Voi itku, ei hän tainnutkaan hyväksyä minua kaverikseen, sis. facebookista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaveriton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaveriton

Vieras
Laitoin tuossa jokin aika sitten eräälle tuttavalle kaveripyynnön menemään. Nyt kaduttaa, kun tuntuu etten kestä jos hän hylkää kaveripyyntöni. :(
Voi itku!
Kamalaa odottaa tietoa, jos mitään tietoa ei tulekaan. :/

Mulle monesti tulee meiliin ilmoitus kaveripyynnöstä, mutta saattaa mennä viikko kaks, ennen kuin jaksan kirjautua fasebookkiinn vastaamaan siihen, joten älä huoli, hyväksyntä voi olla tulossa myöhemmin! =)

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Joskus tuntuu, että sentraalisantrojen ja savumerkkien aikana oli ystävyyskin jotenkin vähemmän stressaavaa. Älä ota tuota nyt noin vakavasti! :hug:

Minulle ystävyysasiat on vakava juttu. Entisenä koulukiusattuna olen hyvin herkkä. :/
Facebookkiin liityin karaistaakseni itseäni, mutta se tuntuu nyt virheeltä koko homma. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minulle ystävyysasiat on vakava juttu. Entisenä koulukiusattuna olen hyvin herkkä. :/
Facebookkiin liityin karaistaakseni itseäni, mutta se tuntuu nyt virheeltä koko homma. :(

Facebook ei ole ehkä minusta sitten sinulle paras paikka... mutta muista, että et lannistu, vaikka joku ei sinua hyväksyisikään. Kaikki ei ole siellä yhtä vakavasti liikkeellä kuin sinä :hug:
Ja toivotaan, että hyväksyminen tulee, ennemmin tai myöhemmin.