Voi itku ja hampaiden kiristys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vakkari harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vakkari harmaana"

Vieras
Mun mies on ollut kesän työttömänä ja odotellaan liiton rahoja. Sossusta ei saatu avustusta ja sukulaisia ei ole keneltä lainata. Ollaan kitkuteltu tosi pienillä rahoilla mutta hengissä ollaan. Nyt sitten meni eilen auto rikki! Siis voi että osaa pieni asia nyt ottaa päähän! Mies meni nyt harrastuksiin ja mulla on kuumetta mutta ajattelin lähteä lasten kanssa keräämään mustikoita ja kanttarelleja jos niille jostain ostaja saatais ja edes hieman tienattua rahaa. Meillä on kaikki säästöt jo mennyt kun tässä kesä on kitkuteltu. Miksi noissa liitoissa ei voi olla jotain tiettyä rajaa että sen rahan saisi nopeammin? Pistin jo facebookkiin paikalliseen kirppikseen myyntiin lastenvaatteita, omia vaatteita ja kirjoja mutta ei taida halvalla kelvata nekään nyt kenellekkään.

Jos siekään et ole töissä, niin mihin te autoon tarvitte? Kyllähän sitä ilmankin pärjää. Sullahan on fiksu mies, kun jättää sinut kuumeisena hoitamaan kakaroita, poimimaan mustikoita ja kerämään sieniä, että saatte vähän rahaa ja itse lähtee rentoutumaan harrastusten pariin. Onnea saaliista :)

[QUOTE="vieras";26883050]Jos siekään et ole töissä, niin mihin te autoon tarvitte? Kyllähän sitä ilmankin pärjää. Sullahan on fiksu mies, kun jättää sinut kuumeisena hoitamaan kakaroita, poimimaan mustikoita ja kerämään sieniä, että saatte vähän rahaa ja itse lähtee rentoutumaan harrastusten pariin. Onnea saaliista :)[/QUOTE]

Mies on nyt töissä ja työmatka on 40km, täällä maalla ei kulje noita julkisiakaan niin paljon. Harrastustoiminnasta saa rahaa ja sitä ei voinut perua näin nopeasti (vasta yön aikana noussut mulla kuume.) Todellakaan hän ei lähtenyt rentoutumaan vaan hankkimaan muutaman kympin rahaa.

Mitä sä oikein valitat... sääliäkö kaipaat????? Elämä on sellaista!! Luuletko olevasi ainoa jolla on on "vähän" tiukkaa? meilläkin on mutta en mä sitä TÄÄLLÄ itke!!!

Tällä palstalla ei tosiaan saa omasta elämästään valittaa. Palsta on tarkoitettu muiden ihmisten blogien haukkumiseen, muiden ihmisten ulkonäön tai kaupassa kassajonossa nähtyjen ostosten haukkumiseen ja yleensäkin tavalla tai toisella muiden haukkumiseen tai muiden elämän ja tapojen kauhistelemiseen.

Sinuna en lähtisi kuumeisena mihinkään marjametsään. Nuorelle ja hyväkuntoisellekin kun voi tulla vaikka sydänlihastulehdus ja sen komplikaationa kaikenlaista ikävää. Sellaista ikävää, joka pidemmän päälle tulee paljon kalliimmaksi kuin mitä niistä marja- ja sieniämpäreistä olisi tienannut. Jaksamisia sinne, toivottavasti liitosta tulisi päätös pian.

• Tykkää
Reactions: nellustiina
Voimia Ap tiukkaan tilanteeseen!

Suosittelen sinua levähtämään kotona ja parantelemaan itseäsi. Lähde metsään vasta terveenä, kyllä ne mustikat sen verran siellä odottavat..

Mekin ollaan oltu taloudellisesti tiukilla, ja tiedän tunteen.

Jatkan vielä, että onko mies ollut puhelimitse yhteydessä liittoon? Jos hakemus on jätetty jo 'aikoja sitten', niin ehkä voisivat käsitellä hakemuksen pikaisesti, kun selitätte tilanteenne. Kannattaa ainakin yrittää!

Yhteistyössä