~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3

:) nii ih, tässä vaihees kiertoa ei kauheasti ole kerrottavaa :) Ääh, äsken oli ihan pakko laskea ovislaskurilla niin ovis olis mahd. 18.2. maanantaina... Silloin viikonloppuna EHKÄ kerettäis puuhasteleeen niiin vois pienen pientä toivoa olla.. Jos se ovis on tuon jälkeen niin sit täytyy kyl heittää toiveet kankkulan kaivoon tästä kierrosta. Ku sit ei kyl sillä viikolla keritä mitään tekemään, hyvä kun nukkumaan edes :D Yv:llä voi kysyä syytä mut en viitsi tänne yleisesti laittaa :)
 
Tännehän on tullu uusii jännälijöitä tere tulemasta mukaan Kuumeilija87 Ite en oo kerinny käymää koneel ku mies tuli kyläilee pariks paivää ni meni aika sen kaa ;)

Tänään kun mies lähti pois ni on koko illan jomottanu ja viileksiny vasenta munasarjaa..taitaa ovis ruveta lähenee, mutta prkl jos tulee nyt jo v.loppuna kun ei mitään toivoo olla pupuilee :kieh: Mies on koko v.lopun duunissa siellä toisella paikkakunnalla ja minä olen täällä.. :eek: hitto soikoon..ovis vois tulla vasta su tai ma ni ois hyvät saumat ku mies voi tulla sunnutaina sitte illasta tänne jos ei tuu mitään akuuttia tielle.
On tää toisaalta stressaavaa kun ei voi heilutella peittoja ihan millon vaan :ashamed: jos ukko ois aina koton ni ei tarttes noit ovistestejäkään..Viime kierrossa ovis jomotusta oli viikon kunnes tuli kunnon ovislimat, joten elättelen toiveita ettei ovis tulisi ennen sunnuntaita :x [/b]
 
Täytyypi välillä tätäkin pinoa nostella ettei ihan tiputa :)
Laskeskelin muuten pesun sivuilta ovis-ajankohtaa, ja ehkä pienen pieniä toivoja on.. Oviksen pitäis olla ma 18.2. ja jos vaikka lauantaina yrittäis keritä petipuuhiin niin silloinhan simpat vois elää vielä maanantainakin... :) Toiveajattelua kun eihän tuo kroppa minkään laskureiden ohjeiden mukaan toimi :)

edit. paitsi että tuon laskurin mukaan viimekierronkin ovis olis ihan oikealle osunu :) No mut sen näkee sitten :)
 
Minä en voi luottaa laskureihin yhtään kun kierto heittelee ja mahaa nipistelee viikkotolkul :whistle: et pakko testata..tänään kyl en meinannu saada edes kunnon haamua tikkuun vaikka mahaa on jomotellu..noh..elän toivossa et su- ma ois ovis ku ukkokin on paikalla ;)
 
nostellaas taas :)

mieki tikuttelen täs kierros mut alotan ehk jottai kp10 tienoil tai kp 12, kierto sinällään aika sekaisin, pillereide jälkee oli eka 15 pvää ku tyhjennysvuoto tuli, siis koko kierron pituus ku oli vko pillereit käytös viel sitä liuskaa eli kesken jätin pois.. sit oli 36 ja viimeks ol 31 :) Et oottelisin siihe kolmenkymmenen paikkeille taasen, mut kahton myös limoja ja muutenki kipuiluja et sit tikuttelen ku kyl mul niit "kasvukipujakin" on ennen ovista :) Ja viimeks kp7 alko ne jo ni ny ei oo ollu.. tosin eilen vähä kipuili kyl..

mut juhliin meen ny vloppuna kamun luo tkuun :) Iha vaa juomaan ko sitä suapi tehhä nii harvoi :p

mies men töihi tunti sit, siks mul vähä oudot kirjotusajat :D pitäs ehk men viel unelle :)
 
