~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3

Voi pojat,nii aikasii heräsit..mie vedin unta vielä siihe aikaa iha täysii :) Pitäs lähtee kissa viemää sterilisaatioon ja toinen katti rokotukseen puolilta päivin. tyttökissa on ruvennu kuseksimaan joka hemmetin paikkaan ni pakkohan se on leikkuuttaa.
Olikos se nii, et jos tänään saan vahvan plussan ni 24-36h sisäs tapahtuu ovis? Olen kuullu et sanotaan, että olis paras aika pupuilla 12h kuluttuu ovisplussasta? Toiset taas sanoo et heti vaan makkarin puolelle? Ite kyl ajattelin heti käydä tänään "hommiin"kun saan miehekkeen kotia.


 
Kuulin vain, että inseminaatio tehdään vuorokauden kuluttua plussasta..et kaiketi se ovis on sit heti seuraavana päivänä(mietin siis tota oikeeta aikaa seksiin, en tuota inseminaatiota..heh). Oli miten oli, parempi olla makkarin puolella jo etukäteen :)
 
nii no en tiiä sitten.. voihan se olla.. mut voisko olla et sit oisit myöskin ku kuullu tuosta asiasta niin jos onki ollu joku yksittäinen tapaus jossa simpat eläny esim just vain vrkauden? Mut miten vain, mä aion hommailla joka pvä :D Paitti huomen tulee vähä taukoa ko käyn jkl, mut kerkee sitä kyl kaiketi silti illal :D
 
PLUSSAPUHUREITA :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: ++++++ meil jokaiselle!!

Kuumeilija87......................kp 8/n.30............yk 2......1.toiveissa
kirma........................kp 9/27/30...............yk14.........2.toiveissa
miracle..............................kp 11/31..................yk3......1.toiveissa
meilinde............................kp 14/33...................yk5......2.toiveissa
Red Dragon........................kp 16/34...................yk8....3. toiveissa
tyty86..............................kp 16/ 28-35..............yk1.....1.toiveissa
 
Eli listaan: yk14, kp 9/27-30, 2:sta toivotaan!

Tai oikeastaan virallisesti pikkukakkonen on jo enkelinä tuolla jossain ja pikkukolmosta kuumeillaan.
Ennen en viikkopinoissa ole pyörinytkään, tämä on uutta minulle!
Tässä kierrossa apuna on raskaan sarjan poppakonstit greippimehu vielä tän viikon ja ens viikolla meinasin vaihtaa tissuttelun punaviiniin. Tikuttelut aloitan huomenaamulla (ajatelkaa, elämäni ensimmäistä kertaa) ja alkukierrosta on jo clomit napsittu (lääkärin kielloista huolimatta, mutta mitäs on toinen lääkäri kirjottanut reseptin :LOL: ).
Eli aivan satavarmana aion raskautua tästä kierrosta, muuta en suosta ajattelemaankaan :whistle:. Jonkun lääkäri oli kertonut positiivisen ajattelun tepsivän!
Vielä tässä vaiheessa kuuta lista näyttää olevan melko lyhyt, toivottavasti kanssasiskoja ilmaantuu lisää mukaan. Ja (*haikeana huokaa*) teillä piinailut on vielä niin alussa..Alkuinto on ihanaa :p . Mutta uskokaa huviksenne, puhtia täällä vielä vanhallakin riittää :saint:
 
Hienoa et saadaan liittyjiä joukkoon lisää! =) Ei vain taida viel kympin jännääjiä nii useit olla ku nii alkukiertoa itellääni sinällään ku ei viel ovistakaan viikkoon varmaa :p mut tervetuloa mukaan ja ny kyl plussataan!!! :kieh:

*muoks, nii ja kirma haluakko et pistän kolmatta toiveillen vai kuinka?
 
