Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Wieruus
Erikoista, koska mun läheiset keiden kanssa viime päivinä olen keskustellut parisuhteista niin ovat olleet hyvin myönteisiä mitä tulee tilapäiseen taukoon pitkäaikaisessa suhteessa. Sehän on selvää, että avoliitossa asumista opetellaan ihan kehityspsykologiankin kannalta. Yhdessäasuminen kunnianhimoisen ihmisen kanssa ei ole helppoa kun toinen tekee kaiken sataset lasissa ja vaatii kumppanilta myös paljon. Mun mies ei edes ole huomannut miten vaativassa elämänvaiheessa me ollaan ja tämä on äärimmäisen hyvä tuumaustauko hänellekin - todennäköisesti me opitaan arvostamaan toisiamme entistä enemmän.
Varmaankin, sun mies oppii tämän taukonne aikana miten hieno, upea ja rehellinen puoliso olet. Oikea kultakimpale, josta hänen ei kannata ikinä enää luopua.

Oikeasti onnea teille ja saakaa useita lapsia onnenne keskelle, Rakastakaa toisianne ja lapsianne. Olette ansainneet ikuisen onnen ja rakkauden keskenänne.

• Tykkää
Reactions: jennie14
Kaunis kiertoilmaus pettämiselle. Kyse ei ole siitä ollaanko kimpassa vai ollaanko tauolla (mun lapset käytti näitä ilmaisuja kun he oli ehkä 15-vuotiaita), vaan siitä haluaako olla sen oman seurustelukumppanin kanssa vai haluaako panna jokaista ihastusta. Tottakai on kätevää joka ihastuksen tullen ilmoittaa "mä tartten tauon", käydä nykäsemässä ihastusta ja sitten palata takaisin. Kuoria kermat päältä joutumatta itse antamaan mitään ja voi selittää ettei tekopyhästi ettei ole koskaan pettänyt.
Haluaisi panna jokaista ihastusta :D Mene ystävä hyvä baariin ja kysele sieltä varatuilta (joita on yllättävän paljon!) että haluaisitko tehdä lähempää tuttavuutta kauniiden naisten/miesten kanssa täältä? Vastaus on satavarmasti et ilman muuta, mutta ei se horjuta suhdetta. Me ei olla edes mun päiväunissani tuon jätkän kanssa hyppäämässä sänkyyn PITKÄÄN aikaan, koska hän myös aivan ihanasti korosti olevansa respectful naisia kohtaan ja nyt ollaan vasta tutustumisvaiheessa.

Hyvä HG!
Ketju oli jo kertaalleen täysin läsähtänyt, mutta nythän se on saanut ihan uutta virtaa. Tauko suhteessa ja kaikkea, HG ansaitsisi kyllä jo tässä vaiheessa vuotta Vuoden Röllittelijän tittelin!

• Tykkää
Reactions: Freiya
hormonit mormonillakin
Minä uskon että ap ja avokkinsa palaavat yhteen ja elävät elämänsä onnellisena loppuun asti, Saavat useita kauniita ja fikusuja lapsia.
Eipä hoppuilla, eletään ensin tämä Häpyköölin seikkailu loppuun. Onnellinen yhteenpaluu tapahtuu jossain 200. sivun paikkeilla. Utahiin mormonimammaksi lähtö olisi tietysti kutkuttavampi käänne, mutta maantieteellisistä syistä johtuen ketjun päivittäminen uskottavasti olisi vaikeaa, joten joudumme varmaan tyytymään hieman tylsempään loppukliimaksiin.

kiinnostavaa
Minun mielestä kyllä toisaalta olisi mielenkiintoista lukea suomalais-amerikkalaisen mormooniperheen elämästä.

Mitkä on esimerkiksi ajatukset kun mies kiikuttaa kotiin ne vaimot 2, 3 ja 4. Miten koko iso suurperhe toimii.

Muistan, kun olin ollut nykyisen mieheni kanssa yhdessä sellaiset puolisentoista vuotta, kuinka pitkältä se aika tuntui, ja ehkä niihin alkuvuosiin mahtuikin monenlaista, suhde etsi uomiaan.

Mutta silti en enää osaa ajatella, että silloin se eletty yhteinen aika olisi ollut pitkä. Nyt kun olen ollut tässä suhteessa pian 19 vuotta, tuntuvat nämä eletyt vuodet välillä aika pitkiltä. Suhde on elänyt monenlaisia vaiheita ja me kumpikin muuttuneet siinä sekä yksilöinä, että parina.