Onko teillä muuten menkojen jälkeen valkovuotoa miten paljon? Siis sitähän sanotaan, että menkkojen jälkeen alkaa "kuiva kausi" heti. Minulla taas menkkojen jälkeen tuli useempana päivänä tuhruvuotoo joka muuttu valkovuodoksi, tuntuu et paikat on iha kosteena kokoajan :p sit kuitenkin 3kosteen valkkari pv jälkeen on muuttunut paikat kuivaks ku sahara :D

valkkari päivinä tuli selvä haamuviiva ovistestiin muta sen jälkeen haamutkin hävis tosi tosi himmeiks. Mietin vaan et oliko se ovis jo sillon, kun kp 10/28-35 oli vika kostee päivä(sai suht vahvan haamun ovistikkuun), sit seuraavana päivänä olikin jo kuivaaki kuivempaa..heh..ja ovistikkuun tuli todella todella haalee viiva(hyvä et näki).
Tiedän et ovis on vasta sitten kun saan tosi vahvan viivan testiin, mutta jos se ei "kerennytkään" siihen testiin,kun olen kuullut että jotkut on saanu aamul haamun ja illal tumman viivan testiin. Testaan vaan päiväl ain samaa aikaa.
Jatkan kyllä testaamista :) .Ton vikan kosteen päivän jälkeen pari pv on jomotellu munasarjoja ja kohtua. Tänään ei kipuiluja. Olentan kyllä et ovis on tulossa vasta, mutta onko teillä tollasta "kosteeta" päiviä viel menkkojenkii jälkee?
Sekavaa tää mun sepustus :snotty: yrittäkää ottaa selvää..hehe
 
mul on vaihtelevasti kuivaa kautta.. esim ny ko juon greippimehua ni kuivaa kautta toki saa hakea :D ja uskosin et sul on tyty ovis vast tulossa.. sanooko aamulämmöt mitä? ja mullaki viime kierrost oli kuivaa kautta sillo kp12 ni aattelin et no ovis sit oli ja meni mut se ovis oliki siis sillo kp18.

Iha aamul kn oli pehmee ja jonku verra auki.. varmaa ovis tuloillaan.. luulis ainaski et sitä se ennakoi.. ku ny se oli viel iha ylhääl ni oletan et oviksen aikaa se sit on täysin auki ja alhaal niinko viimeks.
 
No en oo mittaillu aamulämpöjä. Luin myös et jos tekee vuorotyötä ni se ei näyttäs oikeeta tulostakaan..tiedä sit
Tosin minua on palellut monena päivänä töissä jo :/ saa olla 2 villapusakkaa päällänsä. Olen mitannu illal et mitä ne lämmöt sanoo (ku aattelin et ois kuumetta ku palelee) no kuumetta ei ollu, oli vaa 36,3 mut minun normi lämpö pitäs olla 35,5 :eek: et en nyt pysty noihi lämpöihi luottaa..
 
Eikä oikein kärsivällisyyskään riittäs tohon lämpöjen mittaamiseen.. :kieh:

Uskon kyl et se ovis on viel tulossa, kuhan jaksaa vaan odotella.. :saint:

Taitaa noi lämmöt nousta vaan stressistä ku ajattelenkii et la ja su on 10h aamuvuorot tiedos :snotty:
 
nooh mut eihä ne nii pahat vuorot ole jos kerran aamuvuorotki viel, aamut menee mu mielest ain nopeemmin :) Ja varsinki jos syödäki saa. Mä usein töis 8 tuntiakin syömättä mitään.. Ja jaksaa silti :) Tarjoilijan hommissa sitä ku ei ain voi vaatia et no syön tällöin ja tällöin.. mut kyl sitä nuorena jaksaa =)
 
ai no sit.. noh, mut koita jaksaa :) se o varmaa fyysisesti tosi rankkaa, tarjoilijanaki o joskus fyysisesti tosi rankkaa ku ei saa levähtää hetkeekään ja sit pittää toisinaan melki juosta :D ja sit ko on haastavia asiakkaita ni seki tuo sen psyykkisen lisän rasittavuuteen.. Mut onha tuo rankkaa, itelläni on kokemusta läheisistä ni ku yks on maanis depressiivinen. Semmossii :p
 
PLUSSAPUHUREITA :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: +++++ meil jokaiselle!!

Kuumeilija87......................kp 5/n.30............yk 2......1.toiveissa
miracle..............................kp 8/31..................yk3......1.toiveissa
meilinde............................kp 11/33...................yk5......2.toiveissa
Red Dragon........................kp 13/34...................yk8....3. toiveissa
tyty86..............................kp 13/ 28-35..............yk1.....1.toiveissa

plussanneet: :heart: :heart:

ei kettää luonnollisesti viel mut toivotaan et lähel vkoa 10, olis kaikki!!! =) Tai ees monta :)
 
Miracle no höh :( lueskelin vähän tuolta toiselta puolelta sun reissusta :(

Noista "limoista", mulla kyl menee just niin et kun menkat loppuu niin on niiiiiiin kuivaa että.. :/ Sit kosteus onneks alkaa vähän lisääntyyn pikkuhiljaa ja sit oviksen aikoihin oikein "lörähtelee" (anteeks sanavalinnat :D) Jees, täti alkaa vihdoinkin poistumaan. Huh :)

