Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Tää ketju on täynnä tärkeileviä, nenäkkäitä, näsäviisaita ja koppavia akkoja, joista yksikään ei ole juttujen perusteella minun makuuni! Miehillä vastaavanlainen keskustelu olis varmaan sujunu näin:

~"Eilen tuli joku hyvännäkönen uskovainen muija juttelee, vaikka olin tosi krapulaisen näkönen..haluais nähä mut uudestaan. Aijai, mitähä muija tuumais sellasesta"

-"Nii. En tiiä"

~"Mm. Emmä viitti sitä nähä, ei viitti riskeeraa jos muija saa selville ni ei jaksa sitä sotaa"

-"Jep"

urpo87: "No tottakai meet tapaa sitä kissaa, ei emäntäs tartte tietää mitää ja pientä hauskanpitoo hei!"

~"Ääh, emmä viitti. Lähetää pelaa kavereiden kaa, moi!"
Juurikin noin :D

Mutku... Me naiset tykätään analysoida asioita ja monimutkaistaa niitä aina vähän lisää.. =D
 
Katsos kun siihen "fraasien osaamiseen", mitä peräänkuulutat, kuuluu se, että osaa ne fraasit (ja näinollen prepositiot, edes niin, ettei vahingossa yhdistä kahta eri fraasia yhdeksi). :D Sinä onnistuit sössimään sen jo kahdessa lauseessa. :D
En yhdistäisi puheessa vaan tuossa lyhensin enkä lisännyt kysymyssanaa enää toiseen lauseeseen ja muutenkin kirjoitin sen ihan pikaisesti, kun tässä on "vastassa" vain supisuomalaisia palstamammoja ja wannabemammoja :)
 
En yhdistäisi puheessa vaan tuossa lyhensin enkä lisännyt kysymyssanaa enää toiseen lauseeseen ja muutenkin kirjoitin sen ihan pikaisesti, kun tässä on "vastassa" vain supisuomalaisia palstamammoja ja wannabemammoja :)
Mistä päättelet, että täällä on vastassa "vain supisuomalaisia"? Taidan tietää, että täällä on paljon ulkomaalaisempia kuin sinä aika monta :)

ja säkin taidat olla ihan supisuomalainen.
 
Professional Griefer
Niin varmasti.. Mä turhautuisin ja muuttaisin vaikka ruotsiin helpomman kielen perässä. :D Aika vaikeaa jos ei pysty sen paremmin ilmaisemaan itseään, mutta kyllähän niinkin pärjäilee :)
.. niin no mä meinasin sitä, että kun vastassa ei ole natsimaisesti kieliopista kitisevä puhetoveri, niin meidänkin ulkomaalaiset työntekijät ovat oppineet puhumaan suomea todella hyvin.
 
hormonit mormonillakin
No toi "täydellinen englanti" on aika häilyvä käsite. Suomalaisille se on kieliopillisesti virheetöntä, akateemista chattia, jossa prepositiot on just ja natiiveille se on sitä, että ymmärtää toista.

Mun mies on kasvanut Amerikassa, ja sitä ei mikään muu vituta enemmän, kuin suomalaisten pyrkimys kieliopillisesti täydellisyyteen, kun puhutaan puhutusta kielestä.
Ja toinen ääripää, joka on nykyään ehkä vielä yleisempi, on jotain txt speakia ja Teenglishiä vääntävät aikuiset suomalaiset. Ihan hirveää kuunneltavaa, kun parikymppinen suomalainen mies puhuu pissiskielen englantilaista vastinetta. Tosi "nativea" - jos tavoitteena on kuulostaa 12-vuotiaalta "nativelta". Ei sitä shittiäkään kannata joka väliin viljellä ainakaan tuntemattomille, siitä syntyy vähän, noh, WT-vaikutelma, eikä mieskään varmaan tykkäisi niin ei-kukkaismaisesta kielenkäytöstä :D
Mutta joo, joku mainitsikin Sinisulan.
 
tituleeraaja
Kiitos, häpäri! Menee aina vaan hulvattomammaksi, en oikeesti muista milloin olisin nauranut maha kippurassa 49 sivun verran... Tää on niiiiin parasta!! Hyvin sä vedät, ei voi muuta sanoa. (Ja nyt niinku ihan oikeesti - LIKE FOR REAL- jos tämä ei ole provo niin olen syvästi pahoillani puolestasi :ashamed: )
 
sähköpaimenkoira harmaana
Jos ne map-kundit on vaaleita, ne voi olla vaikka suomalaisten maahanmuuttajien jälkeläisiä?

Onko kukaan koskaan miettinyt mistä jenkkilään kuuluisia näyttelijöitä sekä korkeille paikoille pääseviä liittovaltion viranhaltijoita löytyy? Lisäksi vailla jokamiehenoikeuksia olevaan, räikeiden eriarvoisuuksien jenkkilään muuttaminen osoittaisi juuri sellaista käytännön pöljyyttä, joka on edellytyksenä mm. uskontoihin hurahtamiseen.

