~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3

Jep, oikeessa oot miracle. Mulla kans pomppaa lähelle 37:ää lämmöt, se on se helpottava aamu, kun tietää, että ei enää voi ite vaikuttaa asiaan. Saa vähäks aikaa hengähtää.
Kunnes taas ressaus ja hermoilu alkaa..ja pähkäilyt millonka taas alottas tikuttelut sillä toisella testillä :headwall:
Ah tätä ihanaa naisen elämää, yhtä odottelua se on. Onneks miehillä on armeija :LOL:
 
Miracle Oon kyllä ihan samaa mieltä!!!

Noista lämmöistä, mulla oli yksi kierto semmottii ettei lämmöt noussu ollenkaan. En varmaan sillo ovuloinu. :/ Pitääpäs nyt mitata...missä mennään.. oon senkin ihan unohtanu...

Ärsyttää oikein kun mulla on välillä tosi usein hiivan oireita.. Lääkärit on sitä mieltä että ruoka ei vaikuta siihen mitenkään! Just... Kyllä p..rkule vaikuttaa..
 
Tänään on juiminu alavatsaa ihan jonkin verran. Et varmaan oviksen jälkeisii kipuja..tosta kohdunnapukasta ei oikein ota selkoo..se on vielä hieman auki..mut sit ku ovis on ohi ni meneekö se samantien ihan kiinni?Liman tulokin on jo vähentynyt :ashamed: kyllä ottaa päähän.Ku asuis saman katon alla ni ei tarttes miettii et millon voi heilutella peittoja ja millon ei. Turhauttavaa tämmönen |O
 
tyty sama juttu meilläkin kyl vaikka oonki pystyny tosi kivan usein miehen luona oleen. eli käytännös oon asunu tääl mut ko pitää välil sit omas kämpäs käydä opparin takia ni se ottaa joskus päähän ku nytki taitaa just ajoittua siihe aikaan ku ois otollisinta raskautua.. mut saa ny nähä..

ja kyl mu ymmärtääkseni jos nega kierto on niin se pomppaa se kn sinne tosi ylös ja korkeelle.. tosin ei se kaikil niin tee joten sitä ei sinällään voi pitää kovin luotettavana tapana tietää onko ovista ollu vai ei. Lämmönmittaus mul parhaiten toimii :)
 
Jooh sitä mä sillä "myöhäisellä" oviksella meinasinkin, että ku eihän se testi kerro koska se ovis tapahtuu.,.. ja munasolu elää sen 12-24h :) vaikka mahdollisuudet ei oo isot mut aina kannattaa toivoa :)

Nyt on vauvasiemeniä oikein isomäärä sisälläni, nyt vaan toivotaan että se ovis suvaitsis saapua aikaisilla päivillä, tai sit vasta ens perjantaina, mutta sillon kyl kierto pitkittyis... hmm.. sekavaa :)

Tärppionnea meille kaikille hurjasti! :)
 
MItes se meni noiden limojen kaa..olen siis lukenut niistä paljon, mutta kysympä silti.
Eli sillo ku sain sen ovisplussan testiin ni valkkari oli ku vettä vaan..ihan ku ois laskenu vettä kraanasta :p no nyt sitte aamulla kokeilin taas tota napukkaa(tunnen siis sen hyvin oli aamu taikka ilta..tai nyt ainakin oviksen aikoihin olen tuntenut) NYt sitten se suu on vielkii hiukan ammollaa..mutta ota nyt selvää onko se normaalin verran(eli kuuluuko sen olla aina hiukan auki..kokeillessa napukka on auki puolet keskisormen pään läpimitasta)vaikeesti selitetty. :snotty: ja aika alhaal on toi nipukka..

Limoista sen verran et todella paksuu on ja valkosta, muttei venyvää..(ei mitään kananmunanvalkuaista muistuttavaa)vieläkin hiukan nappailee munasarjoja. Tuleeko kaikilla sitä munan valkuaista muistuttavaa limaa? Mitä tästä nyt pitäs ymmärtää..onko ovis jo mennyt vai tulossa viellä vaikka testit näyttäny plussaa ti ja ke?Vessassa käydessä paperiin jää pyyhittäessä kauhee määrä tota paksuu valkovuotoo :eek:

LÄmpöjä en oo mitannu ku teen komivuoro työtä ni ne lämmöt ei ois luotettavat :|
 
3. LISÄÄNTYVÄ LIMA (n. 5-12 vrk)

Kuivan kauden jälkeen estrogenin määrä ja limaneritys alkaa taas pikku hiljaa lisääntyä kun elimistö valmistautuu lähestyvään ovulaatioon:
- ensin tulee päivän tai parin ajan hieman paksua, tahmaista valkovuotoa
- sitä seuraa päivän tai parin ajan lisääntyvä ja "juoksevammaksi" muuttuva valkovuoto
- ...jota seuraa päivän tai parin ajan todella runsas ja kosteusvoidemainen valkovuoto

Tänä aikana kohdun limakalvo alkaa myös paksuuntua.

