Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

kjuioptry
"lyttäätte nuoren naisen" huoh, ihan ku kukaan muu täällä ei olis nuori. itelläni sentään kaks pientä lasta ja järki päässä, hg:n ikäisenä odotin jo esikoistani. ihmettelen tollasta teinidraamaa oikeesti, eikös tollaset elämänvaiheet käyty jo yläasteella? mutta ei, täällä sitä tollasta elämää elää lastensuojelutyön parissa sijaisuuksia tekevä "aikuinen" ihminen...
 
Ymmällään
Eksyin lukemaan Kaksplussan keskustelupalstaa ja oikeastiko on olemassa kaltaisianne ihmisiä... Istua nyt päiväkausia koneella jauhamassa tällaista paskaa. Säälittäviä ihmisiä!

Eikö teillä ole elämää?

Viimeisellä sivulla tapellaan siitä, onko joku "harmaana" oleva oikeasti ap. Voi elämän kevät.
 
miuku86
Olkoon nyt nuori tai vanha, aikuinen kuitenkin!!On tuonut itsestään esille asioita julkiselle keskustelupalstalle,jossa niitä kyllä voidaan ihan suorin sanoin myös ruotia. Jos ei hyvä kasvatus oo menny tän daamin omaan pääkoppaan pienenä perille,niin kyllähän siitä vanhempana sitten joutuu kuulemaan, valitettavasti.esim. Toisten kunnioitus..?-perheessä? -Parisuhteessa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmällään;29562888:
Eksyin lukemaan Kaksplussan keskustelupalstaa ja oikeastiko on olemassa kaltaisianne ihmisiä... Istua nyt päiväkausia koneella jauhamassa tällaista paskaa. Säälittäviä ihmisiä!

Eikö teillä ole elämää?

Viimeisellä sivulla tapellaan siitä, onko joku "harmaana" oleva oikeasti ap. Voi elämän kevät.
Luit itsekin koko ketjun?
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
tjaah
Joensuun Häppis on kyllä melkonen Hahmo, vetää jo vertoja naapurikaupunki Imatran Antskulle.

(Yhtä hahmoja molemmat, kai kaikki järkevät ovat sen jo tajunneetkin... viihdettä viihdettä. Mutta kaiketi sitä jollain on tarve uskoa että se Antskukin on oikeesti Imatralta eikä mikään jussivatanen).
 
Owl
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmällään;29562888:
Eksyin lukemaan Kaksplussan keskustelupalstaa ja oikeastiko on olemassa kaltaisianne ihmisiä... Istua nyt päiväkausia koneella jauhamassa tällaista paskaa. Säälittäviä ihmisiä!

Eikö teillä ole elämää?

Viimeisellä sivulla tapellaan siitä, onko joku "harmaana" oleva oikeasti ap. Voi elämän kevät.
No, nyt kun kysyit, niin minulla on ainakin luppoaikaa sen verran, että ehdin hyvin perse homeessa seurata saippuaa.
Yritin jo järkeä puhua, mutta kun ei nappaa, niin seurataan sitten ja järkytytään.
En kyllä haukkumaan lähtisi, mutta silti paheksun, että oma mies ei ole tietoinen.hyh hyh.
 
Noniin ystävät :p Kiitti vinkeistä, mutta en kyllä käsitä miten jonkun vainoharhaisuus voi mennä noin yli, että kuvittelee mun kommentoivani OMAAN ketjuun harmaana :D :D Haha, erikoisia tyyppejä täälläkin seikkailee.

Anyway huomenna se olisikin olevinaan, että nähdellään sen poitsun kanssa.. Aika outoa kun ei tosiaan tiedä mitä odottaa, mutta menen sinne kyllä takki auki, koska tää tilanne on niin kummallinen. Se sitten joko vie mut kirkkoon tai pyöritään ja kahvitellaan keskustassa :)
 
säpäle harmaana
Mä EN olisi valmis luopumaan miehestäni,enemmin kuolen kun menettäisin hänet. Meillä tuon pojan kanssa ei ole mitään tapahtunut, muuta kuin pientä kiinnostusta ja tapaaminen jonka hän ehkä jopa tekee kaikkien pysäyttämiensä ihmisten kanssa. :O Joten turha sun on noin sanoa.

Jos tapahtuisi jotain on tilanne se, että paljastan kaiken miehelleni ja käydään kunnon keskustelu tästä nykytilanteesta jossa en näe häntä kuin iltaisin ja odotan vain kokoajan.
Mutta et voi jättää yksiä treffejä randomin mormonipojan kanssa väliin?
 
  • Tykkää
Reactions: jennie14
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29564115:
Mutta et voi jättää yksiä treffejä randomin mormonipojan kanssa väliin?
Elämä ei ole mustavalkoista, en usko että kovinkaan moni suhteen jokaisessa vaiheessa (meillä vasta avoliiton "opettelu" vaihe) kieltäytyisi epämuodollisesta treffikutsusta, kun tosiaan hänen kanssaan meistä voi tulla hyvät kaverit ja thats it. Itse oon joustanut ja PALVELLUT niin paljon, siis kirjaimellisesti palvellut poikaystävääni että hän tuskin edes pärjäisi keskenään :D
 
säpäle harmaana
Miksi se on näin kova tabu että suhteessa voi tuntea ihastumista ja esimerkiksi työelämässä tai muussa elämässä silti joutuu kohtaamaan tämän ihastumisen kohteen? Onhan sekin väärin jatkaa minkäänlaista kanssakäymistä, vaikka olosuhteiden pakosta se olisi suotavaa. Sitä paitsi niin kauan kun itse tarkoitus ei ole treffit tai mitään ei tapahdu, niin ei se ole pettämistä! Tässähän on kyse mormoonin käännyttämistapaamisesta muodollisesti, ja sen sitten näkee onko mtn muuta :D
Miten minä en näe tässä nyt sitä joutumista ja olosuhteiden pakkoa? Käsittääkseni ihan omasta vapaasta tahdostasi olet sinne treffeille menossa.
 
