Alkuperäinen kirjoittaja Psykiatrinen sh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Psykiatrinen sh:
Mua vain hämmästyttää tilanteenne lasten osalta. Ja tietenkin siltäkin osalta, että sulla on pitkä historia mt-ongelmien kanssa ja silti olet tehnyt lapsia
Minä en tosiaankaan etukäteen tiennyt, että tulen 22-vuotiaana sairastumaan masennukseen ja sen jälkeen alan voida näin huonosti. Valitettavasti jo 21-vuotiaana olin 2 lapsen äiti. Vai pitäisikö sinun mielestä jo ala-asteikäisen tunnistaa itsessään vääriä piirteitä?
Ei pidä. Itse annoit ymmärtää, että sinulla on ollut mt-ongelmia ala-asteelta lähtien. Älä suutu minulle siitä mitä itse kirjoitat.
Mun on turha kirjoittaa enää mitään, en saa sinua ymmärtämään omaa tilannettasi. Toivottavasti saisitte lapsillenne apua.
Anteeksi vaan arvon psykiatrinen sairaanhoitaja, mutta kyllä tässä ihan maallikokin tajuaa ketjua lukiessaan, että ap tuskin on jo ala-asteella tunnistanut että hei, olen varmaan masentunut, enpä tee lapsia. Anteeksi vain, mutta et vaikuta uskottavalta, tai sinulta kyllä vähintäänkin puuttuu sellaista empatiakykyä, jota ammatissasi tarvitaan. Minusta puhut ap:lle epäammattimaisesti. Toivottavasti et työssäsi kohtaa ihmisiä tuolla tavalla. Anteeksi purkaukseni, mutta jotenkin pisti vihaksi tyyli, jolla ap:lle kirjoitit, ja vielä alan ammattilaisena.