Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Mä olen ihan sekaisin ( enkä taida olla ainut). En saa mitään selvää nyt happygirl haluatko olla ystävä, enemmän, et mitään :confused: jokatoinen viesti on et ei tästä mitään tule ja kohta sitten ootte pari suurinpiirtein... Mut lykkyä pyttyyn tyttö! Ihailtavaa tuo sun itsevarmuus jos ei muuta! :D jään seuraamaan :popcorn:
Vaihtelee kieltämättä fiilikset, kun hyvin moni on varoitellut heidän erittäin tiukasta kulttuuristaan ja että muuta kiinnostuksenkohteita (ja normaaleja tunteia) heillä EI voi olla :O Miten mulla ei tullut sellainen fiilis tippaakaan siinä hänen kanssaan höpötellessä? ;) Miksi hän oli kiinnostunut aivan muista asioista? Miksi hän ei edes vaivautunut vastaamaan kun kysyin et mitä jos olisin nyt kämpillä ja hän tulisi pimpottaa niin kuin normaalisti työssään , että mitä hän sanoisi? Eipä paljoa kiinnostanut avata aihetta!! :D Vaan kysyi kokoajan mitä tykkään tehdä, missä mun koulu ym. Se toinen mutisi siinä vieressä välillä jotain heidän kutsumuksestaan.. mut lopulta me puhuttiin sen äijän kaa kun oltaisiin täysin kahdestaan :)
 
ootko sä aimmin ollut ns. perseestäs huolimaton?
toivot sen ihastuvas itseesi ja haluat mennä pidemmälle.. ei se ole enää viatonta flirttiä.
ei sun miehes tota hyväksyis. etkä säkään sun mieheltä. jos suhde on huono, päästä mies meneen ni löytää paremman naisen.
ihastuminen on normaalia kyllä, mutta sen ruokkiminen ei oo normaalia. se vie vaan eteenpäin ja jää koukkuum ja se on menoo sitten. jos se nyt vaikka haluiskin seksiä.,..
Tämä on vähän kuin työtapaaminen vaikka hieman etäisemmän kollegan kanssa, sillä tämä on hänellä vain työtä. Vasta jos päädyn päätä pahkaa rakastumaan niin voitte kivittää ja tuunkin kivitetyksi koska tuun kertoo miehelleni, mutta periaatteessa tässä ei oo vielä mitään hirveää :rolleyes: Siinä onkin seliteltävää läheisille.. Mut huomenna nähdään:)
 
säpäle harmaana
Tämä on vähän kuin työtapaaminen vaikka hieman etäisemmän kollegan kanssa, sillä tämä on hänellä vain työtä. Vasta jos päädyn päätä pahkaa rakastumaan niin voitte kivittää ja tuunkin kivitetyksi koska tuun kertoo miehelleni, mutta periaatteessa tässä ei oo vielä mitään hirveää :rolleyes: Siinä onkin seliteltävää läheisille.. Mut huomenna nähdään:)
Mutta sinulle tämä ei ole työtapaaminen! Kukaan ei ole käskenyt sinua menemään ja sinulla on tapaamiselle ainoastaan yksi syy, joka ei millään tavalla liity työhön tms velvoitteeseen.
 
  • Tykkää
Reactions: rops ja jennie14
kahvikirahvi
Se on joko minä tai tuo lahko. 8) Ja hänen valinta tulee olee helppo, trust me ;) Voin hyväksyä teidät kaikki fb-kamuiksi jos päädytään yhteen. :flower:

Vakavasti puhuen mä rukoilen et hän on yhtä sympaattinen komistus mitä siinä kadulla ja uskon 85 prosenttisesti et hän kiinnostuu musta naisena EIKÄ mahdollisena kirkkolahjoittajana.
Ootko lukenu koskaan Salatut elämät kirjoja? Kannattaa lukea se Siljan jenkkivuosi, se lähti Utahiin vaihto-oppilaaks ja sai viekoteltua lihallisiin iloihin yhden mormonipojan.

Siitä voisit saada hyviä vinkkejä !
 
  • Tykkää
Reactions: jennie14 ja trolli
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29564578:
Mutta sinulle tämä ei ole työtapaaminen! Kukaan ei ole käskenyt sinua menemään ja sinulla on tapaamiselle ainoastaan yksi syy, joka ei millään tavalla liity työhön tms velvoitteeseen.
Aika monilla elämän osa-alueilla ei olisi pakko tavata sitä vastakkaisen sukupuolen edustajaa, ei olisi pakko katsoa tämän perään ja flirttailla avoimesti, ei olis pakko ehdotella hotelliöitä, eikä yhtikäs mitään, mutta silti tuollainen toiminta on varatuillekin aika normaalia eikä ole kuin pelkkä hidaste? En tarkoita et itse pitäisin sitä ookoona, reiluna tai eettisenä mutta ei se monestikaan riko avo - tai avioliittoja.
 
Ootko lukenu koskaan Salatut elämät kirjoja? Kannattaa lukea se Siljan jenkkivuosi, se lähti Utahiin vaihto-oppilaaks ja sai viekoteltua lihallisiin iloihin yhden mormonipojan.

