~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3

No se on kyllä totta, että aikaa tässä on jos vaan vanhaks elää =) mutta kun en ole mistään kärsivällisimmästä päästä..ymmärrän toki,että kaikkea ei voi saada tässä ja nyt :( on opittu elämän varrella,mutta tää vauvakuume vaan on niin kova =) kuten varmaan kaikilla jotka vaavelia toivovat.

Nyt vaan tuntuu siltä, että elämässä on aika ottaa askel eteenpäin ja ruveta elämään tulevalle perheelle. Sinkkuajat on nähty ja koettu. En ole koskaan ollut mikään sinkku tyyppi joka menee ja kokeilee kaikkea(toki on tulut kokeilutua vaikka mitä,mutta kumppanin kanssa tai muuten parisuhteen sallimissa rajoissa). Enemmän olen koti ihminen, perhe ja läheiset on kaikki kaikessa. En kaipaa villiä sinkkuilua, hauskaa toki osaan pitää ja kunnolla ;) vaikka seurutelenkin. En vaan ole koskaan ollut sellainen joka eläisi vain itselleen,osaan toki omaakin aikaa arvostaa ja viettää, mutta en halua elää vain itselleni.
 
no mut onhan sulla mieskin jota voit helliä jne... ku kannattais ehkä vähä toppuutella itseään ton vauvakuumeenkin kans. Mullakin ekas kierros se oli iha kamala ja olin varma et no nyt plussaan ja sit saan lapsen sillo ja sillo, ehtiny tehä opparin, valmistua ja valmistella elämää sille lapselle ja muuteski perheelle, miettiny miten sit hoitaa parisuhdetta ku se laps tulee jne jne.. Mut niin sitä vain huomaa et ei se vauva sielt niin vain tule. Ja oon oppinu senkin, et mun tulee keksiä elämääni muutakin sisältöä ja sit hakee vaiks töitä jne. ko alunperin aattelin et no jään sit mammalomalle ja muuteski ko raskaana ni mitä sitä töihi ku kummiskin sit raskautuu yms yms.. ni pitää keksii elämään muutakin.

Ku entä jos sitä toivottua lasta ei sit tulekaan? Aiotko elää elämääs odotellen niin kauan et no se tulee jossai vaihees ja senkin ajan elät elämääs haaveillen siitä ja huomaat et sen ajan ollut elämä valuu hukkaan.. Pittäis sitä elämään keksiä muutakin ja opetella kärsivällisyyttä..
 
Hyviä asioita nostit esille miracle. Olen miettinyt noita myös itsekkin. En ole ihan vielä sairastunut parantumattomasti tähän vauvakuumeeseen :D on minun elämässä toki muutakin. Vaikka se ei ehkä ole näistä viesteistä käynyt ilmi.

Tällähetkellä on monta rautaa tulessa. Pitäs muuttaa miehen kaa uudelle paikkakunnalle, ettii uus duunipaikka, kämppä jne. Vielä ei ole päätetty, että minne muutetaan, mutta huomenna pitäs soittaa ja varata työhaastettelu tälle kuulle yhdestä paikkaa :) . Asutaan tällä hetkellä mieheni kanssa eri paikkakunnilla, koska hänellä ei ole töitä täällä pikku kylässä jossa minä asun. Eli pitäs muuttaa sellaseen paikkaan, jossa kummallakin olis töitä.

Paljon on muutakin ajateltavaa kuin pelkkä haaveissa oleva vaaveli. Energiaa kyllä kuluu tähän kun on monta rautaa tulessa. Eli jos vaavia ei vielä tässä kierrossa tule(mikä on hyvinkin todennäköistä ) niin paljon on muutakin mihin kohdistaa ajatukset.
 
On elämässä muutakin..nyt vain on myös annettu lapselle sijaa tulla jos on tullakseen. Eli perheen voi perustaa myös kaksin miehen kanssa + lemmikit, jos sitä vauvaa ei kuulu. Nii on suunniteltukin, että ensin on minä,mies ja lemmikit perheenä ja sitten vauva voi tulla mukaan perheeseen jos vaan niitä saadaan.

