C
clivia
Vieras
Mitä sitä hyvää sopimusta yhden muksun takia muuttamaan.Miehet on aina sikoja ja tulee aina oleen.Niille riittää että ne saa pesää muista viis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Totta, ei varmaan vois vähempää kiinnostaa :/Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:No mut onx hän siis lyöttäytynyt yhteen myös sen naisen kanssa? Vai pannu vaan paksusks?
En sit ruvennu kyseleen sen kummemmin, mitäs se mulle kuuluu.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mitä sitä hyvää sopimusta yhden muksun takia muuttamaan.Miehet on aina sikoja ja tulee aina oleen.Niille riittää että ne saa pesää muista viis.
Alkuperäinen kirjoittaja ljl:Mikäs siinä. Eihän hän välttämättä seurustele tämän tulevan lapsensa äidin kanssa vaan saattaa olla esim. yhden illan tai vp:n seuraus.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Totta, ei varmaan vois vähempää kiinnostaa :/
Hö, olen pahoillani... sikäli mikäli asia susta pahalta tuntuu :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sori harmaana:mikä on yya-sopimus?
:wave:
Kamala, mä jo aloin kelaamaan, että mitä sanoin noin väärinAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Totta, ei varmaan vois vähempää kiinnostaa :/
Hö, olen pahoillani... sikäli mikäli asia susta pahalta tuntuu :hug:
No ei musta nyt kyllä tunnu yhtään pahalle![]()
Mä oon aina luullu, että mä päästelen suustani, mitä vaan, mutta tuo oli...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muoks. siis se, mitä se mulle ehdotti.
Alkuperäinen kirjoittaja suru:Kylläpä olit sinisilmäinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Kamala, mä jo aloin kelaamaan, että mitä sanoin noin väärin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja suru:Kylläpä olit sinisilmäinen.
Miten niin? Ihan rehellisestihän tuo kertoi, ja samoin mä oon ollu sille rehellinen, ei meidän välillä ole koskaan ollutkaan muuta kuin seksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:No mut onx hän siis lyöttäytynyt yhteen myös sen naisen kanssa? Vai pannu vaan paksusks?
En sit ruvennu kyseleen sen kummemmin, mitäs se mulle kuuluu.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Eli ihmettele miksi tämä vakiopanosi on menyt sun selän takana tulemaan isäksi ja vielä haluaa jatkaa panemista.
Ehkäpä mies ei ollut niin hyvä pano sitten kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja suru:Kylläpä olit sinisilmäinen.
Miten niin? Ihan rehellisestihän tuo kertoi, ja samoin mä oon ollu sille rehellinen, ei meidän välillä ole koskaan ollutkaan muuta kuin seksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Justiinsa tästäkin syystä mä en ikinä halunnut, että mun vakipanot edes avaa suutaan. Mitä vähemmän niistä tietää, sitä parempi. Mun ykköshoito joskus kertoi, että hänelle tulee vauva ja kyllä mun moraali tai joku tökkäs niin pahasti, että se loppus siihen. Muksu on jo likeemmäs vuoden, mutta mies vonkaa edelleen. Jotkut miehet ei vaan koskaan muutu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Justiinsa tästäkin syystä mä en ikinä halunnut, että mun vakipanot edes avaa suutaan. Mitä vähemmän niistä tietää, sitä parempi. Mun ykköshoito joskus kertoi, että hänelle tulee vauva ja kyllä mun moraali tai joku tökkäs niin pahasti, että se loppus siihen. Muksu on jo likeemmäs vuoden, mutta mies vonkaa edelleen. Jotkut miehet ei vaan koskaan muutu.
Mä en halua sekaantua mihinkään kuvioon, missä vp:lle on tulossa lapsi. Olkoon lapsen äidin kanssa yhdessä tai ei, mutta ei moiseen soppaan kiinnosta lusikkaansa laittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ljl:Siis oikeastaan tämän ketjun tarkoitus oli vain mainostaa, että sinulla on vakipano.Hurjaa! Muutoin mahdollisesti vapaan miehen isäksi tuleminen ei varmaan olisi vakipanokumppanille mikään ongelma.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja s:Eli ihmettele miksi tämä vakiopanosi on menyt sun selän takana tulemaan isäksi ja vielä haluaa jatkaa panemista.
Ehkäpä mies ei ollut niin hyvä pano sitten kuitenkaan.
Ei se oo mulle tilivelvollinen mistään, mehän vaan ollaan pantu. Kiva kun kertoi, mutta hiukan ihmettelen tuota jatkoehdotusta. Ja seksi oli hyvää.