Siitä voisit saada hyviä vinkkejä !
:cool: Kiitti vaan vinkistä, ehkä meen ihan ilman mitään kikkailuja (eihän tämä ole mulle mitään,ei!) mutta joo jätetään väliin :D Salkkarit oli muuten vielä Siljan aikoihin loistosarja... : /
 
säpäle harmaana
Aika monilla elämän osa-alueilla ei olisi pakko tavata sitä vastakkaisen sukupuolen edustajaa, ei olisi pakko katsoa tämän perään ja flirttailla avoimesti, ei olis pakko ehdotella hotelliöitä, eikä yhtikäs mitään, mutta silti tuollainen toiminta on varatuillekin aika normaalia eikä ole kuin pelkkä hidaste? En tarkoita et itse pitäisin sitä ookoona, reiluna tai eettisenä mutta ei se monestikaan riko avo - tai avioliittoja.
No tämähän tässä ketjussa useimpien pointtina onkin. Nyt sanoit sen itsekin. Joo, eihän moni suhde kaadu vieraissa käymiseenkään (koska niistä ei aina jää kiinni) , mutta ei se ole silti missään suhteessa oikein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29564661:
No tämähän tässä ketjussa useimpien pointtina onkin. Nyt sanoit sen itsekin. Joo, eihän moni suhde kaadu vieraissa käymiseenkään (koska niistä ei aina jää kiinni) , mutta ei se ole silti missään suhteessa oikein.
Juu eikä edes lapsellisille, jolloin "panokset" on vielä kovemmat. :/
 
Musta tuntuu et meidän pitäis nyt vaan kannustaa häppäriä etenemään ton mormonin kanssa. Sen nykyinen ukkoraukka ei saa edes baariin mennä yksin tai kavereiden kanssa, eikä ilmeisesti sais opiskellakkaan eikä olla pois kotoa.
Ois parasta mitä sille ois aikaan sattunu jos häppäri lähtis mormonin kelkkaan, sais raukka pitkästä aikaa maistaa vapautta ylimustasukkaisesta räyhäävästä pms-eukostaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Freiya
kahvikirahvi
Musta tuntuu et meidän pitäis nyt vaan kannustaa häppäriä etenemään ton mormonin kanssa. Sen nykyinen ukkoraukka ei saa edes baariin mennä yksin tai kavereiden kanssa, eikä ilmeisesti sais opiskellakkaan eikä olla pois kotoa.
Ois parasta mitä sille ois aikaan sattunu jos häppäri lähtis mormonin kelkkaan, sais raukka pitkästä aikaa maistaa vapautta ylimustasukkaisesta räyhäävästä pms-eukostaan.
No mutta eihän mormoonit käy edes viihteellä kun alkoholin juominen on kielletty, problem solved.
 
  • Tykkää
Reactions: trolli
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29564742:
Kahvikirahvihan sanoi, että menivät naimisiin. :O

Vai tarkoititko jenkkeihin jäämistä? Miksi olisi romanttisempaa perustaa perhe miehen kotimaahan, kuin naisen kotimaahan?
Niin ja kun Silja ite matkusti jenkkeihin niin ihan luonnollinen ratkaisuhan se on että se jäi sinne miehen luo.

En epäile yhtään etteikö tää hg.n mormoonipoika muuttais Suomeen hänen kanssaan kun kuitenkin kaksi vuotta täällä viettää. Kyllähän siinä ajassa luo ystävyyssuhteita ja kotiutuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29564742:
Kahvikirahvihan sanoi, että menivät naimisiin. :O

Vai tarkoititko jenkkeihin jäämistä? Miksi olisi romanttisempaa perustaa perhe miehen kotimaahan, kuin naisen kotimaahan?
Minusta romanttisempaa olisi ollut synnyttää lapsi Suomeen tai ainakin itse haluaisin oman perheeni olevan lähellä, mutta siinä joutuisi joka tapauksessa tekee kompromissin :) Joko nainen tai mies.
 
Musta tuntuu et meidän pitäis nyt vaan kannustaa häppäriä etenemään ton mormonin kanssa. Sen nykyinen ukkoraukka ei saa edes baariin mennä yksin tai kavereiden kanssa, eikä ilmeisesti sais opiskellakkaan eikä olla pois kotoa.
Ois parasta mitä sille ois aikaan sattunu jos häppäri lähtis mormonin kelkkaan, sais raukka pitkästä aikaa maistaa vapautta ylimustasukkaisesta räyhäävästä pms-eukostaan.
Meillä mitään tuollaista ole:O Oletko hieman tulkinnut ja suurennellut jos olen sanonut etten päästä miestäni joka juhliin, koska muuten hän ei olis kotona milloinkaan.
 
No lue se kirja, oli se aika romanttinen. Vaikeuksien kautta voittoon.
Maailma on pieni. Tuon äijänkin kanssa juteltiin siitä miten ihmiset eri puolilla maailmaa on kuitenkin niin samanlaisia, ihan sama onko afrikasta vai euroopasta. Huumorintaju, musiikkimaut yms käy hyvin usein yksiin.. Ei sillä kansalaisuudella ole mitään väliä vaikka helppoa ei olis elää kaukana omista läheisistä!
 

Yhteistyössä