Sen vuoksi on nyt tämmöinen kuumeilu päällä kun nyt on ensimmäistä kertaa elämässä sellainen parisuhde, johon lapsi on tervetullut yhteisestä päätöksestä(aiemmin en ole halunnutkaan lapsia). Eli on mies jonka kanssa haluaa/pystyy perustamaan perheen.

Elämä jatkuu omalla painollaan vaikka lasta ei kuuluisikaan, enemmän minä varmaan siksi kuumeilen kun oma elämä on hyvällä mallilla lapsen tuloa ajatellen. Eli tuli lasta tai ei, tilanne on kuitenkin sellainen, että lapsi on tervetullut.

En tiedä osasinko selittää asiaa oikein..mutta tarkoitukseni oli sanoa, että jos lasta ei kuulu vuoteenkaan,niin on elämässä muutakin. Nyt vaan kuumeilu on pinnassa kun ekaa kertaa yritetään ihan oikeasti sitä lasta. Eikä vain ajatella että "ruvetaan yrittää vasta 5 vuoden päästä". Kyllä tää tästä laantuu pikkuhiljaa..olen vaan niin iloinen, että lapsi on kummallekkin toivottu jos vaan sellainen saadaan.
 
Olen tyty86:n kanssa samaa mieltä, että elämä jatkuu omalla painollaan, vaikka lasta ei kuuluisikaan. Meillä on jo kaksi lasta ja kuumeillaan kolmannesta. Se tulee jos on tullakseen.
Kyllähän se "ottaa sydämestä", kun pettyy kuukaudesta toiseen, mutta meillä on toisemme. Ja saanpahan opiskella ihan rauhassa. Ja varsinkin, kun kiirettä pitää.

Ja on mies, jonka kanssa haluaa perustaa ison perheen. :heart:
 
tyty86 no hienoa :) Mä ehk käsitin sun jutuista aluksi vähän väärin ton asenteen ku sain sen kuvan et suunnillee kaikki mulle heti nyt ja vauva ainaski just täst kierrosta ja elämä ei ole mitään ilman vauvaa, elän vain sille ajatuksellekin että saadaan lapsia ihan heti.. Eli käsitin "hitusen" väärin :D Mut hyvä et sun asenne on terveempi etkä iha nii malttamaton oo ko luulin :p en mä siis todellakaan mitään latistaa tunnelmia halua tai mitään, en vain toivo sulle sitä et sit petyt karvaasti ko ei het tärppäiskään. Mä petyin ko ei tärpänny mut en onneks paljoa ko oli realiteettina se et pillereide jälkee tod.näköisesti ei heti tärppäis.. mut jees, kiva ku tulit tänne jännäilee ja toivotaan sulle ny silti sitä plussaa et josko sua onni nii hyvi potkasis et het tulisit raskaaks :)
 
Voi olla et minun juttujeni ja kuumeilun perusteella saa käsityksen että"kaikki mulle tänne nyt ja heti" :D mutta olen oppinut, ettei se elämä aina mene niin. Toki teen itse kaikkeni, jotta saisin elämässä sen mistä haaveilen, koska haaveethan ne meitä ihmisiä eteenpäin tässä elämässä kantaa. Mitä olisi ilman haaveita? Jos kukaan meistä ei enää haluisi elämältään mitään? Jäisimme paikoillemme ja elämä kävisi yksitoikkoiseksi.

Haave perheestä(isosta taikka pienestä ) saa ihmiset aina uudestaan ja uudestaa yrittämään lasta, vaikka kuinka se olisi vaikeaa ja tuntuisi, että ei vaan tärppää. Siltikkään ei lannistuta, koska haaveena on vielä kerran saada se oma käärö kainaloon. Joskus haaveet vaan ei käy toteen, mutta onneksi saamme edes haaveilla niistä.

Menipäs syvälliseksi näin yön pikkutunneilla

:) ei vain uni tule kun viimeyönä nukuin 12h.
 
