A
ap..
Vieras
Jos vaan muistat väärin mitä se oli tammikuussa?
en koska kirjaan painoani ylös.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos vaan muistat väärin mitä se oli tammikuussa?
en juo maitoa, vettä vaan. en myöskään syö leipää. pähkinöitä söin arviolta noin 20kpl. olen laskenut kalorit ja ne on päivittäin 1400-1600.
unta sopivasti mutta stressiä on kyllä ollut. jotain sairautta pelkään nyt kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29644470:Mutta mitä tarkoittaa annos kanakeittoa? Pieni lautasellinen, kaksi isoa kulhoa? Oliko kookosmaitoa, kermaa, perunoita...?
Piti oikein punnita nuo pähkinät. esimerkiksi 20 kpl keskikokoisia saksanpähkinöitä painaa 37 g eli tuplasti enemmän kuin mitä omassa dieetissä on päivittäin sallittu. Ne ovat vaihtoehtoisia oliiviöljylle/lesitiinille eli siis niistä saadaan rasvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29644470:Mutta mitä tarkoittaa annos kanakeittoa? Pieni lautasellinen, kaksi isoa kulhoa? Oliko kookosmaitoa, kermaa, perunoita...?
Piti oikein punnita nuo pähkinät. esimerkiksi 20 kpl keskikokoisia saksanpähkinöitä painaa 37 g eli tuplasti enemmän kuin mitä omassa dieetissä on päivittäin sallittu. Ne ovat vaihtoehtoisia oliiviöljylle/lesitiinille eli siis niistä saadaan rasvaa.
normaali lautasellinen keittoa.
Elimistö luulee, että on tullut nälkävuodet, kun rasva on häipynyt kokonaan ruokavaliosta. Sen vuoksi elimistö jemmaa talteen kaiken minkä vain suinkin pystyy.
Vaaka rikki?
Juu tsekkaa ekaks se vaaka, tai kokeile toista vaakaa. Mulla näytti tänä aamuna 60,8. Potkaisin vaakaa ja nousin siihen uudelleen, näytti 59,7. Sen jälkeen näytti koko ajan sen 59,7.
täytyy muistaa kokeilla toista vaakaa kun menen käymään äidilläni.
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29644543:Kannattaa, meillä tosiaan näyttää välillä 5kg pieleen, vaikka olisi aivan uudet patterit. Täytyis harkita uuden vaakan ostoa
Ootko myöskin katsonut, ettei vaakan alla ole mitään roskia?
Ja mun oma "mututuntuma" onbse, ett mitä useemmin joutuu koittaa laihduttaa, msen vaikeempaa se on. Keho ei vaan jotenkaa reagoi samanlailla ku parilla ekalla kerralla.
Mutta siltikin on Aina paljon vaikeampaa Pitää se paino sielä saavutetussa, ja aivan mieletöntä jos siitä vielä saa painon hiljalleen laskee
Käytä mittanauhaa, äläkä vaakaa.
ei ole kun miehelle näyttää oikein painon ja patteritkin on uudet.
noh kai se on vaan jatkettava tätä urakkaa mutta nyt käyn useammin puntarilla että näen missä mennään. mulla kertyy muutenkin nestettä tosi helposti ja ennen menkkoja saattaa paino nousta 3kg mutta nyt ei voi johtua siitä koska menkkojen ei pitäisi alkaa vielä 2 viikkoon. ja kyllä mä osaan ruuastani kalorit laskea, olen ennenkin laihduttanut ja onnistuneesti. sehän tässä nyt ihmetyttääkin että mitä on tapahtunut kun nyt näin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mitäää;29644357:aloitin laihduttamaan tammikuun alussa ja ajattelin etten rupea stressaamaan ja ravaamaan puntarilla usein. tänään sitten menin ja se näytti 5 kg enemmän kuin tammikuussa !? vähän nyt kyllä masentaa.. mutta kumma juttu on se että vanhat vaatteet tuntuvat kuitenkin suuremmilta päällä. miten ihmeessä tämä voi olla mahdollista... hemmetti kun ottaa päähän![]()