Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Ken guru
Lapsen kasvatukseen niin ettei tämä joudu huostaan tai sijoitetuksi ei paljon vaadita, eli ei tietenkään tarvitse vanhemman tietää tai osata juurikaan mitään. Mutta suurin osa vanhemmista haluaa olla hyviä vanhempia ja onneksi näin. Lapsen saattaminen maailmaan on melkoisen helppoa, että sinänsä ei kannata ajatella naisen olevan äitinä täydellisen tietävän kasvatuksellisista asioista saatikka lapsen oikeanlaisesta hoidosta.
Kasvatustieteitä lukemallakin voi näköjään mennä pieleen kasvatuksen suhteen. Viitaten ketjuun jossa kerroit että lastenkodissa jossa harjoittelet rankaistaan lapsia elleivät he maista ruokaa tai nuku teidän asettamia aikoja/asettamina aikoina.
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29559253:
Voi hyvä luoja, pitääkö tavuttaa? KUKAAN EI TUOMINNUT IHASTUMISTA, VAAN PETTÄMISSUUNNITELMAT. Toistan: KU-KAAN EI TUO-MIN-NUT I-HAS-TU-MIS-TA, VAAN PET-TÄ-MIS-SUUN-NI-TEL-MAT.
:) Okei.

MUTTA... Vaikka mulle ei tapaaminen kävisi, tiedän kokemuksesta, että sekään ei aina ole niin yksinkertaista. Jotkut naiset eivät voi hyvin suhteissaan mutta eivät kuitenkaan uskalla katkaista suhdetta. Näissä tilanteissa toisen tapaaminen avoliitossakin on hyväksyttävämpää.

Minäkin olen tavannut kihloissa olleen naisen salaisesti. Hän on hienoimpia tapaamiani naisia - hän oli vain tyytynyt "ihan ok" -suhteeseen ja valinnut sellaisen elämänpolun, jonka hintana sitten tapahtui sellaista. Siksi korostankin, että se kumppani olisi valittava tosi huolella niin ei tule kiusauksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29559253:
Voi hyvä luoja, pitääkö tavuttaa? KUKAAN EI TUOMINNUT IHASTUMISTA, VAAN PETTÄMISSUUNNITELMAT. Toistan: KU-KAAN EI TUO-MIN-NUT I-HAS-TU-MIS-TA, VAAN PET-TÄ-MIS-SUUN-NI-TEL-MAT.
Miksi se on näin kova tabu että suhteessa voi tuntea ihastumista ja esimerkiksi työelämässä tai muussa elämässä silti joutuu kohtaamaan tämän ihastumisen kohteen? Onhan sekin väärin jatkaa minkäänlaista kanssakäymistä, vaikka olosuhteiden pakosta se olisi suotavaa. Sitä paitsi niin kauan kun itse tarkoitus ei ole treffit tai mitään ei tapahdu, niin ei se ole pettämistä! Tässähän on kyse mormoonin käännyttämistapaamisesta muodollisesti, ja sen sitten näkee onko mtn muuta :D
 
yök mikä tyyppi
Kasvatustieteitä lukemallakin voi näköjään mennä pieleen kasvatuksen suhteen. Viitaten ketjuun jossa kerroit että lastenkodissa jossa harjoittelet rankaistaan lapsia elleivät he maista ruokaa tai nuku teidän asettamia aikoja/asettamina aikoina.
Entisenä laitoslapsena ja paljon kohtalotovereita tuntevana voin kyllä helposti vahvistaa että ei niissä lastensuojeluyksiköissä kyllä aina ihan kaikkien kasvatusoppien mukaan mennä. Itseasiassa veikkaan että jos joku äiti tai isä käyttäs noita samoja keinoja lapseensa kotona, häneltä otettais melko varmasti lapset huostaan...
 
  • Tykkää
Reactions: L@ur@
yök mikä tyyppi
[QUOTE="mies";29559290]:) Okei.

