laihdutuksesta.. siis miten tää voi olla mahdollista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kun aloin laihduttamaan niin merkkasin kaikki kiloklubiin. Oikeasti punnitsin kaikki margariinista lähtien. Lihoin 2 kiloa.

Luovutin kun masennuin ja nyt olen syönyt mitä huvittaa ja paino on pysynyt samassa koko ajan :O

ihme touhua..

Mä kun aloin laihduttamaan niin merkkasin kaikki kiloklubiin. Oikeasti punnitsin kaikki margariinista lähtien. Lihoin 2 kiloa.

Luovutin kun masennuin ja nyt olen syönyt mitä huvittaa ja paino on pysynyt samassa koko ajan :O

ihme touhua..

tarkennan siis että masennuin/petyin kun paino ei yrityksistä huolimatta laskenut joten en vain viitsinyt jatkaa. En sairastunut masennukseen.

kiitos kaikille vastauksista ja neuvoista. nyt täytyy vaan jatkaa tätä matkaa :)

Se on oikein, ei saa luovuttaa vaikkei paino laskekkaan :)
Ja olet kuitenkin laihtunut jos vaatteetkin tuntuvat isoilta..
Laihduttaessa tulee aina tuollaisia vaiheita, ettei paino välttämättä laske toivotusti, silloin pitää juurikin jatkaa samalla tavalla tai kiristää vähän kaloreita tai liikkua enemmän.

Sulle vois auttaa liikunnan lisääminen, ihan vaikka kotona jumppailet. Teet vatsalihaksia, lantionnostoja jne. Kuntopyörä on myös aika kätevä, voi polkea telkkaria katsoessa, niitäkin on sellaisia tuolimalleja, istut vain tuolissa ja poljet :) Ei tule peppu edes kipeäksi :D

ihme touhua..

no sanos muuta :O kyllä tää ottaa päähän. mustakin tuntuu että jos syön mitä vaan niin paino vaan pysyy samassa.

mittasin vielä äsken mittanauhalla ja samat luvut näytti mitä tammikuussakin... mihkähän se 5 kiloa on oikeen mennyt :D päähän varmaan :D

Jos oot vain turvoksissa? Onko sellainen fiilis?

Eli olet laihtunut, mutta turvottaa niin lukematkin näyttää samaa..

Muista juoda tarpeeksi ja muista käyttää suolaa. Itse kun laittaa kasviksia jne, ei suolaa saa mistään ellei sitä lisää ruokaan..

ja lisää sitä liikuntaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29644689:
Jos oot vain turvoksissa? Onko sellainen fiilis?

Eli olet laihtunut, mutta turvottaa niin lukematkin näyttää samaa..

Muista juoda tarpeeksi ja muista käyttää suolaa. Itse kun laittaa kasviksia jne, ei suolaa saa mistään ellei sitä lisää ruokaan..

ja lisää sitä liikuntaa :)

no itseasiassa aamulla jo huomasin että vatsaa turvottaa ja sormet on vähän turvoksissa mutta en kyllä ymmärrä miksi. vettä juon kyllä tarpeeksi.

Yhteistyössä