Mäkin aion tässä kierrossa tikuttaa ovista, lähinnä sen takia että haluan varmistuksen omille tuntemuksilleni :) Miehelle en sano mitään ku sovittiin et ihan hissunkissun vaan edetään :) Mutta siis luulen tietäväni itse koska ovis on (kivuista ja limoista) ja noilla testeillä vaan varmistaa sen :) Ääh, menipäs taas sekavaksi :) Lämpöjä ajattelin mitata mutta oon itsekin hoitajana vuorotöissä niin eipä sitä sit kannatakaan :(

Mutta kaikille oikein hyvät viikonlopun jatkot, täytyypi varmaan yrittää töihin lähtee kohta :)
 
Juu ei mennynnä iha nappii se reissu.. noh, jospa sen riidan joskus sais selväks :) tänää sattunu alavattaan et uskosin et o niit kasvukipuja :) ja eilenki kyl sattu mut saas kahtoo millo sit ovis on.. kn on viel suht ylhääl ja kovahko vaiks eile se tuntu suht pehmeeltä mut silti oli yhääl.. odotellaan :p
 
Nyt on 10h painettu duunia :whistle: huomenna sama juttu ja sit vapaat..aah =) ! Nyt on taas ruvennu olee kosteempi olo.. :D mut ei mitenkään erityisemmin..kaiken jären mukaan ovis pitäs olla nyt su-to välisenä aikana, kun laskin kiertoja. Muuten tulee suuuper pitkä kierto :eek: eli jos se mieheke huomen vaa ilmestyy ni aika kuluu kyl pupuillessa vaan ;) tänään testasin taas ovista ja ihan selkee nega..kuinka nopee teile on pärähtäny se ovis plussa? Onko ensin tullu haamu vai heti negan jälkee plussa?
Kumma on jos ei ala viiva vahvenee ku mahaa nippailee jne.
 
PLUSSAPUHUREITA :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: +++++ meil jokaiselle!!

Kuumeilija87......................kp 7/n.30............yk 2......1.toiveissa
miracle..............................kp 10/31..................yk3......1.toiveissa
meilinde............................kp 13/33...................yk5......2.toiveissa
Red Dragon........................kp 15/34...................yk8....3. toiveissa
tyty86..............................kp 15/ 28-35..............yk1.....1.toiveissa


Siin päivitettyä listaakin ja nostoa samal :) ny ei taaskaa mittää merkkejä oviksesta, ei myöskään kipuilua.. ovis sit varmaa tulee tässäki kierros joskus kp18 paikkeil. Ny emätin kuiva ku sahara :p
 
NO minusta tuntuu kans et kuivuus tulee takas.. :eek: hitto missä se ovis luuraa..? Tänään duunissa tuli repivää viiltely kipuu oikeesee munasarjaa muutamia sekuntteja ja sen jälkee ei oo ollu mitään...outoa..näinköhän sitä edes ovuloi koko kuuna..ja ukkokin tulee vasta huomena ..jos tulee prkl :kieh: olis saanu jo tänää tulla.Luulee vissiin et ne lapset syntyy pyhästä hengestä. Sillon ku puhuttii et ruvetaa yrittää vauvaa ni ukko oli et "joo kyl hää tulee sit ku on oikee hetki"noh, nyt näyttää et ne puheet on unohtunu. Ei jaksanu tänäänkää tulla ku koko yön oli ollu duunissa. Tosin en oo kyl viel saanu sitä plussaa ovikseen, mut kaipaa sitä ukkoa siltikin :( ihan vaan rinnalle.Tämmönen erossa olo alkaa jo vetää hermoja liian tiukalle.
 
tyty kannattais muuteskin heilutel peittoja useasti eli ennen ovisplussaakin et on paljon siimahäntiä sit odottamas siel jo :) ja mul oli sama et luulin et mul oli ovislimoja jo aiemmin ja sit oli kuiva kausi ku oli ennen paljon limoja mut sit iha kuiva mut silti ovis oli myöhemmin et eiköhä se sielt tule :)
 
Peittojen heiluttelus ei ole ongelmia ;) kuhan mies vaan tulis kotia :kieh: ..Tosiaan ois hyvä olla simppoja jo valmiina oottelee. Toivon vaan et se mies tulee huomen, kuten jo aiemmin sanoin ni laskujen mukaa ovis on su-to et kyl siel makkaris ois hyvä viettää aikaa :D
 

Yhteistyössä