~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3

apteekista aina kalliimpia.. mammaksi.fi, kotitesti.fi, babyplus.fi on ainaskin joitain.. et kannattaa vertailla hintoja ja toimitustapoja et mikä miellyttää eniten :) babyplussan testejä oon kuullu kehuttavan, ite käytin kotitesti.fi:n testejä ja meni noin 14e koska mä jouduin käyttää täs kierros varmaan ainaski sen 12 testii ja sittenkää aivan kunnon viivaa en saanu mut kaikki muut merkit kertoo et ovis ois.. mut sen LH huipunkin missaa niin helposti.. eikä sekkään varmaks kerro et ovuloiko..

PLUSSAPUHUREITA :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: ++++++ meil jokaiselle!!

Mammutti-Mamma....kp 18/26-30.....yk3..... 3.toiveissa (1.yht.)
Kuumeilija87......................kp 19/n.30............yk 2......1.toiveissa
Tanjusha82....................kp 21/31...............yk4............3.toiveissa
miracle..............................kp 22/31..................yk3......1.toiveissa
meilinde............................kp 25/33...................yk5......2.toiveissa
Red Dragon........................kp 27/34...................yk8....3. toiveissa

Joo ei tartte laittaa takas, ovis missattiin kyllä niin tyylillä :whistle: et on ihme jos simpat eläis yli viikon.

Siltikään en tajuu tätä kiertoo, nipukka on noussu ylös ja kiinni, silti on kolmena päivänä peräkkäin tullut vaaleenpunasta tuhrua johon on sekottunut valkkaria :snotty: munasarjoja jomottelee ja viiltelee aika ajoin. Tissitkin on kipeentyny..varmaan täti tulossa, mutta tulis kunnolla eikä näin tuhruten :kieh: . Joskus jos tulee tuhrua se on ruskeeta, muta outoa että on nyt vaaleenpunasta. Tosin tänään vaikka pupuiltiin miehen kaa ni ei edes tullut kunnon vuotoa(yleensä tulee jos on menkat alkamas ja harrastaa seksii) tuhruttelu on muuttunu normaalisksi valkoseksi valkkariksi.

Taitaa olla keltahormoonia minulla kehossa liian vähän ja alkaa tuhruttelu viikkoa ennen oikeita menkkoja :| *huoh* pitää vissii taas syödä terolut kuuri. Joskus jouduin 17-vuotiaana syömään yhden kierron verran et mankat tasaantu ku tuhruttelin kokoajan.

Kamut, mä siirsin itteni tuonne 9vkon pinoon, kun testaamisen alan jo alkuviikosta. Että voitte ottaa mut listalta pois.
Ja mulla oli ovistesteinä marketin Fertestit eikä tulkinnassa ollut mitään ongelmia. Selvästi kontrolliviivaa tummempi tuli mun testiviivasta.
Seurailen kyllä tätä teidänkin pinoa ja heittelen ehkä kommenttejakin väliin niin ja peukutan tietysti ;)

pittää vaa täälki selostella ko tuntuu kyl kivalta et oon miltei varma et ehdittiin oikeeseen aikaan hommailla ni on edes mahiksia raskautua :) et iha kaikki toivo ei menny vaiks sinällään tiiän et tuskimpa tärppää nytkää :p

RD: nii.. kai se pitäis munkin olla miettimät koko asiaa :p ei vaa ossaa :D kn on myös suht alhaal ja vähäse auki (kosketan aina sen verta et pikkasen huomaan mut en ronkkimal ronki :p ainaski koitan olla ronkkimat) ja viime kierrossa se taasen ampas het ylös täysin kovaks... mut siihenkää ku ei oo luottaminen :p

ja sit mua sekottaa sekin ku joskus joku kirjoitti et nega kierros kn nous het ylös oviksen jälkeen kovaks ja sit plussakierrossa se kn jäi eka alas ja ol pehmee ja myöhemmin vast nous ylös mut sit taas alas ja on pehmeähkö.. ni sit alkaa jo mielikuvituskin laukata. äh sentäs tätä kuumeilua! :headwall: :D

miracle: En tiiä noista.. Jotenkin on vain parempi, että antaa kn:n olla ihan omassa rauhassa tai sitten vaikka kirjaa kp 1 eteenpäin, että minkälainen on ollut ja pitää kirjaa ja tarkkailee sit sen mukaan.

Pitäis lähtee saunaan.. Rintoja kihelmöi helvetisti. Kui pieniä salamaniskuja..

miracle: Aina pitää toivoa parasta. Mutta enpä usko, että tärppää vieläkään. Asennoidun mieluummin tädin tuloon. Tädin tuloon on joko 5 tai 6 päivää. Riippuu kumman kierron mukaan täti elää..

Mutta nyt käymään saunassa näiden villipetojen kanssa.

mul aristanu oudosti rintoja tännään (tai no nännejä).. tosin ny tuntuu sit taas et ei arista ennee.. oiskoha sit johtunu rintsikoist vain tai jottain.. Mie huusin netistä viis kirjaa, imetykseen ja raskauteen liittyviä :) mielenkiintosia, pittääki huomen alkaa lukemaan mitä niis on :)

Tanjusha: No, täällä odotellaan menkkojen saapumista. Välillä pistelee nivusten yläpuolella vuorotellen molemmil puolil ja rintoja kihelmöi.. Mutta tuskin on mitään raskausoireita.
Sitä vaan alkaa näin loppu kierrosta kuvitella vaikka mitä :ashamed:

mul se aamulämpö ny oli sit 37,28 kainalost ja pepust 37,4 jotain.. Mut siihe sit vaikutti varmaa et kävin eka suihkus.. ni tiä ny sit et oonks ovuloinu vai en.. mut heittäisköhä se pepust noi paljon.. ko ennen ollu 37.. noh, huomen paremmal onnel sit ehk..

Ja kn on ny sit menny ylös ja suht kovaks.. et jospa se ovis ois sit ollukin ja nega kiertohan tästäki tulloo...

Mut sain mie niit vauva-aiheisia kirjoja viis ku huusin netistä :p odotusajasta ja vauvan ruokajutuist jne :p mielenkiintosia kirjoja :)

Yhteistyössä