Elämä ei ole mustavalkoista, en usko että kovinkaan moni suhteen jokaisessa vaiheessa (meillä vasta avoliiton "opettelu" vaihe) kieltäytyisi epämuodollisesta treffikutsusta, kun tosiaan hänen kanssaan meistä voi tulla hyvät kaverit ja thats it. Itse oon joustanut ja PALVELLUT niin paljon, siis kirjaimellisesti palvellut poikaystävääni että hän tuskin edes pärjäisi keskenään :D
Montako niitä on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29564139:
Miten minä en näe tässä nyt sitä joutumista ja olosuhteiden pakkoa? Käsittääkseni ihan omasta vapaasta tahdostasi olet sinne treffeille menossa.
Mutta hän sitä ehdotti ja pyysi eikä näistä tavallisia treffejä saa, ellei hän anna sitä mahdollisuutta meille, koska tuohan on hänen työtään. :/ Hän pyytelee kadulta naisia (ties kuinka monta naista jo tapaillut) lunkisti keskustelemaan "kirkkoasioista" joita en kyllä hänen suustaan kuullut :O Jännä tyyppi :saint:
 
kahvikirahvi
Elämä ei ole mustavalkoista, en usko että kovinkaan moni suhteen jokaisessa vaiheessa (meillä vasta avoliiton "opettelu" vaihe) kieltäytyisi epämuodollisesta treffikutsusta, kun tosiaan hänen kanssaan meistä voi tulla hyvät kaverit ja thats it. Itse oon joustanut ja PALVELLUT niin paljon, siis kirjaimellisesti palvellut poikaystävääni että hän tuskin edes pärjäisi keskenään :D
Vau, mistä mäkin löydän tommosen supertyttöystävän jonka kanssa opettelen asumaan yhdessä ja hupsheijakkaa, sitten en enää pärjäiskään itekseni.
 
kahvikirahvi
Mutta hän sitä ehdotti ja pyysi eikä näistä tavallisia treffejä saa, ellei hän anna sitä mahdollisuutta meille, koska tuohan on hänen työtään. :/ Hän pyytelee kadulta naisia (ties kuinka monta naista jo tapaillut) lunkisti keskustelemaan "kirkkoasioista" joita en kyllä hänen suustaan kuullut :O Jännä tyyppi :saint:
Mitäs kun se varmaan pysäyttelee miehiäkin, onkohan se salaa homo? Tai bi? Tai jos se pysäyttää naisia ettei kullinhimo käy vastustamattomaksi :rolleyes:
 
säpäle harmaana
Mutta hän sitä ehdotti ja pyysi eikä näistä tavallisia treffejä saa, ellei hän anna sitä mahdollisuutta meille, koska tuohan on hänen työtään. :/ Hän pyytelee kadulta naisia (ties kuinka monta naista jo tapaillut) lunkisti keskustelemaan "kirkkoasioista" joita en kyllä hänen suustaan kuullut :O Jännä tyyppi :saint:
No treffitoive sinulla tuossa kuitenkin on pelkästään mielessä. Vai väitätkö nyt ihan tosissasi, että olet menossa jotain Jumalan sanaa kuuntelemaan? Menisit paikalle, vaikka tyyppi ei itse pääsisikään paikalle, vaan lähettäisi jonkun kaverinsa tilalleen?
 
Vau, mistä mäkin löydän tommosen supertyttöystävän jonka kanssa opettelen asumaan yhdessä ja hupsheijakkaa, sitten en enää pärjäiskään itekseni.
No mun anoppi vain sano viimeks käydessään meillä et "palvelu pelaa" kun laittelin miehen varusteita kuivumaan ja kiikutin kahvia olkkariin, mitä mä en edes huomaa kun jatkuvasti teen toisen puolesta lähes kaiken.
 
kahvikirahvi
No mun anoppi vain sano viimeks käydessään meillä et "palvelu pelaa" kun laittelin miehen varusteita kuivumaan ja kiikutin kahvia olkkariin, mitä mä en edes huomaa kun jatkuvasti teen toisen puolesta lähes kaiken.
Siis, pyykin kuivamaan laittaminen ja kahvikupin ojentaminen on niin hyvää palvelua että mies ei pärjää ilman sua enää? Okei :D
 
  • Tykkää
Reactions: jennie14
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29564180:
No treffitoive sinulla tuossa kuitenkin on pelkästään mielessä. Vai väitätkö nyt ihan tosissasi, että olet menossa jotain Jumalan sanaa kuuntelemaan? Menisit paikalle, vaikka tyyppi ei itse pääsisikään paikalle, vaan lähettäisi jonkun kaverinsa tilalleen?
Jees, toive on tutustua paremmin ja tuntuu tosi ihanalta päästä näkee hänet... Eikö muilla tule ikinä vastaavia fiiliksiä`? Siis vaikka työelämässä, harrastuksissa?
 

Yhteistyössä