MUTTA... Vaikka mulle ei tapaaminen kävisi, tiedän kokemuksesta, että sekään ei aina ole niin yksinkertaista. Jotkut naiset eivät voi hyvin suhteissaan mutta eivät kuitenkaan uskalla katkaista suhdetta. Näissä tilanteissa toisen tapaaminen avoliitossakin on hyväksyttävämpää.

Minäkin olen tavannut kihloissa olleen naisen salaisesti. Hän on hienoimpia tapaamiani naisia - hän oli vain tyytynyt "ihan ok" -suhteeseen ja valinnut sellaisen elämänpolun, jonka hintana sitten tapahtui sellaista. Siksi korostankin, että se kumppani olisi valittava tosi huolella niin ei tule kiusauksia.[/QUOTE]

Saanko kysyä onko sun etunimi Jesse? Tuli vaan mieleen...
 
yök mikä tyyppi
Miksi se on näin kova tabu että suhteessa voi tuntea ihastumista ja esimerkiksi työelämässä tai muussa elämässä silti joutuu kohtaamaan tämän ihastumisen kohteen? Onhan sekin väärin jatkaa minkäänlaista kanssakäymistä, vaikka olosuhteiden pakosta se olisi suotavaa. Sitä paitsi niin kauan kun itse tarkoitus ei ole treffit tai mitään ei tapahdu, niin ei se ole pettämistä! Tässähän on kyse mormoonin käännyttämistapaamisesta muodollisesti, ja sen sitten näkee onko mtn muuta :D
Voi hyvät hyssykät, sähän oot vajaampi kuin mä kuvittelin. :O

Mistä kohtaa susta toi sun tilantees ja sun suunnitelmat jatkon suhteen on yhtään sama kuin että jos joku ihastuu töissä ja töissään näkee tätä ihastusta? Vai ajatteletko että jos töissä vahingossa ihastuu niin pitää varmuuden vuoksi ottaa välittömästi loparit, vai mitä oikein ajat takaa? Ja miten sä nyt väitätkin että tarkoituksenas ei oo mennä treffeille, kun ensin parikytä sivua nimenomaan vakuuttelet meille ja itselles että kyseessä nimenomaan on treffit eikä käännytystapaaminen, oot tyytyväinen että tää jätkä on sinkku, toivot hänen kaipaavan jotain vähän enemmän (seksiä?), mietit jo jättäväs miehes jos vaan tälle mormonille kelpaat, huokailet kuinka ihana ja komea ja fiksu hän on ja sitä rataa? Ihan oikeasti, itseäs ehkä pystyt huijaamaan, mutta et muita.

Mä todella toivon että sun miehes näkee tän ketjun, ihan vaan vaikka sivuhistorian kautta tms. tai viimeistään siinä vaiheessa kun tää nostetaan facebookiin viikon luetuimpana ketjuna.
 
kahvikirahvi
Miksi se on näin kova tabu että suhteessa voi tuntea ihastumista ja esimerkiksi työelämässä tai muussa elämässä silti joutuu kohtaamaan tämän ihastumisen kohteen? Onhan sekin väärin jatkaa minkäänlaista kanssakäymistä, vaikka olosuhteiden pakosta se olisi suotavaa. Sitä paitsi niin kauan kun itse tarkoitus ei ole treffit tai mitään ei tapahdu, niin ei se ole pettämistä! Tässähän on kyse mormoonin käännyttämistapaamisesta muodollisesti, ja sen sitten näkee onko mtn muuta :D
Mä en nyt vieläkään ymmärrä miksi sun, parisuhteessa olevan ihmisen, pitäis nähdä kehkeytyykö siitä mitään muuta?

Miksi sä edes vaivaudut kun ei sua kuitekaan tuon pojan uskonto kiinnosta, vaan täällä naureskelet sen uskonnolle ja munankiilto silmissä odottelet "treffejä."
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29559314:
Saanko kysyä onko sun etunimi Jesse? Tuli vaan mieleen...
E-e-e-en ko-ko-kommentoi. :)

Mut joo. Musta yleinen virhe on olla suhteessa, jossa ei ole tarpeeksi hyvä olla kokonaisuudessaan. Siksi juuri pidän itse ihastumista tärkeänä. Ei ole oikein, että on ihmisen kanssa, joka ei tunnu erityiseltä, koska molemmille voisi olla paremmat ihmiset "tuolla jossain". Pitää tuntua sille että tää on upea. Silloin ainakaan mulle ei tee edes tiukkaa rakastaa joka päivä ja tuntea vahvasti. Liiallinen arkisuus siis vie suhteesta vertikaalista syvyyttä pois. Jos toinen on kuin kaikki muutkin niin ei minua ainakaan edes kiinnosta.
 
