Vaihtelee kieltämättä fiilikset, kun hyvin moni on varoitellut heidän erittäin tiukasta kulttuuristaan ja että muuta kiinnostuksenkohteita (ja normaaleja tunteia) heillä EI voi olla :O Miten mulla ei tullut sellainen fiilis tippaakaan siinä hänen kanssaan höpötellessä? Miksi hän oli kiinnostunut aivan muista asioista? Miksi hän ei edes vaivautunut vastaamaan kun kysyin et mitä jos olisin nyt kämpillä ja hän tulisi pimpottaa niin kuin normaalisti työssään , että mitä hän sanoisi? Eipä paljoa kiinnostanut avata aihetta!! Vaan kysyi kokoajan mitä tykkään tehdä, missä mun koulu ym. Se toinen mutisi siinä vieressä välillä jotain heidän kutsumuksestaan.. mut lopulta me puhuttiin sen äijän kaa kun oltaisiin täysin kahdestaanMä olen ihan sekaisin ( enkä taida olla ainut). En saa mitään selvää nyt happygirl haluatko olla ystävä, enemmän, et mitään jokatoinen viesti on et ei tästä mitään tule ja kohta sitten ootte pari suurinpiirtein... Mut lykkyä pyttyyn tyttö! Ihailtavaa tuo sun itsevarmuus jos ei muuta! jään seuraamaan opcorn: