No kun en oo yhtään miettinyt ja myyjäiset on huomenna :ashamed: . En oikeesti tiedä :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan mielenkiinnosta kysyisin, millaisia hintoja olet ajatellut noille? Tosi hienoja ovat =)
MÄ TIESIN, MÄ TIESIN!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä olen kotoisin Satakunnasta ja mun isoisovanhemmat on aikoinaan muuttaneet Karjalasta Suomeen. Se siis selittää kaikenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko kotoisin Satakunnasta alunperin siis? Tai sitten Karjalasta? Mun käsittääkseni noissa kulttuureissa on vähän samanlaista suuruudenhullua tarjoilua...Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Ei, en mä hullu ole, vaan SUURUUDENhullu . Mulla lähtee AINA mopo käsistä, enkä edes ymmärrä tekeväni liikaa. Jos mulle tulee ihan vaan kaveri käymässä kylässä, niin mä väännän aina useampaa makeaa JA suolaista tarjottavaa. Synttäreillä ja muilla kekkereillä meillä aina pöydät notkuu tavaraa ja mä olen huolissani että tuliko nyt tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä OOT ihan hullu.
En tiedä mikä siinä on. Aina koitan itselleni (ja miehelle) vakuutella että nyt otan rauhallisesti ja teen ihan vaan vähän kaikkea. Ja sitten mun lista alkaa paisua ja lopulta meillä taas pöydät notkuu tarjoiluja. En siis tee sitä mitenkään tahallani, en vaan omaa ilmeisesti lainkaan suhteellisuudentajua.
:flower:
Aika räpellyksiä ne onkin. Hinnoista en vielä tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja s:kortit näytti aika räpellyksiltä ja noi leipomukset kanssa..mutta oletan sinulla olevan hinnat todella alhaalla.
Hahahhaa. Sä taidat olla se joka toi lapsensa myyjäisiin kaupan kuivakakun tai unohti koko jutun?Alkuperäinen kirjoittaja s:kortit näytti aika räpellyksiltä ja noi leipomukset kanssa..mutta oletan sinulla olevan hinnat todella alhaalla.
Siellä on kertakäyttölautanen, joka päälle on pyöräytetty jouluservetti .Alkuperäinen kirjoittaja essi:Mitä ihmettä sulla on siinä piparilaatikon alla? Tuo joku punanen?
Mutta siis hienoja on.
Laita näiden päälle vähän tomusokeria, niin saat ne näyttämään talvisimmilta (ja myyvimmiltä ).Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä just pähkäilinkin sulatetun suklaan ja tomusokerin välillä päätyen jälkimmäiseen kun en jaksa enää alkaa suklaata sulattelemaanAlkuperäinen kirjoittaja Poppeliini:Laita näiden päälle vähän tomusokeria, niin saat ne näyttämään talvisimmilta (ja myyvimmiltä ).Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Muuten olit kyllä ihan kivannäköisiä juttuja tehnyt =)
Jos mä llaitan sulle pullaa postiin, niin se ei kyllä oo enää hyvää perille tultuaan. Sun on ehkä ihan pakko lähteä ajelemaan Paraisille hakemaan herkullista ja tuoretta pullaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:tahtoo pullaa :attn:
Ah, ok. Välttyisköhän sillä sitten siltä pohjan halkeamiselta, joka mulle sattuu aina, kun teen jotain piparirakennelmaa sellofaaniin...Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Siellä on kertakäyttölautanen, joka päälle on pyöräytetty jouluservetti .Alkuperäinen kirjoittaja essi:Mitä ihmettä sulla on siinä piparilaatikon alla? Tuo joku punanen?
Mutta siis hienoja on.
KaksoisolentoniAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Ei, en mä hullu ole, vaan SUURUUDENhullu . Mulla lähtee AINA mopo käsistä, enkä edes ymmärrä tekeväni liikaa. Jos mulle tulee ihan vaan kaveri käymässä kylässä, niin mä väännän aina useampaa makeaa JA suolaista tarjottavaa. Synttäreillä ja muilla kekkereillä meillä aina pöydät notkuu tavaraa ja mä olen huolissani että tuliko nyt tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä OOT ihan hullu.
En tiedä mikä siinä on. Aina koitan itselleni (ja miehelle) vakuutella että nyt otan rauhallisesti ja teen ihan vaan vähän kaikkea. Ja sitten mun lista alkaa paisua ja lopulta meillä taas pöydät notkuu tarjoiluja. En siis tee sitä mitenkään tahallani, en vaan omaa ilmeisesti lainkaan suhteellisuudentajua.