Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

No miksi sitten teet? Siksi että se kundi on hyvännäköinen? Ja rupisammakkoko siellä kotona sitten odottaa jos oot lähdössä kenen tahansa komistuksen matkaan miettimättä kahta kertaa?
:ashamed: Jotenkin ajattelen et ansaitsen nähdä edes kerran tämän ihmisen ja mä voin uskoo et tullaan toimeen, nauretaan ja ehkä jopa ajattelen uskonnoista eri tavalla tän jälkeen, mut en mä mun elämänmiestä vois tuon(kaan) takia jättää. Tässä vain menee itsekkäästi mun tunteet järjen yli :( Joku intuutio, emt.
 
säpäle harmaana
Mä olin niin häkeltynyt ja lopussa mietin et siis kenet mä ees oon tapaamas? Kuka sä olet? No en noin sanonut mut toki kysyin et kun kuitenkin hänen kuuluis puhua uskostaan niin mitä hän sanoisi jos tulisi mun ovelle? Sama kai se onko ovella vai missä, työtään hän suorittaa.
No kas kun tämän vuoksi esim minä en tajua tätä sinun kysymystäsi. Miksi joku olettaisi, että tällainen ihminen puhuu jotenkin ratkaisevasti eri tavalla jonkun kotiovella kuin kadulla? Ja miten tämä asia sitten tulisi kysyttäessä ilmaista?

Ja mikä tästä kysymyksestä tässä kohtaa tekee vielä erityisen mielenkiintoisen, sinä pystyit tästä kysymykseen vastaamattomuudesta tekemään jonkun johtopäätöksen, joka oli jollain tavalla ilmeisesti eduksesi?
 
Onko sulla happygirl kaksisuuntaista mielialahäiriötä suvussa?

Kysynpähän vaan.
No voi jeesus, taas tätä. Kuules olen täysin terve ja hyvinvoiva nuori nainen enkä ymmärrä miten ihastuminen ja toisesta miehestä puhuminen (jota tää vasta tässä vaiheessa on) tekee kenestäkään mh-onglmaista? :D Sekö nyt hiertää kun kerroin pompsivani ssri-lääkkeitä pms-oireiden hoitoon? Tiesitkö että se on sairaus tai oireyhtymä muiden joukossa? Jos menet lääkärille kyseisestä vaivasta - saat lähes satavarmana ehdotuksen mielialalääkkeestä. Ja mä olin onnekas, ne tepsii :)
 
Entäpä, jos, JOS, se mormoni/ hormoonipoika olisikin kiinnosutunut HG.stä muussakin kuin käännytysmielessä.. eikö olisi väärin ruokkia sellaista kiinnostusta, jos HG ei sitten voisikaan vastata siihen siten, kun mormoni villeissä haaveissaan toivoisi.

Tai jos vastaisi, eikö olisi moraalisesti arveluttavaa suistaa hormooneilla mormooni tieltä, jonka hän on valinnut. Hän tulisi kenties veljeskuntansa ( vai mikä se liekään ) paheksumaksi ja hylkäämäksi. Raasu.


:saint:
 
  • Tykkää
Reactions: trolli
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29564937:
No kas kun tämän vuoksi esim minä en tajua tätä sinun kysymystäsi. Miksi joku olettaisi, että tällainen ihminen puhuu jotenkin ratkaisevasti eri tavalla jonkun kotiovella kuin kadulla? Ja miten tämä asia sitten tulisi kysyttäessä ilmaista?

Ja mikä tästä kysymyksestä tässä kohtaa tekee vielä erityisen mielenkiintoisen, sinä pystyit tästä kysymykseen vastaamattomuudesta tekemään jonkun johtopäätöksen, joka oli jollain tavalla ilmeisesti eduksesi?
Olisikos vaikka se ettei tämä jätkä puhunut uskonto asioista mitään koko keskustelun aikana ja siksi kysyin lopussa että hetkinen, siis olet mistä kirkosta ja mitä tekemässä ja mitä sanoisit jos nyt tulisit mun ovelle? Koska olin kiinnostunut sen leipäduunista! Kai nyt jokainen haluaa kuulla mitä toinen tekee ja mikä on se "oma juttu". :O
 
No voi jeesus, taas tätä. Kuules olen täysin terve ja hyvinvoiva nuori nainen enkä ymmärrä miten ihastuminen ja toisesta miehestä puhuminen (jota tää vasta tässä vaiheessa on) tekee kenestäkään mh-onglmaista? :D Sekö nyt hiertää kun kerroin pompsivani ssri-lääkkeitä pms-oireiden hoitoon? Tiesitkö että se on sairaus tai oireyhtymä muiden joukossa? Jos menet lääkärille kyseisestä vaivasta - saat lähes satavarmana ehdotuksen mielialalääkkeestä. Ja mä olin onnekas, ne tepsii :)
Sun terveyshistoria ei ole mulle millään tavalla tuttu. Tuo oli vilpitön ajatus mikä mulle tuli tän ketjun sivulla 11.

Muistutat vähän mua yläasteella. Toisaalta en haluis muistaa olleeni ihan noin paksupäinen.. Kait mä olin silti. : /

Se harmittaa, että tulet kyllä vielä loukkaamaan jotakuta. Vähintään itseäsi.
 
