Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Jos ääniä kuulet, ne on ihan sun omassa päässäs, täällä palstalla on vaan kirjoitusta, ei mitään ääniä.

Se oli kysymys. Ei ole minun vikani, jos sinun alotajunta sisällyttää siihen jonkun tuomion.
Sulla on usein aika tuomitsevia kommentteja :/ Ehkäpä ihmiset yhdistää sun nikin niihin sun aiempiin kommentointeihin, ei kannata ihan mitä tahansa oksentaa sieltä näppikseltä.
 
yök mikä tyyppi
Vaihtelee kieltämättä fiilikset, kun hyvin moni on varoitellut heidän erittäin tiukasta kulttuuristaan ja että muuta kiinnostuksenkohteita (ja normaaleja tunteia) heillä EI voi olla :O Miten mulla ei tullut sellainen fiilis tippaakaan siinä hänen kanssaan höpötellessä? ;) Miksi hän oli kiinnostunut aivan muista asioista? Miksi hän ei edes vaivautunut vastaamaan kun kysyin et mitä jos olisin nyt kämpillä ja hän tulisi pimpottaa niin kuin normaalisti työssään , että mitä hän sanoisi? Eipä paljoa kiinnostanut avata aihetta!! :D Vaan kysyi kokoajan mitä tykkään tehdä, missä mun koulu ym. Se toinen mutisi siinä vieressä välillä jotain heidän kutsumuksestaan.. mut lopulta me puhuttiin sen äijän kaa kun oltaisiin täysin kahdestaan :)
No ei varmaan kiinnostanut niin, kun ei tollasta kuulu kysyä ihmiseltä, vähemmästäkin hämmentyy. :D Mitä ihmettä sä oikein odotit hänen vastaavan?
 
Peyote
Sulla on usein aika tuomitsevia kommentteja :/ Ehkäpä ihmiset yhdistää sun nikin niihin sun aiempiin kommentointeihin, ei kannata ihan mitä tahansa oksentaa sieltä näppikseltä.
Minusta ei ole erityisen tuomitsevaa, jos ajattelee, että jonkun ihastuksen tapaaminen oman miehen tietämättä on väärin. Ajattelin että olet nyt edennyt asiassa, kun puhuit tuossa että haluat tämän pojan olevan sinusta kiinnostunut naisena. Itsehän olet kovasti puhunut tälläistä vastaan aiemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: trolli
kahvikirahvi
Maailma on pieni. Tuon äijänkin kanssa juteltiin siitä miten ihmiset eri puolilla maailmaa on kuitenkin niin samanlaisia, ihan sama onko afrikasta vai euroopasta. Huumorintaju, musiikkimaut yms käy hyvin usein yksiin.. Ei sillä kansalaisuudella ole mitään väliä vaikka helppoa ei olis elää kaukana omista läheisistä!
Minkä ikänen se poika muuten on? Vaikee kuvitella että se on jo niin vanha että voi äijitellä.
 
Ei tuollaanen oo hyväksyttävää. Ihastua voi, mutta on sitte eri asia miten jutun hoitaa. Asiallinen ja moraalisesti oikia tapa on vain yrittää unohtaa koko asia eikä todellakaa pyri tapaamaan toista osapuolta. Tuollaanen treffien sopiminen ja sillä tavalla ihastuksen ruokkiminen ei oo mun mielestä parisuhteeseen kuuluvaa ja helvetti olis irti jos mulle oma kumppani tekis noin.
 
