Siis kyllä miehet on sikoja..(harmaat voi huorittelulle laittaa toisen ketjun, kiitos)

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Mun pitkäaikainen vp, yya-sopimuksen toinen osapuoli soitti tänään, ja ilmoitti, että siitä tulee isä. Joo, ei siinä mitään, onnea heille, ihan vilpittömästi, mutta kysyi multa, että kai me voidaan vielä jatkaa tapailua? :o :o :o :headwall: :headwall:
 
En huorittele, mieshän on vastuussa myös itsestään. Mutta muistan, että joskus sanoit, ettet enää tapaile sitä varattua miestä, kun palstalaiset hiiltyivät. Eli sinä taisit huijata...Niin, ja asiaan, älä yleistä, on olemassa myös hyviä miehiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:

Mä en edes tienny, että sillä on joku nainen kierroksessa, vähän kyllä arvelin, kun ei pariin kuukauteen oo oltu yhteyksis, tänään soitti ja kertoi

:o :o :o

No mut onx hän siis lyöttäytynyt yhteen myös sen naisen kanssa? Vai pannu vaan paksusks?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En huorittele, mieshän on vastuussa myös itsestään. Mutta muistan, että joskus sanoit, ettet enää tapaile sitä varattua miestä, kun palstalaiset hiiltyivät. Eli sinä taisit huijata...Niin, ja asiaan, älä yleistä, on olemassa myös hyviä miehiä.

Mä en palstan mielipiteen mukaan jätä tapailematta ketään, jota haluan tapailla. Ja me ei nyt puhuta samasta henkilöstä.
 
niiiiin tyypillistä miehiltä...ei niiltä voi mitään muuta odottaakaan kuin just jotain tuollaista!Itsellä joskus lähes samantapainen juttu, selvisi sitten vahingossa yhden puhelun aikana että kainalossa nukkuu 5viikkoinen vauva..että silleen.. se oli vain unohtunut kertoa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
niiiiin tyypillistä miehiltä...ei niiltä voi mitään muuta odottaakaan kuin just jotain tuollaista!Itsellä joskus lähes samantapainen juttu, selvisi sitten vahingossa yhden puhelun aikana että kainalossa nukkuu 5viikkoinen vauva..että silleen.. se oli vain unohtunut kertoa..

Älä sinäkin yleistä. Nainen pettää yhtä paljon mitä mies. Ja kaikki eivät petä, puolet pettää/on pettänyt. Omassa kaveripiirissä nainen ollut se pettävä osapuoli.
 

Similar threads

Yhteistyössä