Mama
Ootteko te kysyneet niitä kummeja avuksi kuitenkin? Vai oletatteko vain, että he eivät kerkeä / halua hoitaa? Mä yritän usein sanoa tutuille, että meille voi tuoda lapsia hoitoon ja viimeisen viiden vuoden aikana vain kerran on pyydetty! Mä voisin ottaa meidän muksuille tänne hoidettavaksi kavereita vaikka kerran viikossakin, mutta ei kenellekään tunnu apu kelpaavan... Tosin: mä en soittele kenellekään kotiin ja ehdota, että "Hei tuokaa lapset meille huomenna", vaan odotan kyllä että jos hoitopaikalle on tarvetta, niin minulta asiaa kysytään...Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Kieltämättä olen myös kade niille joilla hoitajia riittää. :/
Meillä on hoitajamahkuina melkeempä vain anoppi mutta kun sekin on superkiireinen ja sairas. Pyydä siinä sitten .
Hyvin harvoin viittitään lasten kummeja vaivata sillä toisen kummipari työelämässä ja omatkin lapset, toisen yksi kummi taaperonsa kanssa(ja sitä ennen sillä paljon kaikkea minkä takia ei viittiny pyytää ), ja toinen kummi opiskelee ja tekee töitä ja tosi kiireinen.
Lisäksi meillä ei ole autoa, eli pitäis viedä lapset kahdella bussilla per suunta tai pyytää et hoitaja tulee meille.
*huokaa*