kahvikirahvi
Sulla on usein aika tuomitsevia kommentteja :/ Ehkäpä ihmiset yhdistää sun nikin niihin sun aiempiin kommentointeihin, ei kannata ihan mitä tahansa oksentaa sieltä näppikseltä.
Mä ymmärrän tuomisemisen täysin tässä asiassa, en oo vielä nähnyt sun vastaavan miksi sun on ok tavata tää poitsu treffien merkeissä miehes selän takana odottaen että siitä syntyis jotain niin vakavaa että olis sukulaisillekin selittämistä, mutta miksi mieheltäs ei olis ok käyttäytyä samalla tavalla. Mikä erivapaus sulla on tässä asiassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29564826:
No ei varmaan kiinnostanut niin, kun ei tollasta kuulu kysyä ihmiseltä, vähemmästäkin hämmentyy. :D Mitä ihmettä sä oikein odotit hänen vastaavan?
Ai no mä kysyn yleensä lähes kaiken ja sillä tavalla oon pärjännyt kohtuu hyvin ;) Mutta toki sä voit olla enempi kiinnostunut vaikka säästä tavatessasi kiinnostavan jätkän.
 
Mä ymmärrän tuomisemisen täysin tässä asiassa, en oo vielä nähnyt sun vastaavan miksi sun on ok tavata tää poitsu treffien merkeissä miehes selän takana odottaen että siitä syntyis jotain niin vakavaa että olis sukulaisillekin selittämistä, mutta miksi mieheltäs ei olis ok käyttäytyä samalla tavalla. Mikä erivapaus sulla on tässä asiassa?
Ei olekaan ja tiedän et teen väärin mut toisaalta järki sanoo ettei se olis mun tyylinen anyway eikä tää ole kuin lähetystyöntekijä-paran tapaaminen. :D Vahinko vaan et hän on hyvännäköinen mut ei sillä pelkästään pitkälle pötkitä..
 
huuto naurua
Sulla on usein aika tuomitsevia kommentteja :/ Ehkäpä ihmiset yhdistää sun nikin niihin sun aiempiin kommentointeihin, ei kannata ihan mitä tahansa oksentaa sieltä näppikseltä.
"ei kannata ihan mitä tahansa oksentaa sieltä näppikseltä"

En voi olla ainut jonka mielestä tuo on todella todella huvittava kommentti näissä olosuhteissa, en vaan voi.
 
säpäle harmaana
Ai no mä kysyn yleensä lähes kaiken ja sillä tavalla oon pärjännyt kohtuu hyvin ;) Mutta toki sä voit olla enempi kiinnostunut vaikka säästä tavatessasi kiinnostavan jätkän.
Täytyy kyllä myöntää, että minäkään en oikein tajua, mitä tuolla kysymyksellä tarkoitit? Kuvittelitko, että jos olisitte tavanneet ovensuussa ettekä kadulla, olisitte keskustelleet eri asioista ja eri sanoilla? Ja jos kuvittelit, miten kuvittelit miehen tämän asian selittävän?
 
  • Tykkää
Reactions: jennie14 ja trolli
yök mikä tyyppi
Mutta hän sitä ehdotti ja pyysi eikä näistä tavallisia treffejä saa, ellei hän anna sitä mahdollisuutta meille, koska tuohan on hänen työtään. :/ Hän pyytelee kadulta naisia (ties kuinka monta naista jo tapaillut) lunkisti keskustelemaan "kirkkoasioista" joita en kyllä hänen suustaan kuullut :O Jännä tyyppi :saint:
Mä en kestä. :headwall:
 
yök mikä tyyppi
Saa olla, en välitä, että hän periaatteessa tapaa mut sen käännytyksen varjolla, koska mitä mä häntä kuuntelin ja ymmärsin, sain kuvan että
a) hän haluaa tutustua kaupunkiin ja kokea kaikkea uutta
b) Saada uusia kavereita
c) JA me oltiin samanhenkisiä, näin hänestä että hän oli yllättynyt positiivisesti.

