Voi itkujen itku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaa

Vieras
Mua ottaa päähän. ja ennen kuin kukaan kerkee sanomaan niin tiedän, ettei isovanhemmat ole mitään lapsen hoitajia...
Mulla olis ollu perjantaina tiedossa hauska reissu tyttökavereiden kanssa toiseen kaupunkiin, mies on töissä eikä saanut työvuorojaan vaihdettua. Kysyin sitten vanhemmiltani että josko lapsi voisi tulla heille yökylään (tytöllä ikää 2v7kk ja ollut isovanhemmilla 2 kertaa yökylässä). Mutta ei kuulemma käy, kun mun ei tarvii olla joka viikonloppu menossa, ei heillä mitään ole mutta periaatteesta.. Hmm, jaa, myönnetään, toukokuussa kävin kerran viihteellä, isä oli tytön kanssa, sitä ennen olin viihteellä kun tyttö oli 1v2kk... Mulla vaan on eri käsitys joka viikonloppuisesta viihteellä käymisestä :(
Harmittaa.

No ihan kiva että "periaatteesta" ei oteta lasta hoitoon... Eivät tule ajatelleeksi, että lapsellekin vois olla kiva olla isovanhempien luona? Minä itse vietin lapsena tosi tosi paljon aikaa isovanhemmilla, ja viihdyin mainiosti. Muistelen todellä lämpimästi niitä aikoja. Olispa ollut surku jos eivät olisi mua ottaneet hoitoon vaan periaatteen vuoksi. :/

Joo tiedän tunteen!! Ei munkaan vanhemmat ikuna ota lapsii hoitoon.. Tossa se kyllä käy tukkaa leikkauttamassa ilmatteex ja lapsenkasvatusohjeita jakelees.. Mutta jumalauta, kun apuu tarvis ni ei.. Meillä on ollu muksut viimex siellä yötä viime kesänä ja jos nyt pääsisivät mummilaan, kun sillä alkaa loma! Ihmettelen kyllä suuresti millai lapset voi olla niin mummin perään vaikkei siellä edes aikaansa vietä... Eipä olla enää edes kyselty lapsenvahdix koko akkaa :laugh:

Yhteistyössä