Hormooni
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29559303:
Entisenä laitoslapsena ja paljon kohtalotovereita tuntevana voin kyllä helposti vahvistaa että ei niissä lastensuojeluyksiköissä kyllä aina ihan kaikkien kasvatusoppien mukaan mennä. Itseasiassa veikkaan että jos joku äiti tai isä käyttäs noita samoja keinoja lapseensa kotona, häneltä otettais melko varmasti lapset huostaan...
Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Muuttunut laki ja jatkuvat tarkastukset laitoksissa estävät epämääräisen toiminnan.
HG ei tosin ole edes ammattilainen vaan omien sanojensa joitain sijaisuuksia tehnyt.
 
"voivoi"
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29559253:
Voi hyvä luoja, pitääkö tavuttaa? KUKAAN EI TUOMINNUT IHASTUMISTA, VAAN PETTÄMISSUUNNITELMAT. Toistan: KU-KAAN EI TUO-MIN-NUT I-HAS-TU-MIS-TA, VAAN PET-TÄ-MIS-SUUN-NI-TEL-MAT.
No kyllä on ihan hirveitä pettämissuunnitelmia, kun aikoo tavata mormonipojan todennäköisesti kahvin merkeissä. Ja sielläkin todennäköisesti joutuu kuulemaan uskonasioista.

Ihan hirveitä pettämissuunnitelmia!
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"voivoi"
Mä en nyt vieläkään ymmärrä miksi sun, parisuhteessa olevan ihmisen, pitäis nähdä kehkeytyykö siitä mitään muuta?

Miksi sä edes vaivaudut kun ei sua kuitekaan tuon pojan uskonto kiinnosta, vaan täällä naureskelet sen uskonnolle ja munankiilto silmissä odottelet "treffejä."
No sitten jättää nykyisen ja aloittaa sen uuden kanssa. Ap on nuori, vielä ehtii muuttaa mieltä.
 
kahvikirahvi
[QUOTE="voivoi";29559374]No sitten jättää nykyisen ja aloittaa sen uuden kanssa. Ap on nuori, vielä ehtii muuttaa mieltä.[/QUOTE]

Jättäis nyxän ensin niin meidän ei tarttis täällä paheksua.


Sitten voitas keskittyä vaan nauramaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"humppa"
[QUOTE="voivoi";29559360]No kyllä on ihan hirveitä pettämissuunnitelmia, kun aikoo tavata mormonipojan todennäköisesti kahvin merkeissä. Ja sielläkin todennäköisesti joutuu kuulemaan uskonasioista.

Ihan hirveitä pettämissuunnitelmia![/QUOTE]

Ap: n käsitys tapaamisen luonteesta oli melko erilainen aluksi :) Vietimme melkein 1000 viestiä ja pari vrk sen selittämiseen, että voi olla mahdollista, jotta kyseessä ei olekaan hot date. Ap on luvannut kertoa, jos olimmekin väärässä.nyt vain odotamme, että se ameriikan ihme viestisi. Antaakin puolen Suomea odottaa näin kauan!
 
