Voi itku, miten voikin olla huono päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Mulla on maailman kaameimmat hiukset, siis ihan järkyt, enkä edes keksi mitä niiille voisi tehdä |O

Ja työkaveritkin ärsyttää niin paljon. Jatkukaa jauhamista omsita asioista pikkutarkasti ja kun mä yritän jotain sanoa vaikka omista kuulumisista niin ei noteerata mitenkään. Olen kyllä oppinut ja yritän olla vaan hiljaa, mutta silti rupee tympimään kuunnella tuon yhden ja saman akan lastenlapsien elämästä minuutin tarkkuudella, kun itse ei voi edes sanoa, että oli vapaapäivinä lomalla tms. |O

Ja sitten ottaa päähän ainainen väsymys, viikot menee puoli unessa. Töistä päästyään haaveilee vaan nukkumaan pääsystä -mitä elämää se on? Aika kun saa olla lasten kanssa, meneekin väsymyksessä eikä pysty nauttimaan iltaisin siitä mikä on elämässä tärkeintä eli lapset :(

Elämä on perseestä. Tai siltä tuntuu nyt.

Joo ja tiedän, että monella muulla on oikeita ongelmia, mutta en voi sille mitään, että hirveä ketutus päällä. Ottaa päähän sekin, että kaikki ottaa päähän :(

''Joo ja tiedän, että monella muulla on oikeita ongelmia, mutta en voi sille mitään, että hirveä ketutus päällä. Ottaa päähän sekin, että kaikki ottaa päähän''
Jos joku asia vaivaa ja ottaa päähän niin se on oikea ongelma huolimatta siitä onko jollain ''isompi'' murhe. Ei se ole pois keltään vaikka välillä valittaisi niistä pienistäkin päähän ottavista asioista, se helpottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
''Joo ja tiedän, että monella muulla on oikeita ongelmia, mutta en voi sille mitään, että hirveä ketutus päällä. Ottaa päähän sekin, että kaikki ottaa päähän''
Jos joku asia vaivaa ja ottaa päähän niin se on oikea ongelma huolimatta siitä onko jollain ''isompi'' murhe. Ei se ole pois keltään vaikka välillä valittaisi niistä pienistäkin päähän ottavista asioista, se helpottaa.

Kiitos :flower: :hug:

höh :( Itse olin juuri työelämässä puolivuotta, ja joinakin päivinä oli mukavaa, toisina päivinä ihan hirveää. Olisin vaan halunnut olla lasten kanssa kotona. Nyt saan kun jäin työttömäksi. En silti tiedä onko sekään hyvä :D Se työn ja perheen yhdistäminen aika rumba ja en tiedä olisiko lähtenyt rullaan. Mutta nautin nyt tästä täysillä! Koita nt keksiä mikä teille olisi helpotuksia ettei harmittaisi. Tilaa vaikka kampaaja ensin :) Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
höh :( Itse olin juuri työelämässä puolivuotta, ja joinakin päivinä oli mukavaa, toisina päivinä ihan hirveää. Olisin vaan halunnut olla lasten kanssa kotona. Nyt saan kun jäin työttömäksi. En silti tiedä onko sekään hyvä :D Se työn ja perheen yhdistäminen aika rumba ja en tiedä olisiko lähtenyt rullaan. Mutta nautin nyt tästä täysillä! Koita nt keksiä mikä teille olisi helpotuksia ettei harmittaisi. Tilaa vaikka kampaaja ensin :) Tsemppiä!

Kiitos sullekin :flower:

Mutta ei se kampaaja taida auttaa, kun oon kaikkea yrittänyt huonolla menestyksellä. Just leikkautin etuhiukset, jotka ei sopineet mulle yhtään eli nyt ne tyhmästi pinnillä sivussa :/

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Hö, kerrankin kun avautuu niin ei keskustelua tai edes tappelua aikaan :xmas:

niin ei edes tappelua :o No mä voin koittaa aloittaa, Siis etkö sä tosiaankaan tajua että ihmisillä on ihan oikeita ongelmia?kui sä kehtaat tulla tommosista valittaan???????

;)

Näkisit mun tukan niin omas tuntuisi varmasti lähes täydelliseltä! :headwall: :D
Tein samaisen otsatukka-mokan, tai siis olivat ihan jees mut kyllästyin ja nyt ne ovat ihan kamalat, pitäisi kampaajalle mennä vaan en oo saanut aikaan.. :snotty:

Eikä kyllä kuulosta kovin hohdokkaalta työpaikalta, oh my.. :/
Mua alkoi eilen ahdistaa kun mies kysyi ihan vaan ohimennen että kauankos ajattelin kotona olla, hitto, vauva on 6,5kk, en mä halua sellaisia miettiä!
Toivottavasti sulla on huomenna jo parempi päivä. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Näkisit mun tukan niin omas tuntuisi varmasti lähes täydelliseltä! :headwall: :D
Tein samaisen otsatukka-mokan, tai siis olivat ihan jees mut kyllästyin ja nyt ne ovat ihan kamalat, pitäisi kampaajalle mennä vaan en oo saanut aikaan.. :snotty:

Eikä kyllä kuulosta kovin hohdokkaalta työpaikalta, oh my.. :/
Mua alkoi eilen ahdistaa kun mies kysyi ihan vaan ohimennen että kauankos ajattelin kotona olla, hitto, vauva on 6,5kk, en mä halua sellaisia miettiä!
Toivottavasti sulla on huomenna jo parempi päivä. :hug:

Hei, mä vasta nyt huomasin, että joku oli vastannut mulle :D

Voi, mä oon ihan kade sulle, kun oot vielä kotona vauvan kanssa. Mä oon sydämeltäni aina kotiäiti, mutta vuosi sitten jouduin aloittamaan työt, kun kuopus oli 2v., koska mun lompakko ei ollut samaa mieltä mun kutsumuksesta olla kotiäiti B)

Oikeesti, se oli kyllä parasta aikaa mun elämässä eli nauti nyt munkin puolesta kotona olosta :D

Muoks, millaiset etuhiukset sulla nyt on? Eli miten oon selvinnyt "mokasta"? =)

Uusimmat

Yhteistyössä