  • Tykkää
Reactions: jennie14
[QUOTE="sipsi";29564963]Ketjussa olikin jo aiemmin, mutta minulle(kin) tulee vaan mieleen vanha Raptori-renkutus (nuoruusvuosien kaikkien aikojen tanssikappale :) ) "Aaahhh nyt erittyy hormooni, miksi täytyy faijasi olla mormooni."

:( Asiatonta väsyneeltä muumiolta. Anteeksi :([/QUOTE]

se soi mulla aina päässä kun luen tätä ketjua.


( jokusen kerran sitä tanssineena )
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Entäpä, jos, JOS, se mormoni/ hormoonipoika olisikin kiinnosutunut HG.stä muussakin kuin käännytysmielessä.. eikö olisi väärin ruokkia sellaista kiinnostusta, jos HG ei sitten voisikaan vastata siihen siten, kun mormoni villeissä haaveissaan toivoisi.

Tai jos vastaisi, eikö olisi moraalisesti arveluttavaa suistaa hormooneilla mormooni tieltä, jonka hän on valinnut. Hän tulisi kenties veljeskuntansa ( vai mikä se liekään ) paheksumaksi ja hylkäämäksi. Raasu.


:saint:
Hän toipuis melko pian siitä, törkeintä ois olla antamatta edes mahdollisuutta, siis minusta :)
 
[QUOTE="sipsi";29564963]Ketjussa olikin jo aiemmin, mutta minulle(kin) tulee vaan mieleen vanha Raptori-renkutus (nuoruusvuosien kaikkien aikojen tanssikappale :) ) "Aaahhh nyt erittyy hormooni, miksi täytyy faijasi olla mormooni."

:( Asiatonta väsyneeltä muumiolta. Anteeksi :([/QUOTE]

[video=youtube;ITyJAcNJXyM]https://www.youtube.com/watch?v=ITyJAcNJXyM&feature=kp[/video]
 
säpäle harmaana
Olisikos vaikka se ettei tämä jätkä puhunut uskonto asioista mitään koko keskustelun aikana ja siksi kysyin lopussa että hetkinen, siis olet mistä kirkosta ja mitä tekemässä ja mitä sanoisit jos nyt tulisit mun ovelle? Koska olin kiinnostunut sen leipäduunista! Kai nyt jokainen haluaa kuulla mitä toinen tekee ja mikä on se "oma juttu". :O
No nyt putosin taas. Eli tässä on koko ajan puhuttu mormonipojasta, jonka kanssa teillä on sovittuna joku "käännyttämistapaaminen". Olet kertonut olevasi äärettömän viehättynyt hänen vakaumuksestaan. Ja nyt simsalabim, hän ei puhunutkaan mitään uskonnostaan, ennen kuin siitä kysyit? :O Ja tästä leipäduunistaan kertoi vasta keskustelun lopussa kun itse siitä kysyit, eli olitte ilmeisesti jo sopineet tapaamisesta ennen sitä?
 
kahvikirahvi
jaa.

Entäpä jos hän joutuisi koko uskontokuntansa hylkäämäksi, mieheksi ( pojaksi ) joka hairahtui. Vaikka tuskin ainoa olisikaan.

Olenko ainoa, joka miettii miten poikaparan voi käydä.


ps. minkä ikäinen n. suunnilleen koko pyhä poika on.
No mutta suomessahan se poika saa kivan uuden elämän hg.n rinnalla.

Häpeätkös epäilemästä :stick: Teidän armonne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29565004:
No nyt putosin taas. Eli tässä on koko ajan puhuttu mormonipojasta, jonka kanssa teillä on sovittuna joku "käännyttämistapaaminen". Olet kertonut olevasi äärettömän viehättynyt hänen vakaumuksestaan. Ja nyt simsalabim, hän ei puhunutkaan mitään uskonnostaan, ennen kuin siitä kysyit? :O Ja tästä leipäduunistaan kertoi vasta keskustelun lopussa kun itse siitä kysyit, eli olitte ilmeisesti jo sopineet tapaamisesta ennen sitä?
omg :D Sä olet nyt kyllä pihalla. Siis mua ei kiinnosta tuo hänen duuninsa muuten kuin hänen duuninaan, mutta valitettavasti se taitaa olla hänen elämäntapansa ja kulttuurinsa myös, eikä hän saa juoda esim. kahvia, alkoholia. Tietysti se on pitkä miinus. Mut ilman sitä hän ei olis täällä pohjolassa :)

Me juteltiin ensi sekunnista alkaen ihan kaikesta muusta elämästä ja sain tosi rennon, symppiksen kuvan siitä.
 
"sipsi"
Niin, en tiedä, jotenkin alkaa tuntua, että ehkä meikäläisellä tosiaan on teinityttäreni sanoin "kuiva ja tylsä elämä."

Minuakin kiinnostaisi tämän pojan ikä suunnilleen. Kun meidän kylän pyöräilijät eivät aikanaan ihan poikia olleet (tai sitten oman ikäni vuoksi parikymppiselläkin oli toinen jalka haudassa ja toinenkin vähintään partaalla), sellaisia ihan aikamiehiä kuitenkin. puvut päällä polkivat. Muistan, kun jännitimme, jäävätkö lahkeet pyörän pinnojen väliin :)

No, toivottavasti kaikki menee kaikin tavoin hyvin.
 

Yhteistyössä