4. OVULAATIO (n. 1-2 vrk)
Ovulaation tienoilla valkovuoto muuttuu kirkkaaksi, sitkeäksi ja kananmunanvalkuaista muistuttavaksi (muistuttaa kiihoittumislimaa). Samoihin aikoihin voi huomata oman seksuaalisen halukkuutensa lisääntyvän. Jos kirkkaan liman päiviä on useampi, ovulaatio osuu yleensä viimeiselle limapäivälle.
 
Minulla limojen perusteella olis toi "kosteusvoidemainen valkovuoto" mut ton "limalaskurin" mukaan minulla olis ovis viellä tulossa |O |O mitä tää nyt oikee on.. :eek: voiko ovulaatio tulla 3-4pv ovisplussan jälkeen..nyt oon jo ihan sekasii :headwall: ?? Valaiskaa mua..olen ihan ymmälläni!!
 
tyty: En oo pahemmin asioihin perehtynyt, mutta luulisin, että on mahollista, että ovis saattaa kyl tulla ovisplussan jälkeenkin vasta.. EHKÄ!

Ite olin aamulla pirteä ja jaksoin siivotakin.. Mutta nyt on voimat pois ja väsymys katossa. Pitäisi jaksaa lähteä käymään kaupassa, kun kuopus herää päikkäreiltään ja siivota kissan vessa.. Mutta en mie jaksa..

Välillä on kylmä ja sit taas kuuma.. Päätä särkee ja väsyttää :headwall:

Itsessä oon kyl huomannu sellaisen ihmeen, että olen ollut mielettömän rauhallinen. En oo tytöillekään suuttunut niin helposti, mitä yleensä. En oo tainnu suuttua ollenkaan :saint: . Mieskin on ollut pahemmalla päällä kuin mie yhteensä :eek: . Vaikka hää on se, joka on rauhallinen ja ei suutu helposti. On roolit näköjään vaihtuneet :LOL: .

Mikähän päivä täs mies suuttui mulle jostain ja korotti kivasti ääntään.. Yleensä mie oon samalla mitalla antanut sille takas, mutta nyt annoin vain olla ja sanoin jotain ystävällisesti takas. En suuttunut :eek:
 
Heihei kamut :wave: Älkääs ihan unohtako tätä meidän pinoa :attn:

Täällä kp 16/27-30. Ovis oli lauantaina, siimahännät tehkööt temppunsa. Olen varma kahdesta viivasta parin vko:n päästä. Kieltäydyn ajattelemasta muuta. Tässä kierrossa usko ei horju *nimimerkillä ikuinen pessimisti ja tulevasta murehtija*
 
Voi kaverit teitin juttuja!! :D

Tiedän.. olen ite ihan samanlainen!! :D
Vähemmän kun tarkkailee noita elimistön juttuja ja ei ole niin hirveen testiaddiktoitunut, elämä helpottaa kummasti! Ne kun antaa sitä osviittaa...Eikä niihin ole 100-luottamista!!

Mutta...siksihän tälläinen palsta on että vois näitä ajatuksia jakaa! :heart:
Mulla oli tuossa muutamia kuukausia tosi tiedonnälkä...mutta ei se ainakaan edesauttanut raskaaksi tulemista! :LOL:
 
mul o menny kyl toiveet täysin tän kierron suhteen.. tulee pelkkää haamua ovistestiin ja tänää aivan kuin haaleempi ko aiemmin.. tosin en tänää kerinny testaamaan vasta ku kasin mais.. :ashamed: kn on jo pompannu iha ylös ja on kova, tuntuu et ovis ois ollu jo mut en oo huomannu ovislimoja enkä oikeen muutakaan.. jotai mahakipua ollu pari kolme pvää sitten ja tänää sit ollu menkkamaista kipua.. ei täst ota oikeen selvää.. ei niin mittään.. ehk en sit vaa ovuloi.. tai sit alotin testaamisen liian myöhään.. tosin alotin jo kp10 mun mielest.. en tosin oo varma. Mut juu.. toiveet menny joten tätiä odotellaan.. plussapuhureit silti teille muille!! =)
 
