Voi saatana!!
Joku *allinaama soitti sit kaikkien summereita klo:4.28 herättäen varmaan jokaisen tässä taloyhtiössä.
Joo no en oliskaan halunnu nukkua sen jälkeen! Se verran säikytti ja ku meidänki summeri ei oo mikää hiljanen!
Ei oo eka kerta ku joku idiootti leikkii noiden summereiden kans!!
Joku sit avas oven ja kolinasta päätellen johonki asuntoon meni.
|O |O |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall:
edellises asunnos oli ajastin jolloin summerit oli pois käytöstä 22-06 välisen ajan.
Joku *allinaama soitti sit kaikkien summereita klo:4.28 herättäen varmaan jokaisen tässä taloyhtiössä.
Joo no en oliskaan halunnu nukkua sen jälkeen! Se verran säikytti ja ku meidänki summeri ei oo mikää hiljanen!
Ei oo eka kerta ku joku idiootti leikkii noiden summereiden kans!!
Joku sit avas oven ja kolinasta päätellen johonki asuntoon meni.
|O |O |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall:
edellises asunnos oli ajastin jolloin summerit oli pois käytöstä 22-06 välisen ajan.