nyt lähti järki ja valituslappu alakertaan!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
Voi saatana!!

Joku *allinaama soitti sit kaikkien summereita klo:4.28 herättäen varmaan jokaisen tässä taloyhtiössä.

Joo no en oliskaan halunnu nukkua sen jälkeen! Se verran säikytti ja ku meidänki summeri ei oo mikää hiljanen!

Ei oo eka kerta ku joku idiootti leikkii noiden summereiden kans!!

Joku sit avas oven ja kolinasta päätellen johonki asuntoon meni.

|O |O |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall:

edellises asunnos oli ajastin jolloin summerit oli pois käytöstä 22-06 välisen ajan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Se lappu mitään hyödytä. Tuppaavat syylliset kirjoittamaan vaan herjoja niihin vastineeksi. Mutta voin uskoa, että toi on rasittavaa.

luultavasti ei.. mut jos sitä vaiks ees hävettäis.. sanoisin suoraan mutta en tiedä kuka se oli/ oliko ees talon asukas vai joku random, jolla asuu joku tässä
 
Kelle alakerrassa ajattelit lapun laittaa kun ei ole tietoa kuka summeria painoi? Varmaan tosi ärsyttävää. Eikö summeria saa äänettömälle laitettua? Meillä edellisessä asunnossa sai.
 
Meillä on ainakin ovisummerissa semmonen yökytkin, millä sen voi laittaa pois päältä. Suurimman osan ajasta meillä onkin nykyään se pois päältä, kun todettiin, että täällä kanssa aina välillä sitä painellaan ihan miten sattuu (ilmeisesti lapset). Ainakin illalla laitetaan se pois päältä kun lapsi menee nukkumaan ja sit esim. päikkäreiden ajaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Kelle alakerrassa ajattelit lapun laittaa kun ei ole tietoa kuka summeria painoi? Varmaan tosi ärsyttävää. Eikö summeria saa äänettömälle laitettua? Meillä edellisessä asunnossa sai.

sille summerinsoittajalle :xmas:


voi ku saiski ne pois päältä mut ei noita versioita saa jollei vedä johtoja irti..

vanha talo ku on.

naapuris oli kans heränny kaikki.. meil kaikki muut paitsi ipana ONNEKS!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Kelle alakerrassa ajattelit lapun laittaa kun ei ole tietoa kuka summeria painoi? Varmaan tosi ärsyttävää. Eikö summeria saa äänettömälle laitettua? Meillä edellisessä asunnossa sai.

sille summerinsoittajalle :xmas:


voi ku saiski ne pois päältä mut ei noita versioita saa jollei vedä johtoja irti..

vanha talo ku on.

naapuris oli kans heränny kaikki.. meil kaikki muut paitsi ipana ONNEKS!!

:D No jos ulko-oveen laitat ja se on joku känniläinen niin veikkaan että lappu vaan innostaa sitä.. Meillä tosiaan sai sen summerin kiinni ja se oli tosi hyvä juttu just noita tilanteita varten. Eikö kukaan naapuri ollut tietoinen menikö rimpauttelija johonkin asuntoon vai jatkoiko matkaan kenties seuraavan rapun summereille?
 

Yhteistyössä