~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3

Tere tulemasta uudet plussaajat =) Minä sain eilen todella vahvan ovisplussan, mutta mies ei ole tullut vieläkään. Taitaa käydä minu osaltani niin, ettei plussasta ole toivoakaan tässä kierrossa kun ei ole päässy makkarin puolelle oviksen aikaan eikä lähimainkaan sitä :ashamed:
Mies yrittää tulla tänään, mutta taitaa olla liian myöhästä. Kohdunnapukka on kyllä vielä auki ja valkkari on vettä vaan..mahaakin jomottaa..elättelen vielä toiveita et jos saan miehen tänään tänne ni peli ei olis vielä pelattu. Tuntuu kyl olo tosi kurjalta ku jää se plussa saamatta ihan vaan sen takii ettei oo päästy ees yrittää oikeesee aikaa koko vauvaa :kieh: (ja vaikka päästäskii yrittää ni ei se sitä sano et plussa pärähtäis, mutta toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan).
 
tyty86 juu ymmärrän.. voihan hitsi! No toivotaan et ei ois liian myöhäistä vaiks toki ain ois parempi jos vain vois pupuilla jo ennen sitä ni ne simpat oottelis siel munanjohtimes sit munasolua.. no mut ens kierrossa sit jos ei tässä! Miksei se mies sit tule?
 
Kuinka pitkään muutes simpoilla kestää päästä sinne munasolun luo? Niin ja tosta miehestä: Se oli alkuviikon kipeenä(vatsatauti)ja nyt sil on ollu kyytiongelmia. Eli meillä ei ole autoa ja missas aamulla ekan junan.
 
no jo on kumma ko se ei pijä huolta et menis ajois junalle ko kerra ovisaika on!! :LOL: ei vaineee.. mut luulis et pittäis toisaalt huolen et ois ehtinä ko kerra lasta yritättö :p no mut ens kierros sit jos ei ny tärppäiskää.. ja siit en kyl tiiä kui kauan niil simpoilla kestää siin matkas :D

Mä sain ystävänpäivälahjaks miehelt lahjakortin!! Täydellinen kasvohoito 1,5h!! =) :heart: :heart: Se on niin kultanen! Joskus oon puhunaki et pittäis taas men kasvohoitoon. Mut ihanaa ku ny pääsee rentoutuun!!! =)
 
Arvaa oonko kironnu täällä itekseni sitä et se ei oo päässy tulee ja nyt viel toi junan missaaminen. Sen piti saada nääs junalle kyyti ni se kyyti ei kerenny ajois :kieh: prkl!
Vitsi toi sun miehes on huomaavainen.. =) tollaset piristää aina mukavasti..
 
kirjoittelin jo aiemmin mut sit tää sano sopimuksesa irti eikä toiminu koko netti pitkää aikaan :D tai sit vaa menin värinpoistol tekee ja hakee miehelle ystävänpäivälahjan ni en ollu ennee konee :p

Mut harmitus ko se mies ei sit päässy, mut toivotaan et ei ois liian myöhästä viel, onha se et se ovis voi tulla 24-36h kulues plussasta ni jospa viel ois aikaa?
 
Tänään ovistesti näytti jo puolet haaleempaa viivaa..joten taitaa olla turhia ne vauva haaveet tässä kierrossa :ashamed: ja mies pääsee tulee vasta illa jos ylipäätänsä pääsee.. :ashamed: kyllä ketuttaa.. :'( ..voi olla et minut saa poistaa tuolta jännääjien joukosta..mutta ilmottelen tässä et sainko sen miehen vai en..
 
Iltaa! Niin juu meillä on yk 4 menossa! Ja mä päätin täst kierosta unohtaa noi ovis tikut! kokeillaan josko se auttais! Tuntuu vaa et niistäkin mulle ainakin tuli ressiä!! Heh! Nii joo huhuilen täälläkin pinossa Raision äitejä onko? Ollaan viimenen päivä muuttamassa Raisioon ja ystävät olisi ihan tervetulleita!!!
 
PLUSSAPUHUREITA :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: ++++++++ meil jokaiselle!!

Mammutti-Mamma....kp 11/26-30.....yk3..... 3.toiveissa (1.yht.)
Kuumeilija87......................kp 12/n.30............yk 2......1.toiveissa
kirma........................kp 13/27/30...............yk14.........2.toiveissa
Tanjusha82....................kp 14/31...............yk4............3.toiveissa
miracle..............................kp 15/31..................yk3......1.toiveissa
meilinde............................kp 18/33...................yk5......2.toiveissa
Red Dragon........................kp 20/34...................yk8....3. toiveissa
tyty86..............................kp 20/ 28-35..............yk1.....1.toiveissa
 
Seuraavaan päivitykseen saa minut poistaa :ashamed: ..ei se mies päässy tulee..et minun on turha toivoo plussaa tässä kierrossa :'( viimeeks pupuiltu yli viikko sitten, joten ei ne simpat mitään super-siittiöitä ole jotka odottaa munasolua viikkotolkulla..kyllä on huono fiilis..