Tämä täysin asiayhteyteen olennaisesti liittymättömänä henkilökohtaisena pohdintana ajatuksesta pitkä parisuhde.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"mies"
Tunnen suurta myötähäpeää...:) siis tapaat uuden mukavalta vaikuttavan ulkomaalaisen poitsun ja nyt olette tauolla miehesi kanssa. Varmasti on tarkasti harkittu juttu.
Enkö mä just oo puhunut tuosta että naisen ei pidä olla liiallisesti harkitseva? Se ei tod. ole turn-on. Näyttäkää minulle mies, joka syttyy todella järkeilevästä naisesta.

HG, hieno kuulla ja oon kade ;) Minäkin olen kyllä tuota kunnianhimoista sorttia ja siis suht vaativa. Mutta tykkään myös rentoutua. :p

Peyote
[QUOTE="mies";29574659]Enkö mä just oo puhunut tuosta että naisen ei pidä olla liiallisesti harkitseva? Se ei tod. ole turn-on. Näyttäkää minulle mies, joka syttyy todella järkeilevästä naisesta.

HG, hieno kuulla ja oon kade ;) Minäkin olen kyllä tuota kunnianhimoista sorttia ja siis suht vaativa. Mutta tykkään myös rentoutua. :p[/QUOTE]

Oot kade ja haluisit itsekintyttöystävän joka jättäis sut 20 minuutin tuttavuuden takia. tämä selvä. Olishan semmonenkin tyttöystävä tietysti tyhjää parempi, joten sinänsä ymmärrän kyllä.

[QUOTE="mies";29574659]Enkö mä just oo puhunut tuosta että naisen ei pidä olla liiallisesti harkitseva? Se ei tod. ole turn-on. Näyttäkää minulle mies, joka syttyy todella järkeilevästä naisesta.

HG, hieno kuulla ja oon kade ;) Minäkin olen kyllä tuota kunnianhimoista sorttia ja siis suht vaativa. Mutta tykkään myös rentoutua. :p[/QUOTE]

Jos tuntisin sut livenä ni voisin avata facebookin ja aloittaa listaamisen. Mun tuntemat miehet tykkäävät järkevistä naisista jotka eivät pahemmin pöllöile. Mikä osittain selittää sen että mä olen sinkku :LOL:

"mies"
Jos tuntisin sut livenä ni voisin avata facebookin ja aloittaa listaamisen. Mun tuntemat miehet tykkäävät järkevistä naisista jotka eivät pahemmin pöllöile. Mikä osittain selittää sen että mä olen sinkku :LOL:
No en mäkään mitään Tukiais-tyylistä tai rokkimimmiä tarkoita vaan sellaista rohkean spontaania ja elämänmyönteistä. Siis ei naama norsunv. Samainen nainen voi silti olla kilttikin, tärkeää on asenne. Ei pelkää eikä analysoi liiallisesti.

[QUOTE="mies";29574692]No en mäkään mitään Tukiais-tyylistä tai rokkimimmiä tarkoita vaan sellaista rohkean spontaania ja elämänmyönteistä. Siis ei naama norsunv. Samainen nainen voi silti olla kilttikin, tärkeää on asenne. Ei pelkää eikä analysoi liiallisesti.[/QUOTE]

sama Lapin murtheela:

hyännäköset akat, jotka antaa reippaasti pillua vieromiehille vaikka oliskin muualle varmat puhheet

Professional Griefer
[QUOTE="mies";29574692]No en mäkään mitään Tukiais-tyylistä tai rokkimimmiä tarkoita vaan sellaista rohkean spontaania ja elämänmyönteistä. Siis ei naama norsunv. Samainen nainen voi silti olla kilttikin, tärkeää on asenne. Ei pelkää eikä analysoi liiallisesti.[/QUOTE]

Tässä ketjussa osa kuvittelee, että spontaanius ja uskollisuus on toisensa poissulkevia ominaisuuksia. Ja että jos pitää uskollisuutta ja rehellisyyttä tavoiteltavana asiana, niin on sitten tuo naama norsunvitulla näppistä hakkaava tanttara, joka ei vaan itse uskalla nostaa kissaa pöydälle ja olla "spontaani"..

:LOL:

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Hmm...voihan se olla että teidät on tarkoitettu toisillenne. Mutta mietin että aika varmuudella se tarkoittaisi sitä että sun pitäisi kääntyä myös mortsuksi, koska luulen että lähetystyössä oleva kaveri on sen verran vahva siinä uskossaan että haluaa että vaimokin uskoo samoin?

Vaikka mä en olisi kristitty, niin varoittaisin sua, että älä puutu mormonismiin. Tässä on ei-uskovan tekemät kriittiset sivut, on tutkinut mormonismia paljon:

Tietoa mormonismista suomeksi - mormonikirkko ; mormonismin NURJA puoli

Yhteistyössä