Ei se mies tullu tänäänkää, se on kipeenä :ashamed: ..minun tuuria..eikä ovis oireitakaan oo mailla eikä halmeilla :snotty: valkkari on ku vettä(tulee tosi niukasti sitäkin) oon tainnu muuttuu rusinaksi tuolta alhaalta :p ovistikkukin näyttää vaan negaa..jotenkii tuntuu et tuleekohan koko ovista tässä kierrossa. Kun miettii et nyt kp16 ja ovisesta ei tietoakaan.Sit kun saa sen ovisplussan niin siihen pitää lisää 14vrk jonka kuluttua menkkojen pitäis alkaa ni rupee toi kierto olee kohta jo sitä luokkaa et 35pv ei riitä :eek:
 
Tänään tuli vahva ovisplussa testiin =) jee..mutta mies on edelleen kipeenä :ashamed: eikä oo täällä..pahalta näyttää et taitaa tää kierto mennä harakoille..oi voi :(
Sano se ukko et saattaa tulla, mut aika heikolta näyttää. Taitaa tän kuun plussa jäädä vaan haaveeks.. :|
Aika hassua kyllä et nyt pärähti plussa vaikka ei limoja ole eikä mahaakaan oo juilinu yhtään..outoa..eilen oli vielä selvä nega testissä ja tänää mitään varottelematta pärähti ovisplussa :)
 
Iltaa! Änkeenpä itteni tänne... Juu 10 viikko ja jännät paikat! Paitsi täällä tää alku kierto menny haarakoille ku ollaan sairastettu koko porukka tuo ihana vatsatauti! Mut nyt paranemaan päi ja ei ku peitonheiluttelua vaan koko loppu kierto! Elikkäs nyt menossa kp11/31 ja kolmashan se olisi haaveissa!
 
PLUSSAPUHUREITA :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: ++++++++ meil jokaiselle!!

Mammutti-Mamma....kp 9/26-30.....yk3..... 3.toiveissa (1.yht.)
Kuumeilija87......................kp 10/n.30............yk 2......1.toiveissa
kirma........................kp 11/27/30...............yk14.........2.toiveissa
Tanjusha82....................kp 12/31...............yk?............3.toiveissa
miracle..............................kp 13/31..................yk3......1.toiveissa
meilinde............................kp 16/33...................yk5......2.toiveissa
Red Dragon........................kp 18/34...................yk8....3. toiveissa
tyty86..............................kp 18/ 28-35..............yk1.....1.toiveissa
 
Etin itteäni tuolta ysiviikon pinosta, mutta oonkin erehyksissä liittyny tänne. Mutta eipä tuo niin nuukaa ole. Joka tapauksessa menkkojen alku (tai siis myöhästyminen ;) ) sattuu kymppiviikolle.

Listassa on ihan oikein, toista edelleen toivotaan, enemmän kuin mitään muuta.
Maha ollut tänään lupaavan kipeä, tikuissa kuitenkin vielä hailakat haamut. Mutta ovista oottelenkin tulevaksi vasta viikonlopuksi. Silti se on varuilta varmistettava tuolla kammarin puolella, jos vaikka tikut erehtyy :whistle:

Miracle, kun mulla oli tuossa kesällä yli kolmenkymmenen pv:n kiertoja, ovis oli vasta jossain kp 17-19. Että en olis sinuna vielä kovin huolissani =)

Ai niin liittyiskös joku piiitkääään piinaillut tänne minun seurakseni, näyttää niin pahalle nuo minun yk:t tuolla yksnumeroisten joukossa.. :wave:
 
Tervetuloa minunkin puolesta kaikki uudet! :heart: :heart: Kymppiviikkolaiset!! :D

Testaileeko muutkin ovista? Tyty ainaski, eiks vaan! Jos ei tästä kierrosta tärppää, niin mäkin alan testaa! :kieh:
Kävin viime viikolla gynellä. mulle uutta oli se että, OVIS VOI OLLA MILLOIN VAAN VAIKKA KIERTO VOIS OLLA SUHT SÄÄNNÖLLLINNEN!!
Elikkä nyt tytöt...se on se puuhailu jota pitää harrastaa n. kiertopäivä 10 eteenpäin! (riippuen kierrosta siis!
Omanapa: Limoja on joo.. ovis varmaankin näillä seuduilla piakkoin.
Voi hitsi! Kun nyt tärppäis!!! =)
Tsemppiä kaikille oviksen pongailuun!! :heart:
 
kIRMA Kuulostaapa oudolta!
En nyt heti menis vannomaan. Mulla itellä on kyllä ollu mitä omituisimpia oireita eri kierroissa. Kait ne kaikki on kuiteski aika yksilöllisiä. Miracle Mitä se haamu tarkoittaa? Onko siinä joku pari päivää että se vahvistuu ja sitte on ovis...( tietämätön) =)
 

Yhteistyössä