Nyt taidan siirtyy vähän taka alalle palstalla roikkumisesta, kun menee kuukaus kunnes seuraava ovis on taas ajankohtanen. Jos sillon vaikka pääsis ihan yrittämäänkin ku tää kierto meni iha persiiltee.. :kieh: pitää kehitellä jotai tekemistä jotta aika kuluis nopeempaa..noh mutta eipähän tartte pettyy kun täti tulee kuun lopussa :) tietääpähän jo etukäteen ettei kuumeile turhia!

Plussatuulia teille oikein paljon :whistle:
 
Tytylle reipasta mieltä, teillä on vielä 20 vuotta aikaa saada lapsia :D Jos yhtään lohduttaa.

Mä sain aamulla täydellisen tumman viivan ovistikkuun, elämäni ensimmäinen tikutuskierto! Vähänkö on mieli korkealla =)
Soitin miehellekin, että töistä sitten viivana kotia, mä täällä oottelen :whistle:
 
eikös sil tytyllä tullu ovisplussa testiin ni ei oikeen vois sit myöhänen oviskaa olla.. mut tsemppiä seuraavaan kiertoon! =)

Toivot. mul tulis ny pian se ovisplussa kun maanantaina pitäs men jyväskylään ja ehk sit viipyä siel muutama pvä.. hemmetti.. saanu testiin pelkkiä haamuja.. millonka seki sit vahvistuis..
 
Moikka! :heart:
Hämmennän vähän soppaa! Noista ovistesteistä..ne kertoo vaan hormoonitason noususta, ei ole tae ovulaatiosta. Ovulaatio voi tapahtua milloin vain vaikka kierto olis suht säännöllinen. Siihen perustuu sekin että ns. varmoja päiviä ei ole vaikka kierron tuntiskin hyvin!
TYTY Älä heitä kirvestä kaivoon!!

Testit on kivoja mutta ei liian "testiperäinenkään" saa olla, vai mitä?
Sanon minä joka luultavasti kokeilee ovistestiä seuraavassa kierrossa! :LOL:
 
Meillä eletään hyvin eri rytmissä joten tuo vauvanharrastelu on hyvinkin harvassa..Ymmärrän hyvin tuon tuskan TYTY! Jotkut kierrot on ollu semmosia että kaksi kertaa kuussa ..ja se on siinä! :/
Oon ihan varma että kyllä se vielä kolahtaa meille kaikille! :heart: :heart:
 
niin mut kyllähä se just kertoo sen hormonitason nousun et millo se ovis tapahtuis vaikkei kerrokaan siit et irtoaaks se sillon.. mut kyl mun ymmärtääkseni se antaa varman tiedon siittä millo ovis tapahtuu jos on tapahtuakseen edes.
 
Mä vielä lisään oman mielipiteeni soppaan...0.2-0.5 asteen aamulämmön nousu kertoo oviksen satavarmasti tapahtuneen!
Mutta siinä vaiheessa kun lämmöt pomppaa on kaikki jo siltä kierrolta menetetty. Mulla lämmöt oli vielä tänä aamuna matalalla, testi näytti ovista, eli vasta kun lämmöt on hinannu ittensä korkeuksiin on ovis ollu. Eli mulla halpa marketin testi ainakin näytti tulevan oviksen ihan oikein =)
 
meilinde, niin niin suuntaa-antava kyllä sen puolesta et kertoo milloin ovis on jos on. Mut eikös sitä silti sanota et testi kertoo sen mut siltikään ei välttämät ovuloi, ku nainen ei ovuloi joka kierrosta. Niin kertoohan se silti sen ajankohdan kun se olis todennäköisin jos nyt ees ovuloi. Ja sit muutoin voi missata sen ovisplussan ku jos 12h se näkyy testissä se LH- huippu.
 
kirma ja juu tuon tiedän kans :) tosin tänää oli iha outo ko menin nukkuu eile vast kolme mais yöl. Heräsin jotai puol kymmene mais ni sillo lämpö oli 35,8 (yleensä aina 36,5) ja sit kävin nukkuu niin heräsin lähelle yhtä niin oli 36.44. Eli nuokin heittelee miten sattuu jos rytmi sattuu meneen sekasin.. eli en usko et ois mitään sitä romahtamist mikä ois ennen ovulaatiota.. ku oviksen jälkee mul o lämmöt yleensä aina 36,9 kieppeillä.
 

Yhteistyössä