Iltaa! Mites täällä tuleeko paljon plussia viikolle 10? Itelläni: ihan hyvällä mielelllä mennään! Kovasti on yritetty pupuilla mut ei kuitenkaan millään pakko pulla meinigillä! Mut saas nyt nähä! Toivottavasti se plussa tulis! Plussa tuulia kaikille!
 
Miracle..Jos ovis testiin ei tule kunnon viivaa, niin tarkoittaako se että ei tule ovulaatiota ?

Mites sitte kun niitäkin on joilla se haamu tulee pitemmän aikaa... tai sitä ovis huippua ei ehdi bongaamaan... Olipas sekavaa pohdintaa...

Jospa olis vielä toivoo!

Kiva Tanjusha että hyvällä mielellä! Näillä mennään, ei muuta voi :D
 
MOikka!
Älä miracle luovu toivosta, voi olla et olet ovuloinukkin vaikka ei plussaa tikkuun tullu. NYt vaan odottelet, jos ei tärppää niin jännätään yhessä seuraavassa kierrossa :hug:

Oma tilanne on semmonen et kp 24/28-35 ja nipukka on ammollaan niin paljon et puol sormee mahtuu melkei sen sisää |O vaikka ovis plussa oli jo viikko sitten kp17 ja 18 et en todellakaa tajuu mitkä "avointen ovien päivät"tuolla alakerrassa on :LOL: napukka on tosi alhaallakin..valkkarikii on hieman vähentynyt, mut edelleen paksuu ja valkosta.

Pupuilee en oo päässy vielkää :snotty: mut oviksen puoleen ei enää tärppäiskää, paitsi etten tajuu mitä toi nipukka aukoo suutaan tuolla alhaalla :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja meilinde:
Mites muuten RED Sulla tää kierto? Onko toiveet korkealla?

Mie kyl pidän toiveet alhaalla, koska olen tottunut vain pettymään kierrosta toiseen..

Mie tykkään pörräillä tällä puolella, ni mikäs kiire minulla on täältä pois :D :whistle:

Mutta eihän sitä koskaan tiedä.. Rakasteltu ainakin on.. Ja nyt on testattu sitä joka toinen päivä -taktiikkaa. :D
 
hiiop!!! :attn: ja samal toistan itseäni kopioimalla toisesta pinosta.. :p

miltei plussa ovistestiin! Eli toinen puoli testiviivasta saman vahvunen ko toinen mut toinen puoli kaipaa pienen pientä vahvistumista viel, et josko se olis sit huomen jo vahva viiva!! =) Jee ja tänään sit miehen luo mut tosin vasta kymmenelt illal.. et toivot. ei oo sillo liian myöhästä.. Mut yhtäkkii toi viiva kyl tost noinki vahvaks muuttu ku aiemmin vaa haaleni haalenemistaan ja oli iha hailakan hailakkaa haamua :heart:

Nyt vähä toiveikkaampana kun kuiteskin su pupuiltiin ja tänää sit illal taas ni josko se sit ois mahollista raskautua jos huomen se kunnon plussa tuliskin testiin :) tosin mul ei taida olla enää ku yks testi jälel et sit ei voi mitää jos toi seur. näyttää iha haamua... mut koitan sen kummiski suht aikasin tehä!!! =)
 
meilinde kiitos mut ei se viel ole plussa! Mut toivon kovasti et se toinen puolikin siittä viivasta vahvistuis ja sehä ois just hyvä ku ei viel vahvistuis ni sit kerkeis viel tehä asialle jottai :D Mut kiitos kaunis silti!! Oot ihana :)
 
Tervehdys!

Onnea miracle vahvasta viivasta :)

(.) ei mulla varmaan ollutkaan viel sit ovista, eilen ja tänää tullu haamut ovistestiin, sitä ennen ei mitään, ja tänää oikein lörähdellyt kirkasta ja juoksevaa valkkaria housuihin, joten eiköhän se ole vasta tuloillaan.. Täytyykin yrittää ukkoa tänää tai huomen viimestään painostaa peti puuhiin :)
 

Yhteistyössä