Tässä on jo kolme päivää nipistellyt silloin tällöin munasarjoja ja alavatsaa..menkat tosiaan loppu 3pv sitten. Haamuja tulee ovistestiin..hitto kun ei tiedä yhtään milloin se ovulaatio saattaa tulla..kun en sitä ole kuin kerran aiemmin tuntenut.. :snotty: ei auta muu kuin tikutella..mutta on tää nipistely outoa :/ vasta kp 9/28-35
 
juu kyl mäki sillo mietin et no jo on ku ei millään ovista tulis ku tikuttelin 8 ja 10 (kp9 testit ol loppu) ja kp8 tuli haamu ja 10 vähä haaleempi haamu ja kp11 ei tullu ollenkaa ni aattelin sillo et ovis ois ollu jo kp 10 tms ni en sit tikutellu kauempaa.. Ois ehk pitänä mut sainha mä muuteski sen tietooni millo ovis oli :)
 
Ite tikuttelen tolla mammaksi.fi ovistikuilla, ja olen saanut nyt 5pv:nä haamuja..vahvistunu kokoajan..mutta haamuja siltikin..ja 3päivänä menkkojen jälkeen on tullut ihmeellistä tuhruvuotoa.. :x ..hitto ota nyt selvää tosta omasta värkistä :D
 
Tiistai 5.2.2008

miracle..............................kp 5/31..................yk3......1.toiveissa
meilinde............................kp 8/33...................yk5......2.toiveissa
Red Dragon........................kp 10/34...................yk8....3. toiveissa
tyty86..............................kp 10/ 28-35..............yk1.....1.toiveissa


päivittelimpä listankin huomiselle :)
 
Kieltämättä alkupäivät on inhottavimmat.. Ja sit tietenkin ne viimeisimmät päivät :whistle:

Mutta nyt vain jatkamma rennolla meiningillä, tulee jos on tullakseen. Mietin tässä salaa haaveillen, että toisaalta ois kiva olla viimeisillään, kun/jos valmistuu :whistle: .. Ja siihen on viel matkaa :headwall:
 
mä onneks valmistun jo toukokuus tai sillo pitäs paperit saada :) sit jos raskautuis ni kerkeis hyvin vain nauttia siit raskausajasta =)

Juu rennol meiningil se pitäs men, oon mä onneks osanna suht rennosti jo ottaakin ainaskin ku miettii ekaa kiertoo ja sit edellist.. oli siin suuri ero ko viimeks ei yhtää tuntunu et ois raskautunu muuta ko iha vähä aikaa siin lopussa ko tuli nii ennätyksellise paljon vvuotoa.. mut jospa sitä ossais ottaa lunkisti :p
 
Moikkelis kaikille!

Vieläkös sopis joukkoon mukaan? Täällä nyt kp 3/n.30, ja laskeskelin että jännäykset ajoittuis juur viikolle 10 :) Jos sitä mitään jännättävää silloin on ku ovis ajoittuu juuri aivan hektiselle viikolle :( Mutta toivoa silti täytyy että jostain muutama minuutti löytyis muhinoimisellekin :)

Ja tyty86 , tuntuu että kaikki on raskaana.. koko aika tulee mahapystyssä joku vastaan tai joku kavereista ilmoittaa olevansa raskaana :) Noh, ehkä mekin joskus! (toivottavasti pian :))
 
Keskiviikko 6.2.2008

Kuumeilija87......................kp 3/n.30............yk 2......1.toiveissa
miracle..............................kp 6/31..................yk3......1.toiveissa
meilinde............................kp 9/33...................yk5......2.toiveissa
Red Dragon........................kp 11/34...................yk8....3. toiveissa
tyty86..............................kp 11/ 28-35..............yk1.....1.toiveissa


tervetuloa Kuumeilija tännekin =) Oliks noi tiedot oikein??
 
Juuh oikein on :)

Toivotaan kaikille meille plussia ja kaivetaan tää pino sitten taas tuolta perältä jos pääsee tippumaan :) Tosiaan en nyt lähiaikoina kauheasti koneella kerkiä olemaan, mutta käyn kyllä kuulumisia lueskelemassa ja välillä yritän kommentoidakin :)

 

Yhteistyössä