Voi elämä että lähti taas mopo käsistä myyjäisten kanssa :D

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Mari
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä OOT ihan hullu. :)
Ei, en mä hullu ole, vaan SUURUUDENhullu :D :D. Mulla lähtee AINA mopo käsistä, enkä edes ymmärrä tekeväni liikaa. Jos mulle tulee ihan vaan kaveri käymässä kylässä, niin mä väännän aina useampaa makeaa JA suolaista tarjottavaa. Synttäreillä ja muilla kekkereillä meillä aina pöydät notkuu tavaraa ja mä olen huolissani että tuliko nyt tarpeeksi.

En tiedä mikä siinä on. Aina koitan itselleni (ja miehelle) vakuutella että nyt otan rauhallisesti ja teen ihan vaan vähän kaikkea. Ja sitten mun lista alkaa paisua ja lopulta meillä taas pöydät notkuu tarjoiluja. En siis tee sitä mitenkään tahallani, en vaan omaa ilmeisesti lainkaan suhteellisuudentajua.
Olen TÄYSIN samanlainen ja ymmärrän sinua TÄYSIN....:) :) :)

Millipidetär
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Ei, en mä hullu ole, vaan SUURUUDENhullu :D :D. Mulla lähtee AINA mopo käsistä, enkä edes ymmärrä tekeväni liikaa. Jos mulle tulee ihan vaan kaveri käymässä kylässä, niin mä väännän aina useampaa makeaa JA suolaista tarjottavaa. Synttäreillä ja muilla kekkereillä meillä aina pöydät notkuu tavaraa ja mä olen huolissani että tuliko nyt tarpeeksi.

En tiedä mikä siinä on. Aina koitan itselleni (ja miehelle) vakuutella että nyt otan rauhallisesti ja teen ihan vaan vähän kaikkea. Ja sitten mun lista alkaa paisua ja lopulta meillä taas pöydät notkuu tarjoiluja. En siis tee sitä mitenkään tahallani, en vaan omaa ilmeisesti lainkaan suhteellisuudentajua.
Naurattaa oikein kun ole itsekin Satakunnasta ja isoisä tullut Karjalasta ja ihan samanlainen olen vierastarjottavien suhteen, pöydässä on 10 sorttia ja silti mietin kuumeisesti et onkohan tarpeeksi

laiska
Tosi upeita juttuja olet tehnyt! Harmi että ehdit pakkaamaan jo, en oikein saanut käsitystä siitä joulukuusenkoristesysteemistä. Mutta tällä mun käsityötaidolla ja mielikuvituksettomuudella en ois osannut kuitenkaan niitä tehdä vaikka kuva ois ollut kuinka tarkka ;)
Mukavaa myyjäispäivää! :)

s
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:

Naurattaa oikein kun ole itsekin Satakunnasta ja isoisä tullut Karjalasta ja ihan samanlainen olen vierastarjottavien suhteen, pöydässä on 10 sorttia ja silti mietin kuumeisesti et onkohan tarpeeksi
muuten mä kanssa satakunnasta kotoisin ja mummu karjalasta =0)

Oih,ihania piparikoreja :p

Laitatko mulle edes hippusen sun energiasta? Omat on käytetty jo eilen :ashamed: Ja vielä olis vähän raivattavaa ja kakku koristeltavana tuolla kaapissa......

Onneks vieraat tulee vasta klo 15 jälkeen :xmas:

koululla myyjäiset kans vajaan parin viikon päästä...tästä mä saankin hyviä vinkkejä mitä sinne leipoa =) Sä oot kyllä mestari tekijä. Nykyaikana kyllä itse tehyt tekee kauppansa. Itsekkin oon paljon myyjäisiin leiponut ja kaikki on aina mennyt =)
Tein eilen jo arpavoiton myyjäisiä varten...ajattelin että mikä sopis niin eka kuin kutosluokkalaiselle. Ostin ison coca-cola pullon ja sipsipussin ja sellasen ison suklaarasian ja tein sellofaanista paketin. Ajattelin, että eikö se mee kaikenikäsille. Anteeksi kaikki laktoosittomat, gluteenittomat ym...

Turkilmas
Ihania kommentteja laitettu vielä, kiitos :heart: . Laitan kyselijöille vastauksia kunhan illalla kotiudutaan. Nyt täytyy kohta pian lähteä suihkun kautta myyjäisiin. Tänään olen vielä kovalla kiireellä leiponut suklaakakun, 4 pullakranssia ja parikymmentä sämpylää. Nyt saa riittää :D :D.

siis WAU! :flower:

mulle kaikki leipominen, väkertäminen, askartelu on viimeinen puuha mitä osaan/tahdon tehdä. synttäreiden järjestäminen kamalaa kun on pakko edes jotain koettaa tehdä.

muakin kiinnostaa miten meni kaupaksi?

ja ohi aiheen: parainen on ihana paikka.

Yhteistyössä