No
Minä aivan hengästyin.
Voisitko laittaa ensi viikolla vaikka 5,8% tuosta energiastasi tulemaan meille?
Voisitko laittaa ensi viikolla vaikka 5,8% tuosta energiastasi tulemaan meille?
Olen TÄYSIN samanlainen ja ymmärrän sinua TÄYSIN....Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Ei, en mä hullu ole, vaan SUURUUDENhullu . Mulla lähtee AINA mopo käsistä, enkä edes ymmärrä tekeväni liikaa. Jos mulle tulee ihan vaan kaveri käymässä kylässä, niin mä väännän aina useampaa makeaa JA suolaista tarjottavaa. Synttäreillä ja muilla kekkereillä meillä aina pöydät notkuu tavaraa ja mä olen huolissani että tuliko nyt tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä OOT ihan hullu.
En tiedä mikä siinä on. Aina koitan itselleni (ja miehelle) vakuutella että nyt otan rauhallisesti ja teen ihan vaan vähän kaikkea. Ja sitten mun lista alkaa paisua ja lopulta meillä taas pöydät notkuu tarjoiluja. En siis tee sitä mitenkään tahallani, en vaan omaa ilmeisesti lainkaan suhteellisuudentajua.
Naurattaa oikein kun ole itsekin Satakunnasta ja isoisä tullut Karjalasta ja ihan samanlainen olen vierastarjottavien suhteen, pöydässä on 10 sorttia ja silti mietin kuumeisesti et onkohan tarpeeksiAlkuperäinen kirjoittaja Mari:Olen TÄYSIN samanlainen ja ymmärrän sinua TÄYSIN....Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Ei, en mä hullu ole, vaan SUURUUDENhullu . Mulla lähtee AINA mopo käsistä, enkä edes ymmärrä tekeväni liikaa. Jos mulle tulee ihan vaan kaveri käymässä kylässä, niin mä väännän aina useampaa makeaa JA suolaista tarjottavaa. Synttäreillä ja muilla kekkereillä meillä aina pöydät notkuu tavaraa ja mä olen huolissani että tuliko nyt tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä OOT ihan hullu.
En tiedä mikä siinä on. Aina koitan itselleni (ja miehelle) vakuutella että nyt otan rauhallisesti ja teen ihan vaan vähän kaikkea. Ja sitten mun lista alkaa paisua ja lopulta meillä taas pöydät notkuu tarjoiluja. En siis tee sitä mitenkään tahallani, en vaan omaa ilmeisesti lainkaan suhteellisuudentajua.
muuten mä kanssa satakunnasta kotoisin ja mummu karjalasta =0)Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:Naurattaa oikein kun ole itsekin Satakunnasta ja isoisä tullut Karjalasta ja ihan samanlainen olen vierastarjottavien suhteen, pöydässä on 10 sorttia ja silti mietin kuumeisesti et onkohan tarpeeksiAlkuperäinen kirjoittaja Mari:Olen TÄYSIN samanlainen ja ymmärrän sinua TÄYSIN....Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Ei, en mä hullu ole, vaan SUURUUDENhullu . Mulla lähtee AINA mopo käsistä, enkä edes ymmärrä tekeväni liikaa. Jos mulle tulee ihan vaan kaveri käymässä kylässä, niin mä väännän aina useampaa makeaa JA suolaista tarjottavaa. Synttäreillä ja muilla kekkereillä meillä aina pöydät notkuu tavaraa ja mä olen huolissani että tuliko nyt tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä OOT ihan hullu.