~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3

Tanjusha: Katsotaan miten käy sinun kutinan kanssa :D .
Ite mieluummin ajattelen pahinta, etten taas tule pettymään niin kamalasti. Mies sanoi eilen, että joko oot raskaana tai sit menkat on tulossa.. Mielialasi on ihan omituiset :eek: . Mitä lie tarkoitti.

Ukko kahteli jo vaunuja ennen minua.. Pitihän sitä itsekin mennä tiirailee..
Mitkähän sitä valitsisi sitten, kun sen aika on:

http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=1302

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=723&valikoimaid=1

ja seuraavat on vain eriväriset:

http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=1466

http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=1465
 
RD: juu oon itekkin katellu rattaita ja oon niin rakastunut niihin emmaljungan musta-pinkki rattaisiin! olikohan ne sellaset kun jungle soft pink?!? Olikohan yllätys kahen pojan jälkeen olis kiva saada vähän vaaleanpunaista! Mut meille on kyllä molemmat sukupuolet yhtä tervetulleita... Kunhan nyt vaan tärppäisi pian!!
 
ja tuli mieleen myös sellaista, että kovalla vai pehmeällä kantokopalla?
Meillä oli yksissä vaunuissa pehmeä kantokoppa, joka oli ihan hirveä.. Vaunut meni muutenkin myyntiin. Oli raskas työntääkin, vaikka isot renkaat oli..
 
Jaahas..iltaa!
Oireita tällä hetkellä, tissit on turvoksissa joo. Alamahaa juilii aika mukavasti, ainoastaan kerran viisi kuukautta sitten tuntu tältä. Oli kaikkia muitakin raskausoireita..mutta nega tuli!
Mulla ei yleensä ole mitään menkkojen alkamisoireita. Ilmeisesti nämä kierrotkin voi vaan olla tosi erilaisia. Mistähän sekin johtuu? :whistle:
Noo..ei pitäs kauan kestää kun täti tulee..
( toivottavasti ei tule :x )..tulee kuiteski.
 
Menee kp 35, että testailen.. Koska en usko siihen, että olisi vieläkään tärpännyt.. Mielellään ootan varmaan vähän pidempäänkin kuin kp 35..
Löytyy kyl yksi testi kaapista, että katsotaan miten käy, jos tätiä ei näy :whistle:
 
Mammutti-Mamma..........kp 21/26-30........yk3..... 3.toiveissa (1.yht.)
Kuumeilija87..................kp 22/n.30...........yk 2.....1.toiveissa
siukkis............................kp 22/n.31...........yk ?.....1. toiveissa
Tanjusha82....................kp 24/31.............yk4......3.toiveissa
miracle...........................kp 25/34..............yk3......1.toiveissa
meilinde.........................kp 28/33..............yk5......2.toiveissa
Red Dragon....................kp 30/34.............yk8......3. toiveissa
 
Moikka jännääjät :) !
Teillä on kohta jännät päivät, harmi kun itse en voi jännätä :/ tädin pitäs tulla 2pv päästä joten tätiä odotellaan. Ja uutta kiertoo kehii mahollisimma nopeesti :D ens kierros en suostu missaamaa vauvanteko päiviä. Minun ja mieheni pitäs lähtee lomailee just sil viikol ku ois hedelmällisimmät päivät ;) (jos menkat nyt alkaa 2pv pääst niiku pitäskii)
 
Voi siukkis :hug:
Onko miten kauan sinun km:stä ja ku:sta?
Minulla ku lokakuussa ja tuntuu, että vieläkin se kaihertaa mieltä. Sitä kun 'tehtiin' täysi vuosi. Nyt olisi taas sitten vuosi pakerrettava ennen kun tarkempia tutkimuksia tehdään.
Minä tuolta tämän viikon pinosta teitä seurailen!
 
MIRACLE: Ajattelin kysäistä sulta kun kierto menee noin samoissa... Ootkos huomannut mitään tuntemuksia että salamatkustaja olis kyytissä? Eli toisinsanoen onko oireita? Omaa: Ei mitään ihmeelistä jotain pieniä vihlaisuja sillon tällöin rinnoissa... mut tosi vähän... maha turvoksissa mut niinhän se turpoo aina ennen tätiä... Mut plussatuulia kaikille ja toivottavasti viikolla 10 plussia ropisee paljon!!!
 
Tanjusha82 no mul ei oireit tunnu yhtään mut ovis kaiketi oli vasta 21 pvän tienoilla.. Eli kp21.. Niin ei niit oireit varmaa ees tulis..

Ja ny ku oon ostanu sen elimistön puhdistuskuurin ni sit tietty iha varmalla tuun raskaaks ko sitä ei vois käyttää raskaana ollessa :p ku aattelin et käytän sen sit ens kierrossa iha alussa..
 
Mammutti-Mamma.....kp 22/26-30......yk3......3.toiveissa(1.yht.)
Kuumeilija87..................kp 23/n.30...........yk 2.....1.toiveissa
siukkis............................kp 23/n.31...........yk ?.....1. toiveissa
Tanjusha82....................kp 25/31.............yk4......3.toiveissa
miracle...........................kp 26/34..............yk3......1.toiveissa
meilinde.........................kp 29/33..............yk5......2.toiveissa
Red Dragon....................kp 31/34.............yk8......3. toiveissa
Plussapuhureita kaikille :heart: :heart: :whistle: :whistle:
 
Hellouh! TÄällä ollaan edelleen mutta kiireen saattelemina :)

Ääh, oon ihan sekaisin noista ovis jutuista, luulin siis viime viikon ti-keskiviikkona tunteneeni oviksen, mutta vasta lauantaina sain ovistestiin plussan.. Sitten la-su yönä oli vasemmalla puolen alavatsaa sellaiset kivut että huhhuh (mulla ei koskaan menkkojen aikaankaan oo särkeny kun oikealta puolelta) ja aina oviksen aikoihin on särkeny oikealta puolelta.. Et oliskohan nyt niin et ovuloin sit toiselta puolelta tosi kivuliaasti? :) No mut enpä tiiä..
Kuitenkin ovis hyödynnetty... Loppuviikosta ens viikol jos pääsis vaikka testaileen :D

Edit siis, kone eilen sekoili jotain ihan ihmeellistä :D:D
 
Mammutti-Mamma.....kp 23/26-30......yk3......3.toiveissa(1.yht.)
Kuumeilija87..................kp 24/n.30...........yk 2.....1.toiveissa
siukkis............................kp 24/n.31...........yk ?.....1. toiveissa
Tanjusha82....................kp 26/31.............yk4......3.toiveissa
miracle...........................kp 27/34..............yk3......1.toiveissa
meilinde.........................kp 30/33..............yk5......2.toiveissa
Red Dragon....................kp 32/34.............yk8......3. toiveissa
Plussapuhureita kaikille :heart: :heart: :whistle: :whistle:


 

Yhteistyössä