Miten mormonien moniavioisuus muuten toimii? Onko jossain ehdoton kielto, ettei naisella voi olla useampaa miestä? Ap, ap:n mies ja se jenkkikundi voisivat kai olla kolmistaankin.....?
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Ja toinen ääripää, joka on nykyään ehkä vielä yleisempi, on jotain txt speakia ja Teenglishiä vääntävät aikuiset suomalaiset. Ihan hirveää kuunneltavaa, kun parikymppinen suomalainen mies puhuu pissiskielen englantilaista vastinetta. Tosi "nativea" - jos tavoitteena on kuulostaa 12-vuotiaalta "nativelta". Ei sitä shittiäkään kannata joka väliin viljellä ainakaan tuntemattomille, siitä syntyy vähän, noh, WT-vaikutelma, eikä mieskään varmaan tykkäisi niin ei-kukkaismaisesta kielenkäytöstä :D
Mutta joo, joku mainitsikin Sinisulan.
Mä just vihaan sunkaltaisia tärkeilijöitä jotka miettii joka sanakäänteessä että miltä kuulostan ja huumoriahan EI SAA käyttää ja viljellä :LOL: Pitää olla sivistynyt ja korrekti, mieluiten kokoajan. No kuules, mä en ole : ) Enkä halua olla.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;29561209:
Jos ne map-kundit on vaaleita, ne voi olla vaikka suomalaisten maahanmuuttajien jälkeläisiä?

Onko kukaan koskaan miettinyt mistä jenkkilään kuuluisia näyttelijöitä sekä korkeille paikoille pääseviä liittovaltion viranhaltijoita löytyy? Lisäksi vailla jokamiehenoikeuksia olevaan, räikeiden eriarvoisuuksien jenkkilään muuttaminen osoittaisi juuri sellaista käytännön pöljyyttä, joka on edellytyksenä mm. uskontoihin hurahtamiseen.

Miten mormonien moniavioisuus muuten toimii? Onko jossain ehdoton kielto, ettei naisella voi olla useampaa miestä? Ap, ap:n mies ja se jenkkikundi voisivat kai olla kolmistaankin.....?
Se on semmosta patriarkaalista moniavioisuutta, että kyllä naisen on oltava ehdottoman uskollinen. Ja naisia pitää avioliitossa olla yhden miehen alamaisina siksikin kun haetaan maksimaalista sikiämistä---> paljon Moronin seuraajia.
 
Kiitos, häpäri! Menee aina vaan hulvattomammaksi, en oikeesti muista milloin olisin nauranut maha kippurassa 49 sivun verran... Tää on niiiiin parasta!! Hyvin sä vedät, ei voi muuta sanoa. (Ja nyt niinku ihan oikeesti - LIKE FOR REAL- jos tämä ei ole provo niin olen syvästi pahoillani puolestasi :ashamed: )
No se on kiva jos on noin hauskaa, eihän tämä sen vakavempaa olekaan ainakaan vielä, ja jos realisteja ollaan niin tuskin tulee olemaankaan.. Vaikka kieltämättä ihana ajatuskin jos sydänystäviä (mun unelmissa sydänkäpysiä) meistä tulis =)
 
Ei hyvä jumala :LOL:
Missähän BNP:n vaalitoimistolla sä olet sen välivuotes viettänyt, jos tämä on sun määritelmä nativelle?!
Jos henkilö on asunut pikkuvauvasta saakka tietyssä maassa niin kyllä hän hallitsee tämän kielen täydellisesti. Lapsi pystyy vaikeissa olosuhteissa oppimaan myös kielikylpy menetelmällä toisen kielen yhtä vahvaksi mitä äidinkieli. Ei se ole riippuvainen oikeastaan muusta kuin kielen riittävästä harjaantumisesta eli ajasta.
 
hormonit mormonillakin
Jos henkilö on asunut pikkuvauvasta saakka tietyssä maassa niin kyllä hän hallitsee tämän kielen täydellisesti. Lapsi pystyy vaikeissa olosuhteissa oppimaan myös kielikylpy menetelmällä toisen kielen yhtä vahvaksi mitä äidinkieli. Ei se ole riippuvainen oikeastaan muusta kuin kielen riittävästä harjaantumisesta eli ajasta.
Ei liity asiaan mitenkään. Kommentoin sitä, että mielestäsi mixed-race ei voi olla Briteissä "native". Aikamoinen, öh, äärimielipide.
 
miuku86
Tuksu kirjoitteli muinoin myös muina henkilöinä palstoilla kehumassa itseään, tuksulla täydellinen enkku ja alansa ammattilainen, jenkkimiehet rakastuivat..jnejne. ja kaikkihan meistä tietää, että Tuksu on juuri sitä miksi hän itseään kuvaili?oma peilikuva voi joskus kertoa karua tarinaa, jota et halua kohdata? helpompi elää Unelmissa;)
 

Yhteistyössä