Erilaiset arvot on todella aika oleellinen asia, mutta jos hän elää suhteellisen länsimaalaista elämää niin ei ole ongelma. Siis JOS meistä jotain joskus tulisi :D
Toistan: Mä en kestä. :headwall:
 
Peyote
Ehkä se ei tajunnut sitä sun kysymystä? Meinaan kun ei se suomeksikaan oo sellainen et siitä tajuis et mihin oikeen pitäs vastata. Niinku oisit kämpillä ja se tulis että pimpom ja sanois...? Vaikka että terve?
 
yök mikä tyyppi
Se on joko minä tai tuo lahko. 8) Ja hänen valinta tulee olee helppo, trust me ;) Voin hyväksyä teidät kaikki fb-kamuiksi jos päädytään yhteen. :flower:

Vakavasti puhuen mä rukoilen et hän on yhtä sympaattinen komistus mitä siinä kadulla ja uskon 85 prosenttisesti et hän kiinnostuu musta naisena EIKÄ mahdollisena kirkkolahjoittajana.
Mun on ehkä pakko viel sanoa tää kolmannenkin kerran. Mä. En. Kestä. :headwall:
 
säpäle harmaana
Ei olekaan ja tiedän et teen väärin mut toisaalta järki sanoo ettei se olis mun tyylinen anyway eikä tää ole kuin lähetystyöntekijä-paran tapaaminen. :D Vahinko vaan et hän on hyvännäköinen mut ei sillä pelkästään pitkälle pötkitä..
No niin tässähän se taas tuli. Puhut asiasta ikään kuin sinulla olisi päämissiona tässä mennä kuuntelemaan jumalan sanaa ja sattumalta se puhuja on tämä mies. Totuushan kuitenkin on, että sinua ei pätkääkään kiinnosta se jumalan sana eikä mikään muu, kuin se itse mies.
 
kahvikirahvi
Ei olekaan ja tiedän et teen väärin mut toisaalta järki sanoo ettei se olis mun tyylinen anyway eikä tää ole kuin lähetystyöntekijä-paran tapaaminen. :D Vahinko vaan et hän on hyvännäköinen mut ei sillä pelkästään pitkälle pötkitä..
No miksi sitten teet? Siksi että se kundi on hyvännäköinen? Ja rupisammakkoko siellä kotona sitten odottaa jos oot lähdössä kenen tahansa komistuksen matkaan miettimättä kahta kertaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29564872:
Täytyy kyllä myöntää, että minäkään en oikein tajua, mitä tuolla kysymyksellä tarkoitit? Kuvittelitko, että jos olisitte tavanneet ovensuussa ettekä kadulla, olisitte keskustelleet eri asioista ja eri sanoilla? Ja jos kuvittelit, miten kuvittelit miehen tämän asian selittävän?
Mä olin niin häkeltynyt ja lopussa mietin et siis kenet mä ees oon tapaamas? Kuka sä olet? No en noin sanonut mut toki kysyin et kun kuitenkin hänen kuuluis puhua uskostaan niin mitä hän sanoisi jos tulisi mun ovelle? Sama kai se onko ovella vai missä, työtään hän suorittaa.
 
Ei tuollaanen oo hyväksyttävää. Ihastua voi, mutta on sitte eri asia miten jutun hoitaa. Asiallinen ja moraalisesti oikia tapa on vain yrittää unohtaa koko asia eikä todellakaa pyri tapaamaan toista osapuolta. Tuollaanen treffien sopiminen ja sillä tavalla ihastuksen ruokkiminen ei oo mun mielestä parisuhteeseen kuuluvaa ja helvetti olis irti jos mulle oma kumppani tekis noin.
Tai sitten toinen vaihtoehto on vetää se johtopäätös, että tän ihmisen kanssa en luultavasti pysty olemaan parisuhteessa koko loppuelämääni, ja päättää se nykyinen suhde. Jos noin tolkuttoman helpolla ihastuu, ja tuntee halua viedä juttua eteenpäin.

Joka tapauksessa jompi kumpi.
 
minänen
Mitämitämitä? Vähän teen töitä välillä, niin mitä tässä on taas tapahtunut? Ihmiset "eivät ole samanlaisia joka puolella maailmaa". Joko sä ehdit unohtaa, että se mies elää sen uskonnon sääntöjen mukaan. Just niiden, joita säkin olet kauhistellut. Te ette ole samanlaisia, vaikka sattuisitte smalltalkatessa naurahtamaan samalle asialle.
 

Yhteistyössä