ihme tuo nyt on? Itsekin olen tavannut seksin merkeissä miestä jolle oli lapsi tulossa vaimonsa kanssa ja olen ollut seksisuhteessa myös mieheen joka suhteemme aikana sai lapsen ja silti tapailu vain jatkui. Ei se lapsi miestä saa uskolliseksi jos ei se sitä ole ollut siihenkään asti ja silloinhan varsinkin tarpeet täytyy saada purkaa, kun kotona ei raskauden/pikkuvauvan takia välttämättä saa.
 

Similar threads

Yhteistyössä