"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29559253:
Voi hyvä luoja, pitääkö tavuttaa? KUKAAN EI TUOMINNUT IHASTUMISTA, VAAN PETTÄMISSUUNNITELMAT. Toistan: KU-KAAN EI TUO-MIN-NUT I-HAS-TU-MIS-TA, VAAN PET-TÄ-MIS-SUUN-NI-TEL-MAT.
Ketään ei kiinnosta mitä sun suhteessa on sallittua ja mitä ei. MEE POIS.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29559338:
Voi hyvät hyssykät, sähän oot vajaampi kuin mä kuvittelin. :O

Mistä kohtaa susta toi sun tilantees ja sun suunnitelmat jatkon suhteen on yhtään sama kuin että jos joku ihastuu töissä ja töissään näkee tätä ihastusta? Vai ajatteletko että jos töissä vahingossa ihastuu niin pitää varmuuden vuoksi ottaa välittömästi loparit, vai mitä oikein ajat takaa? Ja miten sä nyt väitätkin että tarkoituksenas ei oo mennä treffeille, kun ensin parikytä sivua nimenomaan vakuuttelet meille ja itselles että kyseessä nimenomaan on treffit eikä käännytystapaaminen, oot tyytyväinen että tää jätkä on sinkku, toivot hänen kaipaavan jotain vähän enemmän (seksiä?), mietit jo jättäväs miehes jos vaan tälle mormonille kelpaat, huokailet kuinka ihana ja komea ja fiksu hän on ja sitä rataa? Ihan oikeasti, itseäs ehkä pystyt huijaamaan, mutta et muita.

Mä todella toivon että sun miehes näkee tän ketjun, ihan vaan vaikka sivuhistorian kautta tms. tai viimeistään siinä vaiheessa kun tää nostetaan facebookiin viikon luetuimpana ketjuna.
Ajan takaa sitä, että parisuhteessa oleminen ei ole missään kuplassa oloa, josta ei näy eikä kohtaa muita ihmisiä. Kyllä mä ainakin myönnän että vähän väliä ulkomaailmassa tulee hienoja miehiä vastaan, joiden kohdalla ajatus joskus harhailee mutta ne on sellaisia ohimeneviä tilanteita eikä jää mieleen ellei tyyppi tule vastaan toisenkin kerran. Etenkin näinkin "itsenäisessä" tilanteessa missä mä elän, kun mies on jatkuvasti koululla tai töissä niin olisi jopa outoa ellen tutustuisi mielellään kerran kahdessa vuodessa johonkin toiseen äijään. Mutta ei se tarkoita, että tapahtuu mitään kummempaa, vaikka toki toivon että tuo mormooni osoittautuu yhtä huipputyypiksi minkä kuvan hänestä sain. Ja että voidaan jutskailla yhdessä kahvien merkeissä.
 
Mä en nyt vieläkään ymmärrä miksi sun, parisuhteessa olevan ihmisen, pitäis nähdä kehkeytyykö siitä mitään muuta?

Miksi sä edes vaivaudut kun ei sua kuitekaan tuon pojan uskonto kiinnosta, vaan täällä naureskelet sen uskonnolle ja munankiilto silmissä odottelet "treffejä."

Täysin samaa mieltä!
:attn: Se on täysin eri asia jos työpaikalla tms. ihastuu johonkin ja siellä töissä on pakko käydä vaikka siellä olis kuka työkaverina. Ap:n tilanne on täysin eri asia. Musta tuntuu et HappyGirl yrittää vaan nyt selitellä ettei asia ole mitään muuuta kuin viaton tapaaminen. Mutta edelleen, omapahan on sotkus, ei vaikuta onneks mun elämään =)
 
"humppa"
Täysin samaa mieltä!
:attn: Se on täysin eri asia jos työpaikalla tms. ihastuu johonkin ja siellä töissä on pakko käydä vaikka siellä olis kuka työkaverina. Ap:n tilanne on täysin eri asia. Musta tuntuu et HappyGirl yrittää vaan nyt selitellä ettei asia ole mitään muuuta kuin viaton tapaaminen. Mutta edelleen, omapahan on sotkus, ei vaikuta onneks mun elämään =)
Ei kun nythän hän ajattelee paljon realistisemmin tapaamisesta kuin alkuun. Nyt hän tuskin pahasti pettyy jos tapaaminen toteutuessaan on uskontopainotteinen juttelutuokio, ja voihan ollaakin, että tyyppi (joka ei ole ottanut yhteyttä) on sittenkin ihan kuumana häneen ja on pakottanut uskonveljen jäämään pois tästä työtapaamisesta.
 

Yhteistyössä